Δοκιμή Honda CR-V 2.0 AWD Hybrid

Το CR-V της Honda δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Από το 1995 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, έχει κερδίσει μεγάλη μερίδα του αγοραστικού κοινού, με φανατικό μάλιστα πυρήνα. Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο ότι το 2019 βρέθηκε στην 5η θέση των πωλήσεων παγκοσμίως, με μικρή διαφορά από το 4ο Civic.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Honda CR-V 1.5 λτ. VTEC TURBO 193 PS AWD CVT

Από την αρχή της καριέρας του, το Honda CR-V διακρίνεται για τον πληθωρικό του χαρακτήρα, ο οποίος διατηρείται και τώρα στην 5η του γενιά. Στην έκδοση Hybrid που δοκιμάζουμε με την ικανή 4κίνηση, όπου πέρα από τις εκτός δρόμου δυνατότητες, ξεχωρίζει με την οικονομία καυσίμου που προσφέρει. Το υβριδικό σύστημα κίνησης ενσωματώνεται για πρώτη φορά στο CR-V, συνδυάζοντας 2 ηλεκτροκινητήρες και έναν βενζινοκινητήρα, αντικαθιστώντας την diesel έκδοση που είχε η προηγούμενη γενιά. Το CR-V Hybrid διατίθεται στη χώρα μας μόνο στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Elegance με την τιμή από 44.650 ευρώ το 2WD και από 47.650 ευρώ το AWD.

Αυτή την περίοδο η Honda προσφέρει το CR-V Hybrid με έκπτωση 1.700 ευρώ στη 2κίνητη και 1.000 ευρώ για την 4κίνητη. Μάλιστα για τα ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα και των δυο εκδόσεων, προσφέρεται και δωρεάν ασφάλεια για 1 χρόνο.

Εμφατικό παρουσιαστικό!

Το Honda CR-V διακρίνεται για το πολυτελές και δυναμικό του ύφος, το οποίο ενισχύεται από τα φουσκώματα και τις καμπύλες του αμαξώματος. Βασίζεται σε νέα ελαφρύτερη και με αυξημένη κατά 25% ακαμψία πλατφόρμα. Στο ίδιο δυναμικό μοτίβο και με τις λοιπές εκδόσεις, κινείται κι η σχεδίαση του υβριδικού Honda CR-V, με το λογότυπο «HYBRID», στα εμπρός φτερά και στην πόρτα του χώρου αποσκευών να μαρτυρούν την διαφορετικότητα του μοντέλου. Σαφώς το σύστημα Active Shutter Grille, ενσωματώνεται και στο CR-V Hybrid, το οποίο φροντίζει να κρατά τις γρίλιες των αεραγωγών κλειστές κι όταν χρειαστεί ανοίγουν ηλεκτρικά, επιτρέποντας την είσοδο της ροής αέρα στο χώρο του κινητήρα.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 126 PS

Εσωτερικό: Άνετο και με μικρές αλλαγές στην υβριδική έκδοση

Ο θάλαμος των επιβατών του CR-V εξακολουθεί να προσφέρει κορυφαία άνεση στους επιβαίνοντες, ενώ σε πολύ καλό επίπεδο βρίσκεται η ποιότητα και η συναρμογή. Συγκριτικά με τις λοιπές εκδόσεις του CR-V, η καμπίνα της υβριδικής φέρει μερικές διαφορές. Η σημαντικότερη όλων είναι η απουσία του συμβατικού επιλογέα, τη θέση του οποίου έχουν κουμπιά (Drive, Park, Neutral και Reverse), για το σύστημα της αυτόματης μετάδοσης. Διαφορά έχει κι ο πίνακας οργάνων, όπου πλέον μια τοξωτή μπάρα αντικαθιστά το στροφόμετρο, ενημερώνοντας τον οδηγό πόση ενέργεια καταναλώνεται ανάλογα με την πίεση που ασκεί στο δεξί πεντάλ ή πόση ανακτάται κατά το «άσε» του γκαζιού. Από εκεί κι έπειτα στην κεντρική κονσόλα διακρίνεται η οθόνη αφής των 7 ιντσών, μέσω της οποίας ο οδηγός ελέγχει το σύστημα infotainment Honda Connect.

