Το BMW i8 κέρδισε το βραβείο του Κινητήρα της Χρονιάς 2015

Τέσσερις νίκες απέσπασε το BMW Group στα βραβεία του φετινού ‘Διεθνή Κινητήρα της Χρονιάς’, μεταξύ των οποίων η κινητήρια μονάδα του BMW i8 απέσπασε δύο νίκες κατηγορίας και παράλληλα αναδείχτηκε γενικός νικητής, ενώ την πρώτη θέση της κατηγορίας του κατέκτησε ο κινητήρας των BMW M3 και BMW M4.


Το υβριδικό σύνολο του BMW i8 ψηφίστηκε νικητής κατηγορίας για τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα BMW TwinPower Turbo, ενώ διεκδίκησε και μία ακόμα νίκη κατηγορίας ως ο καλύτερος «νέος κινητήρας». Ο συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα και βενζινοκινητήρα αναδείχτηκε γενικός νικητής. Στην κατηγορία 2.500 – 3.000 κ.εκ., ο εν σειρά εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας M TwinPower Turbo των BMW M3 και BMW M4 επικράτησε στην κορυφή. 

Ο τρικύλινδρος κινητήρας εσωτερικής καύσης του BMW i8 αποδίδει 231 hp και κινεί τους πίσω τροχούς, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας 131 hp αντλεί τη δική του ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου, που μπορεί να φορτίζεται από μία συμβατική οικιακή πρίζα και μεταφέρει την ισχύ του στον εμπρός άξονα. Το αποκλειστικό plug-in υβριδικό σύστημα, που δημιούργησε το BMW Group, πετυχαίνει αυτονομία 37 χλμ. στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών και τελική ταχύτητα 120 χλμ./ώρα μόνο με ηλεκτροκίνηση. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 4,4 δλ., εν τούτοις η κατανάλωση μικτού κύκλου –όπως υπολογίζεται στον κύκλο δοκιμών Ε.Ε. για τα plug-in υβριδικά οχήματα– είναι 2,1 λτ./100 χλμ. συν 11,9 kWh ηλεκτρισμού. Αυτό ισοδυναμεί με εκπομπές CO2 μόλις 49 γρ/χλμ.

Πληροφοριακά, ο διεθνής θεσμός βραβείων Κινητήρας της Χρονιάς ξεκίνησε το 1999, και από τότε 66 νίκες κατηγορίας και γενικές νίκες έχουν αποδέκτες κινητήρες των μοντέλων BMW. Κάθε χρόνο μία επιτροπή ειδικών, αυτή τη φορά με μέλη 65 αυτοκινητιστικούς συντάκτες από 31 χώρες, επιλέγει τους καλύτερους κινητήρες σε διάφορες κατηγορίες. Η απονομή των βραβείων έγινε την Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2015, στο πλαίσιο της έκθεσης Engine Expo στη Στουτγάρδη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τελειώνει το χειροκίνητο κιβώτιο από τις Mercedes
Τελειώνει το χειροκίνητο κιβώτιο από τις Mercedes …
«Πέταξε» στα 475 χλμ./ώρα το SSC Tuatara (+video)
«Πέταξε» στα 475 χλμ./ώρα το SSC Tuatara (+video)
Τι σχέση έχει το VW Tiguan με τα πρόβατα; (+video)
Τι σχέση έχει το VW Tiguan με τα πρόβατα; (+video)
Τράκαρε Ferrari SF90 και την παράτησε
Τράκαρε Ferrari SF90 και την παράτησε
Η Buick έπαθε... Ferrari και «βγάζει» 600 ίππους
Η Buick έπαθε... Ferrari και «βγάζει» 600 ίππους
Ο προφυλακτήρας και τα φτερά των 372.000 ευρώ!
Ο προφυλακτήρας και τα φτερά των 372.000 ευρώ!
Το καλύτερο και ακριβότερο Yugo είναι «Ελληνικό»
Το καλύτερο και ακριβότερο Yugo είναι «Ελληνικό» …
Alfa Romeo: «Θέλουμε ίδια ποιότητα με τη Lexus»
Alfa Romeo: «Θέλουμε ίδια ποιότητα με τη Lexus»
Πανοραμικό σαλόνι με ρόδες (+video)
Πανοραμικό σαλόνι με ρόδες (+video)
Ήρθε στην Ελλάδα το φθηνότερο 7θέσιο Crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Το Toyota Aygo X ήρθε στην Ελλάδα (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Ford Ranger Raptor στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Opel Astra στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Mazda CX-60 PHEV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου και πιο ακριβού Toyota Hilux GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Abarth 595/695 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο σπορ και ακριβό Toyota Yaris GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store