Δοκιμή Honda Jazz 1.3 λτ. i-VTEC MY18

Το τρίτης γενιάς Honda Jazz το οποίο παρουσιάστηκε το 2015 και η παραγωγή του έχει ξεπεράσει τα 1,5 εκατομμύρια οχήματα, δέχτηκε μια μικρή αναβάθμιση, ενώ για πρώτη φορά λανσάρεται η πιο σπορτίφ έκδοση Dynamic με τον κινητήρα των 1.5 λτ. ισχύος 130 ίππων.

Δείτε ακόμη: Οδηγούμε το νέο Honda Civic 1.6 diesel 120 PS

Οι τιμές του Jazz 1.3 ξεκινούν από τα 15.110 ευρώ στην αρχική έκδοση Trend με εξοπλισμό που περιλαμβάνει VSA, 6 αερόσακους, σύστημα ενεργής πέδησης πόλης, air condition, cruise control, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, ηχοσύστημα, θερμαινόμενα καθίσματα μπροστά κ.λπ.

Στη δεύτερη έκδοση Comfort (17.670 ευρώ) διατίθενται επιπλέον τα συστήματα Προειδοποίησης μετωπικής σύγκρουσης, Αναγνώρισης Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας και Ειδοποίησης απόκλισης από τη λωρίδα, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών, ζάντες αλουμινίου κ.λπ. Το πιο πλούσιο Jazz 1.3 Elegance (19.250 ευρώ) περιλαμβάνει επιπλέον συναγερμό, σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων, αυτόματο κλιματισμό, LED εμπρός φανάρια και πολλά ακόμη.

Πρακτικό και ευρύχωρο εσωτερικό

Ένα από τα βασικότερα πλεονεκτήματα του Honda Jazz είναι οι άνετοι χώροι που προσφέρει για τους επιβάτες και τις αποσκευές, καθώς και η πρακτικότητά του, δίνοντας την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Ο οδηγός θα βρει γρήγορα την κατάλληλη θέση και θα εκτιμήσει την πολύ καλή εργονομία των χειριστηρίων και την περιμετρική ορατότητα, χάρη στις πολλές και μεγάλες γυάλινες επιφάνειες. Οι αλλαγές στο εσωτερικό εντοπίζονται στις νέες υφασμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων, τα οποία παράλληλα είναι αναπαυτικά και κρατούν ξεκούραστους τους επιβάτες. Το ταμπλό είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από σκληρά πλαστικά, ενώ η συναρμογή είναι προσεγμένη.

Διαβάστε και αυτό: Honda Civic diesel με 9άρι αυτόματο κιβώτιο

Θήκες για μικροαντικείμενα και μικρά μπουκάλια ή ποτήρια υπάρχουν σε διάφορα σημεία του εσωτερικού, όπως είναι στην κονσόλα και σε όλες τις πόρτες. Στο πίσω τμήμα του εσωτερικού οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους πολύ αέρα για τα πόδια και το κεφάλι, ενώ το χαμηλό κεντρικό τούνελ διευκολύνει τη μετακίνηση ενός ατόμου στη μέση. Την ευελιξία του εσωτερικού ενισχύει το σύστημα των πίσω καθισμάτων Magic Seats. Το κάτω μέρος τους σηκώνεται και κλειδώνει προς τα επάνω με μια απλή κίνηση, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα μεταφοράς ψηλών αντικειμένων. Την πρακτικότητα αυξάνει με την σειρά του και ο χώρος αποσκευών των 354 λίτρων (μαζί με τον υποδαπέδιο), οποίος είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος, τετραγωνισμένος και με χαμηλό κατώφλι. Με την αναδίπλωση του πίσω διαιρούμενου καθίσματος κατά 60:40 δημιουργείται ένας επίπεδος αποθηκευτικός χώρος 1.314 λίτρων.

Άνετο και ευχάριστο στην οδήγηση

Το Honda Jazz εκτός από πρακτικό είναι παράλληλα ευέλικτο στην οδήγηση, άνετο, ασφαλές και ευχάριστο. Ο οδηγός του θα εκτιμήσει αρχικά την ευκολία στους χειρισμούς στις αστικές μετακινήσεις, ενώ θα κινηθεί με ασφάλεια και σε μακρινές διαδρομές εκτός πόλεως. Η κατάλληλα ρυθμισμένη ανάρτηση για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου εξασφαλίζει αρκετά καλή άνεση όταν το αυτοκίνητο περνά από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο αποπνέει ασφάλεια και προσφέρει πολύ καλή οδική συμπεριφορά σε κάθε διαδρομή. Στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων το Jazz κινείται με σιγουριά σε σβέλτους ρυθμούς, όπως και σε δρόμους με στροφές, όπου οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λογικές και τα περιθώρια πρόσφυσης αυξημένα. Επίσης, ο οδηγός λαμβάνει πολύ καλή αίσθηση, βάρος και αμεσότητα τιμόνι, ενώ τα φρένα με τους δίσκους σε όλους τους τροχούς είναι αποτελεσματικά.