Σε επίπεδο χώρων τώρα, πέντε επιβάτες θα βολευτούν με περίσσια άνεση, όπως κι οι αποσκευές τους, παρά το γεγονός πως το πορτ μπαγκάζ έχει μειωθεί κατά 64 λίτρα (497 στο υβριδικό, έναντι των 561 λίτρων των συμβατικών εκδόσεων). Κι αυτό γιατί στο πάτωμα του χώρου αποσκευών έχει τοποθετηθεί η μπαταρία ιόντων λιθίου.

Οικονομικός κι αποδοτικός κινητήρας

Κάτω από το καπό του Honda CR-V ενσωματώνεται το υβριδικό σύστημα κίνησης i-MMD του CR-V. Αυτό αποτελείται από τον βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων, τεχνολογίας VTEC. Συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, ενώ υπάρχει ένα ακόμη ηλεκτρικό μοτέρ που λειτουργεί ως γεννήτρια. Συνδυαστικά η ισχύς φτάνει τους 184 ίππους και η ροπή αγγίζει τα 315 Nm, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται στο κοντέρ σε 9,2 δλ. και με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα. Το καινοτόμο σύστημα i-MMD της Honda, έχει τη δυνατότητα να επιλέγει το κατάλληλο πρόγραμμα οδήγησης, ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες, για την επίτευξη της μέγιστης δυνατής απόδοσης.

Δείτε ακόμα: Προσφορές Honda με όφελος έως 3.300 ευρώ

Κατά την επιλογή του EV Drive, την κίνηση αναλαμβάνει αποκλειστικά ο ηλεκτρικός κινητήρας που αντλεί ενέργεια από την συστοιχία μπαταριών. Όμως, η αυτονομία είναι μικρή (μόλις 2 χλμ.) και μόλις οι μπαταρίες του ενός kWh αποφορτιστούν, τότε αυτόματα επιλέγεται η λειτουργία Hybrid Drive. Σε αυτό το mode o θερμικός κινητήρας παρέχει ισχύ σε ένα μοτέρ – γεννήτρια που με τη σειρά του δίνει δύναμη στον ηλεκτροκινητήρα. Με το Engine Drive ο βενζινοκινητήρας συνδέεται άμεσα με τους τροχούς μέσω του eCVT κιβωτίου. Αυτό είναι ακόμα ένα τεχνολογικό highlight του υβριδικού CR-V, μιας και στη θέση του συμβατικού κιβωτίου, υπάρχει μία μονάδα υπο-πολλαπλασιασμού. Αυτή δημιουργεί άμεση μετάδοση με σταθερή σχέση μεταξύ των κινούμενων εξαρτημάτων και ομαλότερη μεταφορά ροπής. Το μεγαλύτερο όφελος, είναι πως πέρα από την σχετικά ήσυχη λειτουργία του eCVT, εξασφαλίζει γραμμική επιτάχυνση κι άμεση απόκριση στο πάτημα του γκαζιού. Ωστόσο, όταν πιέζεται βαθιά το γκάζι, τότε ο θόρυβος που παράγει ο κινητήρας περνάει στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Σε κανονικές συνθήκες κίνησης, το σύστημα λειτουργεί ανάμεσα στο Hybrid Drive και EV, με τη μετάβαση μεταξύ των διαφορετικών προγραμμάτων να γίνεται ανεπαίσθητα! Η κατανάλωση που ανακοινώνει η Honda είναι για την 4κίνητη έκδοση 5,5 λτ./100 χλμ. (5,3 η 2κίνητη), όπου με άνεση και σε κανονικές συνθήκες κίνησης θα δείτε μέση κατανάλωση γύρω στα 7,5 λτ./100 χλμ.

