Έκλεισε ιστορική αυτοκινητοβιομηχανία

Οριστικό τέλος για δεύτερη φορά στην ιστορία της βιώνει παραδοσιακή ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία παλαιότερα ήταν ισχυρή, ενώ πριν από μερικά χρόνια της δόθηκε μια δεύτερη ευκαιρία αναβίωσης.

Ο λόγος για τη Datsun, που δεν κατάφερε να κερδίσει το αγοραστικό κοινό, ως μια οικονομική μάρκα της Nissan, σε αγορές της Ασίας, της Ινδίας, της Ν. Αφρικής και της Ρωσίας. Το τέλος της «σύγχρονης» Datsun δεν έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία, καθώς η Nissan είχε προβεί σε σχετική ανακοίνωση από τον Οκτώβριο του 2019.

Το πρώτο νέο Datsun είχε παρουσιαστεί στις 15 Ιουλίου του 2013 και ήταν το μικρό και πολλά υποσχόμενο μοντέλο Datsun GO. Τον Σεπτέμβριο της ίδιας χρονιάς έκανε την εμφάνισή του το πιο μεγάλο 7θέσιο Datsun GO+, ενώ τον Απρίλιο του 2014 είχε κάνει πρεμιέρα το μικρομεσαίο σεντάν on-DO, χρησιμοποιώντας ως βάση το Lada Granta.

Ακολούθησε τον Αύγουστο του 2014 το 5θυρο Datsun mi-DO, «πατώντας» στο Lada Kalina. Αρκετό καιρό αργότερα, τον Ιανουάριο του 2018 εμφανίστηκε το μικρό crossover Datsun Cross. Τελευταία προσπάθεια ενίσχυσης της Datsun ήταν το μοντέρνο σχεδιαστικά κόμπακτ SUV Magnite, ωστόσο τελικά λανσαρίστηκε στην Ινδία με τα σήματα της Nissan.

Η Nissan ανακοίνωσε ότι η μάρκα Datsun θα αποσυρθεί σταδιακά από την Ινδία, εννέα χρόνια αφότου η εταιρεία ξεκίνησε την παγκόσμια επανεκκίνηση της μάρκας. Αφού απέτυχε στη φιλόδοξη παγκόσμια επανακυκλοφορία της Datsun, η Nissan αποφάσισε να καταργήσει σταδιακά τη μάρκα το 2020 στη Ρωσία και την Ινδονησία, καθώς και τη Νότια Αφρική.

Ο τερματισμός της Datsun επιβεβαιώθηκε από τη Nissan India μέσω αυτής της δήλωσης: «Η παραγωγή του Datsun Redi-GO σταμάτησε στο εργοστάσιο του Chennai (Renault Nissan Automotive India Private Ltd). Οι πωλήσεις του μοντέλου συνεχίζονται ακόμα (μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων).»

Δείτε ακόμα: Το πειραματικό Delta, που δεν είχε καμία σχέση με την… Delta

Η εταιρεία είπε περαιτέρω: «Μπορούμε να διαβεβαιώσουμε όλους τους υπάρχοντες και μελλοντικούς ιδιοκτήτες Datsun ότι η ικανοποίηση των πελατών παραμένει προτεραιότητά μας και θα συνεχίσουμε να παρέχουμε τα υψηλότερα επίπεδα εξυπηρέτησης μετά την πώληση, διαθεσιμότητα ανταλλακτικών και υποστήριξη εγγύησης από το εθνικό μας δίκτυο αντιπροσωπειών».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι κυρώσεις «ξεγυμνώνουν» τα ρωσικά αυτοκίνητα
Οι κυρώσεις «ξεγυμνώνουν» τα ρωσικά αυτοκίνητα …
Έκλεισε ο κύκλος του Nissan GT-R και στην Ιαπωνία
Έκλεισε ο κύκλος του Nissan GT-R και στην Ιαπωνία
«Στοπ» στην παραγωγή της Mustang λόγω μικροτσίπ
«Στοπ» στην παραγωγή της Mustang λόγω μικροτσίπ …
Η Renault πουλάει την AvtoVAZ για 1 ρούβλι!
Η Renault πουλάει την AvtoVAZ για 1 ρούβλι!
Η Citroen καταργεί τα MPV έπειτα από 28 χρόνια
Η Citroen καταργεί τα MPV έπειτα από 28 χρόνια
VW: «Δεν θα φτιάξει πριν το 2024 η έλλειψη μικροτσίπ»
VW: «Δεν θα φτιάξει πριν το 2024 η έλλειψη μικροτσίπ» …
Το ασύλληπτο κέρδος της Ferrari ανά αυτοκίνητο
Το ασύλληπτο κέρδος της Ferrari ανά αυτοκίνητο
Τέλος το Ford Mondeo από την Ευρώπη
Τέλος το Ford Mondeo από την Ευρώπη
VW: «Έμφαση στην ποιότητα κι όχι στην ποσότητα»
VW: «Έμφαση στην ποιότητα κι όχι στην ποσότητα» …
Το Toyota Aygo X ήρθε στην Ελλάδα (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Ford Ranger Raptor στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Opel Astra στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Mazda CX-60 PHEV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου και πιο ακριβού Toyota Hilux GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Abarth 595/695 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο σπορ και ακριβό Toyota Yaris GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου καλοκαιρινού VW T-Roc Cabriolet
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store