Πολιτισμένος και οικονομικός ο 1.300άρης κινητήρας

Ο 1.3 λτ. i-VTEC κινητήρας ταιριάζει κατάλληλα στο Jazz, αφού προσφέρει σβέλτες επιδόσεις και συγκρατεί την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα. Το μηχανικό αυτό σύνολο παρουσιάζει καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές και δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να κινείται με την 6η ταχύτητα ακόμα και με λίγα χιλιόμετρα κίνησης, εξοικονομώντας έτσι καύσιμο. Ωστόσο, η ροπή των 123 Nm  που αποδίδεται στις 5.000 σ.α.λ. δεν μπορεί να συγκριθεί με την σημαντικά περισσότερη ροπή και σε χαμηλότερες στροφές που αποδίδουν τα 1.000άρια turbo μοτέρ σε άλλα μικρά αυτοκίνητα.

Το Jazz 1.3 επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,2 δευτερόλεπτα και ευνοείται από το σωστής κλιμάκωσης 6τάχυτο κιβώτιο (130 χλμ./ώρα με 3.500 σ.α.λ.), το οποίο διαθέτει επιλογέα με κοντές διαδρομές και πάρα πολύ καλή αίσθηση. Ο θόρυβος από τον κινητήρα που φτάνει στην καμπίνα δεν θα ενοχλήσει τους επιβάτες, όμως σε πιο γρήγορους ρυθμούς γίνεται αισθητή η παρουσία του. Στα θετικά του ανήκει η χαμηλή κατανάλωση, η οποία στο ταξίδι κυμαίνεται στα 5,3 λτ./100 χλμ., ενώ στην πόλη είναι στα 6,8 λτ./100 χλμ.

Δείτε ακόμη: Οδηγούμε το Honda Jazz 1.5 λτ. i-VTEC 130 PS

(+) Πρακτικότητα, χώροι για επιβάτες και αποσκευές, ευελιξία, συναρμογή εσωτερικού, οδική συμπεριφορά, αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων, κατανάλωση

(-) Τιμή, ροπή κινητήρα, ευρεία χρήση σκληρών πλαστικών στο εσωτερικό

Καύσιμο
Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.318
Κύλινδροι/βαλβίδες
4/16
Ταχύτητες
6
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)
102/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
123/5.000
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
11,2
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
190
Αστική (λτ./100 χλμ.)
6,2
Υπεραστική (λτ./100 χλμ.)
4,4
Μεικτή (λτ./100 χλμ.)
5,1
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
116
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
113,68
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα ΜακΦέρσον, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση
Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω φρένα
Δίσκοι
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Μήκος (χλστ.)
4.028
Πλάτος (χλστ.)
1.694
Ύψος (χλστ.)
1.525
Μεταξόνιο (χλστ.)
2.530
Βάρος (κιλά)
1.073
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
354
Αστέρια
(5)
Ασφάλεια ενηλίκου
93%
Ασφάλεια παιδιού
85%
Ασφάλεια πεζού
73%
Επικουρικά συστήματα
71%
ESP
 
Αερόσακοι
6
Ηλεκτρικά παράθυρα
4
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
15.110
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Δοκιμή Mercedes E 300 e 320 PS
Δοκιμή Mercedes E 300 e 320 PS
Δοκιμή Mitsubishi L200 Double Cab Black Edition ΑΤ
Δοκιμή Mitsubishi L200 Double Cab Black Edition ΑΤ
Δοκιμή Hyundai Kona 1.0 T-GDI 120 PS iMT 48V Hybrid
Δοκιμή Hyundai Kona 1.0 T-GDI 120 PS iMT 48V Hybrid
Δοκιμή Subaru Outback 2.5 Adventure 169 PS
Δοκιμή Subaru Outback 2.5 Adventure 169 PS
Δοκιμή Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 PS 48V Hybrid GT Line
Δοκιμή Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 PS 48V Hybrid GT Line
Δοκιμή Renault Clio 1.0 ΤCe 100 PS LPG
Δοκιμή Renault Clio 1.0 ΤCe 100 PS LPG
Δοκιμή Suzuki Jimny 1.5 GL LCV
Δοκιμή Suzuki Jimny 1.5 GL LCV
Δοκιμή Suzuki Ignis 1.2 Dualjet Hybrid 83 hp CVT
Δοκιμή Suzuki Ignis 1.2 Dualjet Hybrid 83 hp CVT
Δοκιμή Mercedes EQC 400 4MATIC 408 PS
Δοκιμή Mercedes EQC 400 4MATIC 408 PS
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Ford Puma που ρίχνει «7άρες»
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes με 1.500άρη κινητήρα βενζίνης
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Audi Q3 TFSI e & Sportback με όφελος 3.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 15.990€ το νέο Dacia Duster. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορ SUV με 204 PS και κόστος 3€/100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store