Δοκιμή VW ID.3 1st Edition 204 PS - AutoGreekNews

Δοκιμή VW ID.3 1st Edition 204 PS

Το VW ID.3 είναι το μοντέλο εκείνο που βάζει τη γερμανική εταιρεία για τα καλά στο παιχνίδι των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Κατά πάσα πιθανότητα, σαν άλλο «σκαθάρι» ή σαν άλλο Golf θα είναι ο leader για τη νέα ηλεκτρική εποχή της VW.

H VW κατά το λανσάρισμα του ID.3, το προσέφερε στο αγοραστικό κοινό σε μια ειδική και πλούσια εξοπλισμένη έκδοση, την ID.3 1st Edition με τους 204 ίππους. Τιμολογιακά ξεκινάει από τα 39.600 ευρώ (34.810 ευρώ με την κρατική επιδότηση). Πλέον υπάρχει και το φθηνότερο ID.3 Pro 145 PS με αυτονομία έως 420 χλμ. και τιμή έπειτα από την κρατική επιδότηση από 29.019 ευρώ. Η δυνατότερη έκδοση με την ονομασία ID.3 Pro Performance, έχει την ίδια αυτονομία (420 χλμ.) αλλά με 204 άλογα. Σε αυτή την περίπτωση η τιμή έπειτα από την κρατική επιδότηση διαμορφώνεται στα 30.278 ευρώ. Για αυτούς που θέλουν να απολαμβάνουν περισσότερα χιλιόμετρα, υπάρχει η έκδοση ID.3 Pro S, με συνολική αυτονομία 550 χλμ. Εδώ και πάλι υπάρχει ο ηλεκτροκινητήρας με τους 204 ίππους, αλλά κοστίζει από 35.777 ευρώ (τελική τιμή με την επιδότηση του κράτους). Σε ότι αφορά το ID.3 1st Edition που δοκιμάσαμε, κινείται από τον ηλεκτροκινητήρα των 204 ίππων. Αυτός τροφοδοτείται από τη μεσαία σε χωρητικότητα μπαταρία των 58 kWh και είναι διαθέσιμο σε 3 διαφορετικές εξοπλιστικές εκδόσεις. Αυτές είναι οι ID.3 1st, ID.3 1st Plus και ID.3 1st Max, με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τέσσερα εξωτερικά χρώματα, τα γκρι Moonstone & Manganese, το λευκό Glacier και το τιρκουάζ Makena.

Από τη βασική έκδοση ο εξοπλισμός είναι πλούσιος και περιλαμβάνει τα εξής: 7 αερόσακους (υπάρχει κι ένας κεντρικός ανάμεσα από τα καθίσματα οδηγού – συνοδηγού), συστήματα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού και αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, αυτόνομη πέδηση, εκκίνηση χωρίς κλειδί, σύστημα διατήρησης λωρίδας, αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης εμπρός – πίσω με ηχητική προειδοποίηση και οπτικές ενδείξεις, όλες οι ηλεκτρικές ανέσεις, επικοινωνία Car2X – λειτουργία ειδοποίησης κινδύνου στην κυκλοφορία, προβολείς LED με αυτόματη ρύθμιση δέσμης φωτός, οθόνη αφής 10 ιντσών, ζάντες αλουμίνιου 18 ιντσών, διζωνικός κλιματισμός και πολλά ακόμα. Η πλουσιότερη έκδοση Plus (από 39.644 ευρώ με επιδότηση)  ενσωματώνει προβολείς LED Matrix, πίσω φώτα LED και κάμερα οπισθοπορείας, ενώ στην κορυφαία Max μερικά από τα στοιχεία που προσφέρονται είναι πανοραμική οροφή, HeadUp Display και το σύστημα Comfort Travel Assist, που ουσιαστικά αναλαμβάνει το χειρισμό πεντάλ και τιμονιού στον αυτοκινητόδρομο.

