Πόσο ακρίβυναν τα μεταχειρισμένα Toyota Yaris;

Το Toyota Yaris αποτελεί επί σειρά ετών το Νο1 σε πωλήσεις καινούργιο αυτοκίνητο στην Ελλάδα, ενώ μεγάλη ζήτηση σημειώνεται και στα μεταχειρισμένα. Yaris από δεύτερο χέρι υπάρχουν πολλά στην εγχώρια αγορά και κυρίως με τον 1.400άρη πετρελαιοκινητήρα και το 1.5 λτ. υβριδικό.

Τους τελευταίους μήνες με την άνοδο των τιμών στα καινούργια, έχουν αναμενόμενα γίνει αυξήσεις και στα μεταχειρισμένα. Ειδικότερα για το Yaris, από πέρσι μέχρι φέτος κυμαίνονται γύρω στις 2.000 ευρώ, με αποτέλεσμα μοντέλα λίγων ετών και προηγούμενης γενιάς να μην έχουν πολύ μεγάλη διαφορά από τα καινούργια. Ενδεικτικά, Yaris 1.5 Hybrid του 2015 – 2016 ήταν πριν από ένα χρόνο διαθέσιμα γύρω στις 12.000 ευρώ και τα 1.4 D-4D κοντά στις 9.500 ευρώ. Τώρα έχουν ανέβει στις 14.000 ευρώ τα υβριδικά, με μοντέλα του 2018-2019 να πωλούνται 17.000-18.000 ευρώ (το καινούργιο ξεκινά από 19.130 ευρώ). Τα πετρελαίου του 2015 – 2016 βρίσκονται στις 11.500 ευρώ.

Να υπενθυμίσουμε ότι το προγενέστερο Yaris HSD με τη συνδυαστική απόδοση των 100 ίππων ενσωματώνει ένα βενζινοκινητήρα 1.5 λτ. με 74 ίππους και 111 Nm ροπής και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 60 ίππων και 169 Nm ροπής. Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός E-CVT ηλεκτρικού κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων μετάδοσης, με 0-100 χλμ./ώρα σε 11,8 δλ., τελική ταχύτητα 165 χλμ./ώρα, CO2 75 γρ./χλμ. και μεικτή κατανάλωση δοκιμής 5,5 λτ./100 χλμ.

Στο Yaris 1.4 D-4D η απόδοση φτάνει τους 90 ίππους και τα 205 Nm ροπής, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,8 δλ. και η τελική σταματά στα 174 χλμ./ώρα. Οι εκπομπές CO2 είναι στα 99 γρ./χλμ., με ρεαλιστική κατανάλωση δοκιμής στα 5,5 λτ./100 χλμ. Αναλυτικότερη σύγκριση μεταξύ των δύο αυτών εκδόσεων, μπορείτε να δείτε εδώ.

Get it on Google Play Download on the App Store