Κυριαρχεί σε κάθε διαδρομή

Το Honda CR-V Hybrid αμέσως κερδίζει τον οδηγό με το αίσθημα της ασφάλειας που μεταφέρει και την σιγουριά, ανεξαρτήτως το είδος της διαδρομής και την απόσταση που θα διανύσει. O οδηγός κάθεται ψηλά, απολαμβάνοντας πανοραμική θέα, ενώ η ηχομόνωση είναι πολύ καλή αφήνοντας ενοχλητικούς εξωγενείς θορύβους εκτός καμπίνας. Σε αυτό βοηθάει και το Active Noise Cancellation, το οποίο μειώνει τους θορύβους χαμηλών συχνοτήτων. Από εκεί κι έπειτα, το CR-V Hybrid διατηρεί όλα τα θετικά χαρακτηριστικά που γνωρίσαμε και στο συμβατικό μοντέλο. Προσφέρει απλόχερα άνεση, με την ανάρτηση να λειτουργεί ως «οδοστρωτήρας» σε κάθε ανωμαλία του δρόμου. Το σύστημα διεύθυνσης ακολουθεί πιστά τις εντολές του οδηγού, προσφέροντας άφθονη πληροφόρηση. Στις καμπές δεν παίρνει μεγάλες κλίσεις και δίνει τη δυνατότητα για σβέλτη κίνηση, εμπνέοντας εμπιστοσύνη.

Διαβάστε επίσης: Honda έχει κάνει 922.000 χλμ. με τον πρώτο συμπλέκτη!

Το σύστημα τετρακίνησης «Real Time AWD with Intelligent Control System» κάνει αποτελεσματική δουλειά στις εκτός δρόμου διαδρομές. Συνδυαστικά με την απόσταση των 192 χλστ. από το έδαφος θα κινηθεί άνετα μακριά από την άσφαλτο, ωστόσο δεν προορίζεται για δύσβατες περιπλανήσεις.

(+) Άνεση, κινητήρας, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, λειτουργία eCVT, χώροι επιβατών, εξοπλισμός

(-) Τιμή, θόρυβος κινητήρα στην πλήρη επιτάχυνση

Καύσιμο
Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.993
Κύλινδροι/βαλβίδες
4/16
Ταχύτητες
eCVT
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)
145/6.200
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
175/4.000
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (PS)
184
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm)
315
Συνδυαστική ισχύς (PS)
184
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
9,2
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
180
Μεικτή (λτ./100 χλμ.)
7,3
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
166
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
406,7
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα ΜακΦέρσον, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση
Πολλαπλών συνδέσμων, αντ. δοκός
Εμπρός φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω φρένα
Δίσκοι
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Μήκος (χλστ.)
4.600
Πλάτος (χλστ.)
1.855
Ύψος (χλστ.)
1.689
Μεταξόνιο (χλστ.)
2.662
Βάρος (κιλά)
1.672
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
497
Αστέρια
(5)
Ασφάλεια ενηλίκου
93%
Ασφάλεια παιδιού
83%
Ασφάλεια πεζού
70%
Επικουρικά συστήματα
76%
ESP
 
Αερόσακοι
6
Ηλεκτρικά παράθυρα
7
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
47.650 ευρώ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Δοκιμή Audi Q2 S line 35 TFSI S tronic 150 PS
Δοκιμή Audi Q2 S line 35 TFSI S tronic 150 PS
Δοκιμή Opel Corsa-e 136 PS
Δοκιμή Opel Corsa-e 136 PS
Δοκιμή Skoda Octavia iV Plug-in Hybrid 204 PS
Δοκιμή Skoda Octavia iV Plug-in Hybrid 204 PS
Δοκιμή Peugeot 3008 1.2 PureTech 130 EAT8
Δοκιμή Peugeot 3008 1.2 PureTech 130 EAT8
Δοκιμή Opel Crossland 1.5D 120 PS Auto
Δοκιμή Opel Crossland 1.5D 120 PS Auto
Δοκιμή Fiat 500 1.0 70 hp Hybrid Dolcevita
Δοκιμή Fiat 500 1.0 70 hp Hybrid Dolcevita
Δοκιμή Renault Clio 1.0 TCe 90
Δοκιμή Renault Clio 1.0 TCe 90
Δοκιμή Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Hybrid 2WD Auto
Δοκιμή Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Hybrid 2WD Auto
Δοκιμή SEAT Leon 1.5 eTSI DSG 150 PS FR
Δοκιμή SEAT Leon 1.5 eTSI DSG 150 PS FR
Ήρθε το νέο Dacia Sandero σε πολύ χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Kona Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Jeep Compass στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai που καίει 1,38 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η πιο ακριβή BMW των 253.200 ευρώ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes C-Class. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του pickup Jeep Gladiator στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Toyota C-HR GR Sport. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Ford Mustang Mach-E στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το καυτό Hyundai Kona N Line. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε στην Ελλάδα η νέα BMW iX3
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store