Δεν περνάει απαρατήρητο

Λίγο ο φουτουριστικός σχεδιασμός του, λίγο το έντονο τιρκουάζ χρώμα του, κάθε φορά που βρισκόμασταν πίσω από το τιμόνι του VW ID.3 μπαίναμε αυτομάτως κι εμείς στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, μιας και ο κόσμος μας ρωτούσε για να μάθει περισσότερα για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της VW. Το VW ID.3 βασίζεται στην νέα αρθρωτή πλατφόρμα που εξέλιξε η γερμανική εταιρεία για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της, την ΜΕΒ. Όπως ανακοινώνει η εταιρεία, με την συγκεκριμένη πλατφόρμα, οι σχεδιαστές μπορούν να συνδυάσουν τις compact διαστάσεις (μήκος 4.261 χλστ., πλάτος 1.809 χλστ. και ύψος 1.552 χλστ. ) με ένα ευρύχωρο εσωτερικό. Οι σχεδιαστές ακολούθησαν την φιλοσοφία one box, όπου το ID.3 έχει σχεδιαστεί γύρω από τους επιβάτες. Για το λόγο αυτό οι πρόβολοί του είναι κοντοί κι έτσι οι άξονες έχουν μεγάλη απόσταση μεταξύ τους. Για την ακρίβεια το μεταξόνιο είναι 2.765 χλστ., σχεδόν όσο και του μεσαίου VW Passat, εξασφαλίζοντας την απαιτούμενη ευρυχωρία στην καμπίνα.

Συνεχίζοντας με τα της εμφάνισης, στο εμπρόσθιο τμήμα η μάσκα είναι κλειστή κι υπάρχει μόνο ένας αεραγωγός  με μοτίβο κηρήθρας, για την ψύξη του ηλεκτροκινητήρα. Το πλέον εντυπωσιακότερο στοιχείο του αμαξώματος του ID.3 είναι οι μεγάλοι προβολείς, με στάνταρ τεχνολογία LED και προαιρετικά με το σύστημα IQ. Light τεχνολογίας LED Matrix. Αρκετά σπορ και δυναμικό είναι και το προφίλ του αυτοκινήτου, όπου οι μεγάλοι τροχοί των 19 ιντσών έχουν το δικό τους μερίδιο στην επιτυχία, ενώ εντύπωση προκαλεί η κλίση της οροφής στις πίσω κολώνες. Στο οπίσθιο τμήμα σχεδιαστικό highlight είναι το μεγάλο μαύρο τμήμα για το πίσω παρμπρίζ, αλλά και το ευμέγεθες σπόιλερ. Τα φωτιστικά σώματα είναι κι αυτά τεχνολογίας LED με δυναμικές φωτεινές κινήσεις και μοτίβο «X» για το φως των φρένων. Ενδεικτικό της δουλειάς που έχουν κάνει σχεδιαστές και μηχανικοί, είναι πως ο συντελεστής αεροδυναμικής είναι Cd: 0,27.

