Επίσημα η νέα BMW X4 M40i με 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9 δλ.

Λίγες μέρες μετά τη διαρροή στο διαδίκτυο των πρώτων φωτογραφιών και στοιχείων της νέας ισχυρότερης BMW X4 M40i, η γερμανική φίρμα την αποκαλύπτει πλήρως. Ξεκινώντας από την εξωτερική της εμφάνιση, ακολουθεί τα σπορ στάνταρ των μοντέλων BMW M Performance και διακρίνεται από τους πιο μυώδεις προφυλακτήρες, τους καθρέπτες σε μεταλλικό γκρι χρώμα, τις αποκλειστικές 20άρες ζάντες (με λάστιχα 245/40 εμπρός και 275/35 πίσω) ή με 19 ιντσών και το σπορ σύστημα εξάτμισης με βαλβίδες ελέγχου και μαύρες απολήξεις. Στο εσωτερικό, τον σπορτίφ χαρακτήρα του αυτοκινήτου τονίζουν το δερμάτινο M τιμόνι, ο επίσης M επιλογέας ταχυτήτων, τα σπορ καθίσματα και τα ειδικά διακοσμητικά στα μασπιέ με το λογότυπο X4 M40i.


Κάτω από το καπό της φιλοξενείται ο 3.0 λτ. 6κύλινδρος σε σειρά κινητήρας από την X4 xDrive35i, αλλά με τμήματα που προέρχονται από το μοτέρ της BMW M3 και M4. Το M Performance TwinPower Turbo μηχανικό σύνολο με την τεχνολογία TwinScroll Turbo, το διπλό μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων Double VANOS και βαλβίδων Valvetronic, συνδυάζεται με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο Steptronic και Launch Control για πιο γρήγορες επιταχύνσεις.

Η BMW X4 M40i έχει απόδοση 360 ίππων στις 5.800-6.000 σ.α.λ., ροπή 465 Nm στις 1.350-5.250 σ.α.λ., επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,9 δευτερόλεπτα και η τελική της ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Όσο για την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2, η BMW ανακοινώνει 8,6 λτ./100 χλμ. και 199 γρ./χλμ. αντίστοιχα.

Απαραίτητες αλλαγές έχουν γίνει και στο στήσιμο της κορυφαίας X4, προκειμένου να τονιστούν περεταίρω τα δυναμικά της χαρακτηριστικά στο δρόμο. Στον εμπρός άξονα έχει αυξηθεί η γωνία κάμπερ και έχουν ενισχυθεί τα ψαλίδα, έχουν προστεθεί πιο σφιχτά ελατήρια και ενισχυμένες αντιστρεπτικές δοκοί εμπρός – πίσω. Αναθεωρημένο είναι και το σύστημα διεύθυνσης για περισσότερη ακρίβεια και αμεσότητα στις εντολές του οδηγού. Επίσης, όπως όλες οι BMW X4, έτσι και η X4 M40i εφοδιάζεται με την έξυπνη τετρακίνηση BMW xDrive, η οποία κατανέμει με μεταβλητό τρόπο τη ροπή στους πίσω τροχούς, έτσι ώστε να έχει χαρακτηριστικά πισωκίνητου μοντέλου.

Get it on Google Play Download on the App Store