Τέλος εποχής για την ιστορική Lamborghini Aventador

Έπειτα από 11 χρόνια παραγωγής και 11.465 μονάδες, ο κύκλος της Lamborghini Aventador κλείνει. Ένας κύκλος ιστορικού αντίκτυπου για τη Sant’Agata και την αυτοκίνηση γενικότερα, καθώς η τελευταία Aventador είναι συνάμα και ο τελευταίος «ταύρος» με αμιγώς ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα.

Η γαλάζια Aventador LP 780-4 Ultimae Roadster που βλέπουμε είναι η υπ’ αριθμόν 11.465, αφήνοντας τη γραμμή παραγωγής με προορισμό την Ελβετία. Το τέλος της παραγωγής έγινε σε δυο «επεισόδια», καθώς οι Ιταλοί χρειάστηκε να ξαναβάλουν μπροστά τις μηχανές έπειτα από το ναυάγιο του Felicity Ace, που έστειλε στο βυθό του Ατλαντικού 4.000 αυτοκίνητα – μεταξύ των οποίων 15 Aventador.

Η Aventador έκανε την πρώτη της εμφάνιση το 2011, στην Έκθεση της Γενεύης, ως LP 700-4 και φορώντας έναν -τότε- νέο V12 6.5 λίτρων, με περιεχόμενη γωνία 60 μοιρών. Οι 700 ίπποι στις 8.250 σ.α.λ. και τα 690 Nm στις 5.500 σ.α.λ., έγιναν 780 άλογα στις 8.500 σ.α.λ. και 720 Nm στις 6.750 σ.α.λ. για την Ultimae, καθιστώντας τη ως την ισχυρότερη -και τελευταία, όπως λέει το όνομά της- ατμοσφαιρική Lamborghini όλων των εποχών. «Η Aventador άλλαξε το παιχνίδι όταν παρουσιάστηκε και υπηρέτησε στην κορυφή της γκάμας για 11 συνεχόμενα χρόνια», δήλωσε ο CEO της ιταλικής φίρμας, Stephan Winkelmann, και συμπλήρωσε: «Η Aventador έκανε  άλμα δύο γενεών όσον αφορά τη σχεδίαση και την τεχνολογία, με ένα εξαιρετικό πακέτο μοναδικών, καινοτόμων τεχνολογιών και επιδόσεων που είναι απλά συντριπτικές».

Κατά τη διάρκεια 11 αυτών ετών, η Aventador έγινε με τεράστια διαφορά το πιο επιτυχημένο μοντέλο της Lamborghini με V12 κινητήρα. Έπειτα από μόλις 5 χρόνια είχε ισοφαρίσει τις 5.000 μονάδες της Murcielago, ενώ σήμερα έχει ξεπεράσει όλες τις άλλες V12 Lamborghini (Murcielago, Diablo, Countach, Miura, Espada, LM002) αθροιστικά! «Ο κινητήρας V12 αποτελεί μέρος της κληρονομιάς της Lamborghini από τις πρώτες μέρες της εταιρείας. η καρδιά των μοντέλων που χτυπά από τη Miura μέχρι τον Diablo, τον Countach έως τον Murciélago», είπε ο Winkelmann.

Το αμιγώς ατμοσφαιρικό κεφάλαιο, λοιπόν, κλείνει για τους δωδεκακύλινδρους της Lambo, ανοίγοντας νέα σελίδα στην υβριδική εποχή. Οι V12 δεν γίνεται να λείψουν από τη γκάμα της Sant’Agata, αλλά εφεξής θα συνδυάζονται με ηλεκτροκινητήρες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Made in China VW μέσω Cupra στην Ευρώπη
Made in China VW μέσω Cupra στην Ευρώπη
Στην παραγωγή η υδρογονοκίνητη BMW X5
Στην παραγωγή η υδρογονοκίνητη BMW X5
Ξεκίνησε η παραγωγή της BMW XM
Ξεκίνησε η παραγωγή της BMW XM
Η Honda επενδύει στις κυψέλες υδρογόνου
Η Honda επενδύει στις κυψέλες υδρογόνου
H Ford Mustang Mach-E «150άρισε» σε χρόνο dt
H Ford Mustang Mach-E «150άρισε» σε χρόνο dt
«Στοπ» στη Ferrari Purosangue λόγω ζήτησης
«Στοπ» στη Ferrari Purosangue λόγω ζήτησης
Δραματικές μειώσεις στην παραγωγή λόγω μικροτσίπ
Δραματικές μειώσεις στην παραγωγή λόγω μικροτσίπ …
Ο Wankel επιστρέφει στα Mazda!
Ο Wankel επιστρέφει στα Mazda!
4 εκατομμύρια Hyundai από το εργοστάσιο της Τσεχίας
4 εκατομμύρια Hyundai από το εργοστάσιο της Τσεχίας …
Νέες εκδόσεις Citroen C3 και απόσυρση για όλους
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Σκορπιών Abarth 595/695
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το κορυφαίο Citroen C5 X. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Citroen C5 Aircross: Τιμές και εξοπλισμοί
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η BYD στην Ελλάδα με το ETP3. Πόσο κάνει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai Santa Fe στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η νέα BMW M2 στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στις εκθέσεις το Hyundai Ioniq 5 με όφελος 10.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το νέο Kia XCeed (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Suzuki S-Cross 1.5 Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέος τιμοκατάλογος για το ανανεωμένο Ford Fiesta
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store