Ηλεκτρική πλατφόρμα MEB+ από τη VW με 700 χλμ. αυτονομία

O εξηλεκτρισμός του VW Group περνάει από την πλατφόρμα MEB (Modular Electric Drive), η οποία έχει δώσει πάνω από 670.000 οχήματα από το 2019 (εκ των οποίων οι 500.000 μοντέλα ID.), όταν και έκανε πρεμιέρα με το ID.3. Ο ολοένα αυξανόμενος ανταγωνισμός επιβάλλει εξέλιξη, με την MEB+ να έρχεται και να προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία, μαζί με ταχύτερες φορτίσεις.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι πραγματοποιεί σημαντικές επενδύσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη της τεχνολογίας, «ώστε να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητες αυτής της επιτυχημένης πλατφόρμας και να διασφαλίσει ότι θα παραμείνει ανταγωνιστική». Η αρθρωτή αρχιτεκτονική δίνει στη VW ελευθερία στο σχεδιασμό διαφόρων μοντέλων πολλών κατηγοριών, ενώ η τοποθέτηση των μπαταριών στο δάπεδο και ανάμεσα στους δυο άξονες δημιουργεί περισσότερο χώρο στην καμπίνα. Το ID.3, για παράδειγμα, προσφέρει ίδια ευρυχωρία με το Passat, αλλά σε διαστάσεις Golf .

Σύμφωνα με το Βόλφσμπουργκ, η βελτιωμένη πλατφόρμα MEB+ θα προσφέρει μέγιστη αυτονομία 700 χλμ. και θα μπορεί να υποστηρίξει ταχύτητες φόρτισης 175-200 kW. Η αναβαθμισμένη διάταξη θα χρησιμοποιεί κυψέλες νέας γενιάς στις μπαταρίες, προκειμένου να επιτύχει τα ανωτέρω χαρακτηριστικά, ενώ η VW αναφέρει επίσης πως θα υπάρξουν βελτιώσεις στην ψηφιακή υποδομή του πατώματος,  η οποία θα σηματοδοτήσει άλματα προόδου στις λειτουργίες αυτόνομης οδήγησης.

Ο αριθμός των αυτοκινήτων με βάση τη MEB επίσης θα αυξηθεί στα επόμενα χρόνια. Η VW σχεδιάζει να λανσάρει 10 νέα μοντέλα έως το 2026, σε όλες τις κατηγορίες: από επιδόσεων μέχρι premium, ενώ πρωταρχικός στόχος της «ΦαουΒε» είναι το λανσάρισμα ενός νέου βασικού μοντέλου, με αρχική τιμή στις 25.000 ευρώ.

Get it on Google Play Download on the App Store