Ταξιδέψαμε στη Μύκονο με το νέο Renault Captur

174

Καλοκαίρι και ταξίδι σε ελληνικό νησί, είναι δύο στοιχεία αλληλένδετα. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για ένα προορισμό παγκοσμίου βεληνεκούς, το πασίγνωστο και διάσημο νησί των Κυκλάδων, την κοσμοπολίτικη Μύκονο. Το «νησί των ανέμων», αποτέλεσε φέτος τον προορισμό του www.autogreeknews.gr, για να πραγματοποιήσει το οδοιπορικό του, υπό την συνοδεία τεσσάρων νέων μοντέλων, που λανσαρίστηκαν πρόσφατα την ελληνική αγορά.

Το νέο Renault Captur με τη μοναδική γαλλική του φινέτσα, βρισκόταν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και αποσπούσε άκρως κολακευτικά σχόλια, αναφορικά με τον σχεδιασμό του. Δεν ήταν λίγες οι φορές που ακούσαμε το κόσμο να εκφράζεται με θαυμασμό βλέποντάς το, και να μας ρωτάει για να μάθει περισσότερες πληροφορίες για το αυτοκίνητο.

Δείτε ακόμα: Νέο Renault Captur βενζίνη, ντίζελ ή υγραέριο;

Άλλωστε, από την πρώτη κιόλας ματιά, το νέο Renault Captur καθηλώνει και γοητεύει με την αισθητική του. Το καλοσμιλεμένο του αμάξωμα συνδυάζει το δυναμισμό με την κομψότητα, ενώ βασικό του γνώρισμα αποτελούν τα φωτιστικά σώματα σε σχήμα «C». Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι το νέο Captur το ερωτεύεσαι με την πρώτη ματιά, αφού πρόκειται για ένα από τα πιο όμορφα SUV.

Εκτός από την καλαισθησία του, το νέο Captur ξεχωρίζει αμέσως και για τις αισθητά μεγαλύτερες διαστάσεις του συγκριτικά με το προγενέστερο μοντέλο. Συγκεκριμένα, έχει μήκος 4.227 χλστ. (+11 εκ. από το πρώτης γενιάς Captur), πλάτος 1.797 χλστ., ύψος 1.576 χλστ. και μεταξόνιο 2.639 χλστ. (+2 εκ.). Επιπλέον, προσφέρεται με πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, μέσω των 90 χρωματικών συνδυασμών για το αμάξωμα. Αναμφίβολα, η διχρωμία του μπλε με τη μαύρη οροφή ταιριάζει στο Captur απόλυτα, αναδεικνύοντας περισσότερο το εμφαντικό του ντιζάιν.

Δείτε ακόμα: Νέο «πλούσιο» Renault Clio 1.5 dCi 85 PS

Την πλήρως αναβαθμισμένη εικόνα του B-SUV της Renault, την εισπράττει άμεσα όποιος εισέρχεται στο εσωτερικό του. Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρίσκεται η κάθετη οθόνη των 7 ή 9,3 ιντσών του συστήματος infotainment Easy Link, καθώς και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 7 ή 10,2 ιντσών. Την άρτια εικόνα συμπληρώνει η σημαντικά αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής, μέσω της ευρείας χρήσης μαλακών πλαστικών σε ολόκληρο το ταμπλό, στην κονσόλα και στις μπροστινές πόρτες. Επιπλέον στοιχεία που εκτιμήσαμε στο νέο Captur είναι η ψηλή και βολική θέση οδήγησης, τα αναπαυτικά καθίσματα και οι πολλές θήκες, συμπεριλαμβανομένου του μεγάλου συρταριού από την πλευρά του συνοδηγού. Στα θετικά του στοιχεία ανήκουν ακόμα οι άνετοι χώροι, το πίσω συρόμενο κάθισμα και το μεγάλο πορτ μπαγκάζ που φτάνει έως τα 536 λίτρα.

Οι ανέσεις που απολαμβάνουν ο οδηγός και οι επιβάτες συνεχίζονται και εν κινήσει, χάρη και στην προσεγμένη ηχομόνωση. Η ανάρτηση, χωρίς να είναι πολύ μαλακή, καταφέρνει και απορροφά με επιτυχία τις διάφορες ανωμαλίες του οδοστρώματος και αυτό είναι κάτι που εκτιμήσαμε σε δρόμους της Μυκόνου, στα σημεία όπου η άσφαλτος ήταν φθαρμένη. Ταυτόχρονα, το αυτοκίνητο αποπνέει σιγουριά, είναι εύκολο στους χειρισμούς και ευέλικτο.

Δείτε ακόμα: Renault Clio από 13.590 ευρώ και με Double Bonus

Λίρα 100 αποδεικνύεται και ο κινητήρας πετρελαίου των 1.5 λτ. με τους 115 ίππους και την άφθονη ροπή των 260 Nm. Το μηχανικό αυτό σύνολο κινεί σβέλτα το αυτοκίνητο (0-100 χλμ./ώρα σε 11,9 δλ.) και τραβάει από τις χαμηλές στροφές. Εντύπωση επίσης προκαλεί η απουσία ενοχλητικών θορύβων ή κραδασμών, σε τέτοιο σημείο μάλιστα που από το εσωτερικό δεν αντιλαμβάνεται κανείς ότι πρόκειται για ντίζελ. Πρόσθετα, η χαμηλή κατανάλωση των 5,9 λτ./100 χλμ. που μετρήσαμε, συμπληρώνει τα εν γένει σύγχρονα χαρακτηριστικά του.

Όσον αφορά τις τιμές του νέου Captur, αυτές ξεκινούν από τις 16.880 ευρώ για την αρχική έκδοση 1.0 TCe 100, με το 1.5 Blue dCi 115 PS να κοστίζει από 20.850 ευρώ.