Ευρύχωρη & τεχνολογικά προηγμένη καμπίνα, αλλά με αστοχίες

Από την πρώτη επαφή γίνεται αντιληπτό το «θέλω» της VW για μια καμπίνα με άφθονους χώρους επιβατών που βρίθει τεχνολογίας. Και το κατάφεραν, αλλά σίγουρα επιδέχεται μεγάλης βελτίωσης σε ότι αφορά την ποιότητα υλικών και αλλά και στη συναρμογή. Μαλακό πλαστικό υπάρχει μόνο στο ανοιχτό γκρι κομμάτι του ταμπλό, με τα υπόλοιπα σκουρόχρωμα πλαστικά να είναι σκληρά και να παραπέμπουν σε μικρό οικονομικό αυτοκίνητο και όχι σε ένα μικρομεσαίο των 40.000 ευρώ. Συγκριτικά, το Golf είναι μακράν καλύτερο σε ποιότητα κατασκευής. Η κεντρική κονσόλα λάμπει δια της απουσίας της, σχεδιαστικό τερτίπι που αυξάνει την αίσθηση της ευρυχωρίας, αλλά φαίνεται ένα άδειο και ανεκμετάλλευτο τμήμα. Ενδεικτικό της τεχνολογικής προόδου του ID.3, είναι πως όλα τα χειριστήρια -συμπεριλαμβανομένων και αυτών του πολλαπλών λειτουργιών τιμονιού- λειτουργούν με την αφή, όπως επίσης και τα αλάρμ (θα προτιμούσαμε φυσικά χειριστήρια). Όμως σε ότι αφορά τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα διαπιστώσαμε ένα εργονομικό φάουλ. Αν λοιπόν ο οδηγός χρειαστεί να ανοίξει τα πίσω παράθυρα (ή ένα από τα δύο), θα πρέπει να αγγίξει το χειριστήριο αφής «REAR». Κάποιες φορές μάλιστα δεν αρκεί ένα πάτημα μέχρι να ανάψει η κίτρινη ένδειξη. Μετά για να ανοίξει τα εμπρός παράθυρα θα πρέπει να το αγγίξει ξανά το «REAR» για να το απενεργοποιήσει (σβήνει η φωτεινή ένδειξη). Σίγουρα η εργονομία στο εσωτερικό του ID.3 πρέπει να επανεξεταστεί και να προστεθούν κάποια βασικά παραδοσιακά χειριστήρια.

Στα υπόλοιπα καλά στοιχεία της καμπίνας τώρα, εντυπωσιακή σε όψη είναι η οθόνη αφής των 10 ιντσών που είναι ανεξάρτητη του ταμπλό. Πολύ πιο απλός είναι ο μικρός ψηφιακός πίνακας οργάνων 5,3 ιντσών, που έχει ενσωματωθεί πάνω στο ρυθμιζόμενο τιμόνι και μετακινείται μαζί του. Στα δεξιά του θα βρείτε το α λα BMW i3 περιστροφικό χειριστήριο για το αυτόματο κιβώτιο. Αυτό που μας εντυπωσίασε ήταν το ID Light, η φωτιζόμενη στενή οριζόντια λωρίδα στη βάση του παρμπρίζ, της οποίας ο χρωματισμός ή η ένταση του φωτισμού αλλάζει, ανάλογα με την κατάσταση του αυτοκινήτου (έτοιμο για εκκίνηση, φόρτιση, προειδοποίηση για φρενάρισμα κ.λπ.), βοηθώντας διαισθητικά τον οδηγό. Στο πλαίσιο της ακόμα μεγαλύτερης διευκόλυνσης του οδηγού, υπάρχει η δυνατότητα φωνητικών εντολών. Αρκεί ένα «Hello ID» για να ενεργοποιηθεί ο ψηφιακός βοηθός, που υπακούει στις επιθυμίες – εντολές οδηγού κι επιβατών.

Σε ότι αφορά τους χώρους τώρα, πέντε άτομα θα βολευτούν με άνεση, έχοντας κι αρκετές θήκες για τα καθημερινά τους μικροαντικείμενα. Οι πίσω ειδικά απολαμβάνουν άφθονο χώρο για τα γόνατά τους, ενώ η έλλειψη κεντρικού τούνελ δεν παιδεύει τον μεσαίο επιβάτη. Για τις αποσκευές υπάρχουν διαθέσιμα 385 λίτρα, ή 1.267 λτ., αν αναδιπλωθούν οι πλάτες του πίσω καθίσματος.

