Έκλεισε ιστορική αυτοκινητοβιομηχανία

Οριστικό τέλος για δεύτερη φορά στην ιστορία της βιώνει παραδοσιακή ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία παλαιότερα ήταν ισχυρή, ενώ πριν από μερικά χρόνια της δόθηκε μια δεύτερη ευκαιρία αναβίωσης.

Ο λόγος για τη Datsun, που δεν κατάφερε να κερδίσει το αγοραστικό κοινό, ως μια οικονομική μάρκα της Nissan, σε αγορές της Ασίας, της Ινδίας, της Ν. Αφρικής και της Ρωσίας. Το τέλος της «σύγχρονης» Datsun δεν έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία, καθώς η Nissan είχε προβεί σε σχετική ανακοίνωση από τον Οκτώβριο του 2019.

Το πρώτο νέο Datsun είχε παρουσιαστεί στις 15 Ιουλίου του 2013 και ήταν το μικρό και πολλά υποσχόμενο μοντέλο Datsun GO. Τον Σεπτέμβριο της ίδιας χρονιάς έκανε την εμφάνισή του το πιο μεγάλο 7θέσιο Datsun GO+, ενώ τον Απρίλιο του 2014 είχε κάνει πρεμιέρα το μικρομεσαίο σεντάν on-DO, χρησιμοποιώντας ως βάση το Lada Granta.

Ακολούθησε τον Αύγουστο του 2014 το 5θυρο Datsun mi-DO, «πατώντας» στο Lada Kalina. Αρκετό καιρό αργότερα, τον Ιανουάριο του 2018 εμφανίστηκε το μικρό crossover Datsun Cross. Τελευταία προσπάθεια ενίσχυσης της Datsun ήταν το μοντέρνο σχεδιαστικά κόμπακτ SUV Magnite, ωστόσο τελικά λανσαρίστηκε στην Ινδία με τα σήματα της Nissan.

Η Nissan ανακοίνωσε ότι η μάρκα Datsun θα αποσυρθεί σταδιακά από την Ινδία, εννέα χρόνια αφότου η εταιρεία ξεκίνησε την παγκόσμια επανεκκίνηση της μάρκας. Αφού απέτυχε στη φιλόδοξη παγκόσμια επανακυκλοφορία της Datsun, η Nissan αποφάσισε να καταργήσει σταδιακά τη μάρκα το 2020 στη Ρωσία και την Ινδονησία, καθώς και τη Νότια Αφρική.

Ο τερματισμός της Datsun επιβεβαιώθηκε από τη Nissan India μέσω αυτής της δήλωσης: «Η παραγωγή του Datsun Redi-GO σταμάτησε στο εργοστάσιο του Chennai (Renault Nissan Automotive India Private Ltd). Οι πωλήσεις του μοντέλου συνεχίζονται ακόμα (μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων).»

Δείτε ακόμα: Το πειραματικό Delta, που δεν είχε καμία σχέση με την… Delta

Η εταιρεία είπε περαιτέρω: «Μπορούμε να διαβεβαιώσουμε όλους τους υπάρχοντες και μελλοντικούς ιδιοκτήτες Datsun ότι η ικανοποίηση των πελατών παραμένει προτεραιότητά μας και θα συνεχίσουμε να παρέχουμε τα υψηλότερα επίπεδα εξυπηρέτησης μετά την πώληση, διαθεσιμότητα ανταλλακτικών και υποστήριξη εγγύησης από το εθνικό μας δίκτυο αντιπροσωπειών».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Fiat για την Αλγερία και από την Αλγερία
Fiat για την Αλγερία και από την Αλγερία
Ακρίβεια εμείς; Ρεκόρ όλων των εποχών η Bentley
Ακρίβεια εμείς; Ρεκόρ όλων των εποχών η Bentley
Τέλος και για το «φάντασμα» της SAAB
Τέλος και για το «φάντασμα» της SAAB
Οι Άραβες θέλουν «τρίο» με Renault και Geely
Οι Άραβες θέλουν «τρίο» με Renault και Geely
Η Tesla σχεδιάζει κινητήρες χωρίς πολύτιμα μέταλλα
Η Tesla σχεδιάζει κινητήρες χωρίς πολύτιμα μέταλλα …
Ξέμεινε από φορτηγατζήδες η Stellantis
Ξέμεινε από φορτηγατζήδες η Stellantis
«Φρένο» στην παραγωγή της Corvette λόγω ελλείψεων
«Φρένο» στην παραγωγή της Corvette λόγω ελλείψεων …
Τεράστια επένδυση της Ford στην Τουρκία
Τεράστια επένδυση της Ford στην Τουρκία
Πριμ 2 δις ευρώ η Stellantis στους εργαζομένους της!
Πριμ 2 δις ευρώ η Stellantis στους εργαζομένους της! …
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Alfa Romeo PHEV Q4 Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στην Ελλάδα οι νέες Alfa Romeo Giulia & Stelvio (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store