Η SsangYong αλλάζει όνομα και προσανατολισμούς

Μπορεί η Hyundai με την Kia να αποτελούν τα συνώνυμα του όρου «κορεατικό αυτοκίνητο», ωστόσο άλλη είναι η πρώτη και πιο παλιά αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας. Η SsangYong ξεκίνησε τις δραστηριότητές το μακρινό 1954, άλλο που ξεκίνησε να γίνεται σχετικά γνωστή στα τέλη του 80. Στην Ευρώπη τη μάθαμε λίγο αργότερα, στα μέσα της δεκαετίας του 90, όταν άρχισαν να κυκλοφορούν στους δρόμους και τα βουνά της Γηραιάς Ηπείρου τα Musso και Korando 1ης γενιάς.

Έκτοτε η ιστορική φίρμα από την Κορέα πέρασε πολλές δυσκολίες, άλλαξε 4 φορές ιδιοκτήτη, μεταμόρφωσε το χαρακτήρα των μοντέλων της (το Musso πλέον είναι pick up, το Korando B-SUV) και συνεχίζει να βρίσκεται κοντά μας, παρά τα αντιθέτως ορμώμενα προγνωστικά. Προκειμένου να μείνει μακριά από το λουκέτο όμως, απαιτείται μια ακόμα ριζική αλλαγή: αυτή του ονόματος. Το KG Group, που αποτελεί το τρέχον ιδιοκτησιακό καθεστώς της SsangYong, ανακοίνωσε πως η ονομασία θα αλλάξει σε «KG Mobility». Μια αλλαγή που κρίθηκε επιτακτική από τον πρόεδρο του ομίλου KG, Kwak Jea, λόγω της δυσμενής εντύπωσης που αφήνει το όνομα «SsangYong»: «H ονομασία SsangYong Motor φέρνει πολλές ευχάριστες αναμνήσεις, αλλά και πολλές επίπονες». Με άλλα λόγια, οι Κορεάτες αποσκοπούν σε πλήρη αναδιάρθρωση του image της εταιρίας.

«Από εδώ και στο εξής, όλα τα αυτοκίνητα της SsangYong θα κυκλοφορούν στον κόσμο υπό την αιγίδα της KG. Ακόμα και με την αλλαγή ονόματος όμως, η ιστορία της SsangYong Motor και η αντιμετώπιση της αυτοκινητοβιομηχανίας θα μείνουν αμετάβλητες». Παρόλα αυτά, η KG Mobility δεν υφίσταται ακόμα. Για να συμβεί αυτό, θα πρέπει να εγκριθεί η αλλαγή από τους μετόχους – κάτι που σύμφωνα με την Korea Herald, θεωρείται τετελεσμένο γεγονός. Επίσης σύμφωνα με την κορεατική εφημερίδα, μόνο αμετάβλητη δεν θα είναι η κατάσταση για τη SsangYong. Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, η εταιρία είναι πολύ πιθανό να μετατραπεί από κατασκευαστής σε επιχείρηση κινητικότητας, στο στυλ των Lyft και Uber.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Made in Slovakia η νέα Porsche Cayenne
Made in Slovakia η νέα Porsche Cayenne
Τέταρτη αλλαγή ονόματος για τη SsangYong
Τέταρτη αλλαγή ονόματος για τη SsangYong
Τέλος μετά από μισό αιώνα το σεντάν VW Passat
Τέλος μετά από μισό αιώνα το σεντάν VW Passat
«Πάγωσε» η παραγωγή σε χειροκίνητο Ford
«Πάγωσε» η παραγωγή σε χειροκίνητο Ford
Πετρελαϊκή «τάπα» της Ρωσίας στη Σαουδική Αραβία
Πετρελαϊκή «τάπα» της Ρωσίας στη Σαουδική Αραβία …
Fiat για την Αλγερία και από την Αλγερία
Fiat για την Αλγερία και από την Αλγερία
Ακρίβεια εμείς; Ρεκόρ όλων των εποχών η Bentley
Ακρίβεια εμείς; Ρεκόρ όλων των εποχών η Bentley
Τέλος και για το «φάντασμα» της SAAB
Τέλος και για το «φάντασμα» της SAAB
Οι Άραβες θέλουν «τρίο» με Renault και Geely
Οι Άραβες θέλουν «τρίο» με Renault και Geely
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store