Δυνατός και αθόρυβος ηλεκτροκινητήρας

Το VW ID.3 κινείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ (φτάνει έως τις 16.000 σ.α.λ.) που είναι τοποθετημένο στον πίσω άξονα, αποδίδει 204 ίππους και 310 Nm ροπής και η δύναμη καταλήγει στους πίσω τροχούς μέσω ενός κιβωτίου μιας σχέσης. Ο κινητήρας στο μοντέλο της δοκιμής αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 58 kWh, με την αυτονομία σύμφωνα με την VW να αγγίζει τα 426 χλμ. κατά το πρωτόκολλο WLTP. Κατασκευαστικά τώρα, ο κινητήρας του ID.3 είναι συμπαγής και αρκετά ελαφρύς, μιας και το μπλοκ που περιλαμβάνει το κιβώτιο ταχυτήτων και τα ηλεκτρονικά ισχύος και ελέγχου, ζυγίζει λιγότερο από 90 κιλά. Τα ηλεκτρονικά ισχύος μετατρέπουν το συνεχές ρεύμα της μπαταρίας σε τριφασικό ρεύμα για τον ηλεκτροκινητήρα και εκτελούν την αντίθετη λειτουργία κατά την ανάκτηση ενέργειας, κατά την πέδηση.

Στο πεδίο των επιδόσεων, τα 100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 7,3 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα μεταβάλλεται, ανάλογα από το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης. Για την ακρίβεια αν ο οδηγός κινείται με το Eco πρόγραμμα τότε η τελική φτάνει τα 130 χλμ./ώρα και τα 160 χλμ./ώρα στα Comfort & Sport. Η επιτάχυνση είναι σε κάθε περίπτωση ακαριαία, αφού με το που θα πατηθεί το πεντάλ του γκαζιού, το ID.3 πετάγεται σαν βέλος. Σαφώς όπως σε όλα τα ηλεκτρικά ή plug -in υβριδικά αυτοκίνητα, έτσι και στο ID.3 υπάρχει σύστημα ανάκτησης της ενέργειας. Αρκεί ο οδηγός να επιλέξει το «Β» στον επιλογέα των ταχυτήτων και τότε ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια και τροφοδοτεί ξανά την μπαταρία. Αυτό συμβαίνει επίσης όταν το όχημα φρενάρει: ο ηλεκτρικός κινητήρας εκτελεί επιβράδυνση έως περίπου 0,3 g, που αντιπροσωπεύει την πλειονότητα των καθημερινών καταστάσεων και μετά επενεργούν τα φρένα. Όμως, το πεντάλ των φρένων έχει μέτρια αίσθηση στο πάτημα, αφού αργεί να πιάσει, δεν είναι προοδευτικό στο πάτημα και θα πρέπει να πατηθεί αρκετά για να ακινητοποιήσει το αυτοκίνητο. Κάτι που γίνεται περισσότερο αισθητό όταν χρειάζεται να φρενάρει με αρκετά χιλιόμετρα κίνησης. Παράλληλα, η θέα των ταμπούρων πίσω ξενίζει, δεδομένης της τιμής, βάρους και ισχύος του αυτοκινήτου.

Από αυτονομία πως πάει;

Ικανοποιητικά θα λέγαμε, μιας και με κανονική οδήγηση το πραγματικό νούμερο αυτονομίας βρέθηκε κατά τη διάρκεια της δοκιμής κοντά στα 300 χιλιόμετρα, με μεικτή κατανάλωση στις 20 kWh/100 χλμ. Βέβαια και πάλι αυτό είναι σχετικό, μιας και αυτονομία – κατανάλωση μπορούν να μεταβληθούν άρδην, ανάλογα με το στιλ οδήγησης και τη χρήση του κλιματισμού. Στα της μπαταρίας τώρα, αυτή αποτελείται από εννέα στοιχεία σε ένα περίβλημα με δέκα διαμερίσματα. Για τη φόρτισή της (0-100%) χρειάζονται 9 ώρες και 30 λεπτά σε πρίζα AC 7,2 KW SOC, 6:15 σε wallbox AC 11 KW SOC, ή 35 λεπτά για το 0-80% σε ταχυφορτιστή 100 kW. Η Volkswagen εγγυάται ότι η μπαταρία θα έχει τουλάχιστον το 70% της αρχικής της χωρητικότητας μετά από οκτώ χρόνια λειτουργίας ή 160.000 χλμ.

Σβέλτο και ήσυχο

Η οδήγηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι εξαιρετικά εύκολη. Επιλέγεις το «D» στο κιβώτιο, πατάς το γκάζι και προχωράς σε πλήρη ησυχία (σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, ένα μεγάφωνο εκπέμπει έναν ηλεκτρονικό ήχο κινητήρα, έως περίπου 30 χλμ./ώρα για να προειδοποιεί τους πεζούς), χαρακτηριστικό που ισχύει στο 100% και στο VW ID.3. Από τα πρώτα μέτρα μας ενθουσίασε η ομοιογένεια που προσφέρει το VW ID.3, χάρη στο πολύ καλό πάτημα που εξασφαλίζουν οι σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις και το πολύ στιβαρό πλαίσιο. Η αρχιτεκτονική της πλατφόρμας, η τοποθέτηση του κινητήρα πίσω και η μεταφορά της δύναμης επίσης στον πίσω άξονα, συνδυαστικά με το χαμηλό κέντρο βάρους, λόγω της τοποθέτησης του μπλοκ της μπαταρίας στο πάτωμα, επιτρέπει στο ID.3 να κινείται ταχύτατα και με ασφάλεια σε κάθε διαδρομή. Ταυτόχρονα, οι αναρτήσεις φιλτράρουν με πολύ καλό τρόπο τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, ενισχύοντας την άνεση που απολαμβάνουν οδηγός και επιβάτες.

Αν δε το πιέσετε σε γλιστερό οδόστρωμα, θα σας ανταμείψει μια γλυκιά υπερστροφή, ίσα για την τοποθέτηση, κι όσο ελάχιστα το επιτρέψουν τα ηλεκτρονικά. Το τιμόνι είναι ελαφρύ για να διευκολύνει τη χρήση στην πόλη, όμως στις καμπές υπολείπεται αίσθησης. Αλλά μην τα θέλουμε κι όλα, μιας και το ID.3 προορίζεται για αστική χρήση, αφού όταν κινείται εντός των τειχών της πόλης βρίσκεται στο στοιχείο του. Οι ελιγμοί και το παρκάρισμα γίνονται παιχνιδάκι, μιας κι ο κύκλος στροφής είναι μόλις 10,2 μέτρα, με τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες να προσφέρουν πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα. Κι αν βγείτε στην εθνική οδό κανένα πρόβλημα. Το ID.3 διαθέτει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, με την ηχομόνωση να είναι σε καλά επίπεδα, αφήνοντας εκτός καμπίνας τους ήχους του περιβάλλοντος, ενώ παραμένει ευθύβολο ακόμα και σε γρήγορες ταχύτητες, τις οποίες φτάνει πανεύκολα.

Δείχνει το μέλλον!

Ας μην γελιόμαστε, το μέλλον της αυτοκίνησης είναι ηλεκτρικό! Κάτι που αποτυπώνεται πλέον και στις γκάμες των νέων μοντέλων των εταιρειών, αφού η πλειοψηφία τους συμπεριλαμβάνει από ένα τουλάχιστον ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Στην περίπτωση του ID.3 η VW έχει κάνει αρκετή δουλειά, βελτιώνοντας κάποιες παιδικές ασθένειες που υπήρχαν στα πρώτα ηλεκτρικά μοντέλα, όπως η έντονη υποστροφή. Σίγουρα το ID.3 είναι το τεχνολογικό highlight της μάρκας, με την αυτονομία του να ικανοποιεί την πλειοψηφία του αγοραστικού κοινού, αλλά σίγουρα θα πρέπει να βελτιωθούν μερικά ατοπήματα που αφορούν την ποιότητα κατασκευής (το έχει παραδεχτεί άλλωστε και ο κ. Ralf Brandstätter, CEO των επιβατικών μοντέλων της VW). Εν κατακλείδι, το ID.3 αποτυπώνει ξεκάθαρα τα «θέλω» της γερμανικής εταιρείας, για οικολογική μετακίνηση «πασπαλισμένη» με προηγμένη τεχνολογία, δυναμική εμφάνιση και πρακτικότητα.

+ Επιτάχυνση, μηδενικές εκπομπές ρύπων, χώροι, οδική συμπεριφορά, ευκολία στην οδήγηση

– Ποιότητα σκληρών πλαστικών, αίσθηση πεντάλ φρένων, ταμπούρα πίσω, εργονομία, αυτονομία για ταξίδι, τιμή

Καύσιμο
Ρεύμα
Ταχύτητες
1
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (PS)
204
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm)
310
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
7,3
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
160
Μεικτή (λτ./100 χλμ.)
15,5 kWh
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
Μηδέν
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
Μηδέν
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα ΜακΦέρσον, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση
Πολλαπλών συνδέσμων, αντ. δοκός
Εμπρός φρένα
Αεριζόμενοι Δίσκοι
Πίσω φρένα
Ταμπούρα
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Μήκος (χλστ.)
4.261
Πλάτος (χλστ.)
1.809
Ύψος (χλστ.)
1.552
Μεταξόνιο (χλστ.)
2.765
Βάρος (κιλά)
1.805
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
385
Αστέρια
(5)
Ασφάλεια ενηλίκου
87%
Ασφάλεια παιδιού
89%
Ασφάλεια πεζού
71%
Επικουρικά συστήματα
88%
ESP
 
Αερόσακοι
7
Αυτόνομη πέδηση
 
Διατήρηση Λωρίδας
 
Έλεγχος τυφλών σημείων
 
Αναγνώριση πινακίδων
 
Αυτόματα φώτα
 
Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
 
Ψηφιακός πίνακας οργάνων
 
Σύστημα πολυμέσων
 
Κάμερα οπισθοπορείας
 
Ηλεκτρικά παράθυρα
4
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
39.600 ευρώ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Δοκιμή MINI Cooper 5d 1.5 136 PS Steptronic
Δοκιμή MINI Cooper 5d 1.5 136 PS Steptronic
Δοκιμή Hyundai Bayon 1.0 T-GDi 100 HP
Δοκιμή Hyundai Bayon 1.0 T-GDi 100 HP
Δοκιμή Suzuki Swift Sport 1.4 48V Hybrid 129 PS
Δοκιμή Suzuki Swift Sport 1.4 48V Hybrid 129 PS
Δοκιμή Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD Sport Line
Δοκιμή Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD Sport Line
Δοκιμή Kia Rio 1.0 T-GDi 48V 120 PS DCT GT Line
Δοκιμή Kia Rio 1.0 T-GDi 48V 120 PS DCT GT Line
Δοκιμή ανανεωμένο VW Polo 1.0 TSI 95 PS
Δοκιμή ανανεωμένο VW Polo 1.0 TSI 95 PS
Δοκιμή Renault Arkana 1.6 E-TECH Hybrid 145 hp
Δοκιμή Renault Arkana 1.6 E-TECH Hybrid 145 hp
Δοκιμή Citroen C4 C-Cross 1.2 PureTech 130 PS EAT8
Δοκιμή Citroen C4 C-Cross 1.2 PureTech 130 PS EAT8
Δοκιμή Dacia Sandero Streetway 1.0 TCe 100 PS LPG
Δοκιμή Dacia Sandero Streetway 1.0 TCe 100 PS LPG
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Suzuki Vitara Hybrid 1.5 λτ. 116 hp (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές - εξοπλισμοί νέου Suzuki S-Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes EQB στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο από το 22.250 το Abarth F595
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η Mercedes C-Class που καίει 0,6 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των πιο φλογερών Fiat 500 (RED)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store