Τέλος οι Ferrari GTC4 Lusso και Lusso T

Η Ferrari ρίχνει τίτλους τέλους στις GTC4 Lusso και Lusso T μετά από 5 χρόνια παραγωγής, στα πλαίσια της αναδιάρθρωσης στην γκάμα του «Cavallino Rampante», αλλά και τον ερχομό του πολυαναμενόμενου SUV.

Η GTC4 Lusso λανσαρίστηκε το 2016 ως διάδοχος της FF, η οποία με τη σειρά της ήταν η πρώτη τετρακίνητη Ferrari της Ιστορίας. Η Lusso T ακολούθησε έναν χρόνο αργότερα, προσφέροντας πίσω κίνηση και μικρότερο μοτέρ. Αμφότερες, απέσπασαν διθυραμβικά σχόλια για την πρακτικότητα, την ευχρηστία και τον all around χαρακτήρα, που κατέστησαν την GTC4 Lusso ως μία από τις πιο ολοκληρωμένες -αν όχι, την πιο ολοκληρωμένη- Ferrari όλων των εποχών. Κορυφαίες επιδόσεις και ήχος, σε συνδυασμό με χώρους για 4 επιβάτες και πορτμπαγκάζ 450 λίτρων ήταν τα highlights του shooting brake από το Μαρανέλο, το οποίο πλέον τυπικά αντικαθίσταται από τη Roma και κάνει χώρο για το επερχόμενο, πρώτο SUV στα χρονικά της φίρμας.

Δείτε ακόμα: Η Ferrari 488 Pista συναντά την F40 (+video)

Η Lusso κινείται από τον ατμοσφαιρικό V12 των 6.3 λίτρων, με απόδοση 690 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 697 Nm στις 5.750 σ.α.λ. Το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στέλνει την ισχύ στους τέσσερις τροχούς, επιταχύνοντας τα 1.790 κιλά του αμαξώματος στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 3,4 δλ. και φτάνοντας μέχρι τα 335 χλμ./ώρα τελικής.

Η Lusso T είναι πιο ελαφριά (1.740 κιλά) και έχει κάτω από το μακρύ καπό τον twinturbo V8 των 3.9 λίτρων, απόδοσης 610 ίππων στις 7.500 σ.α.λ. και 760 Nm στις 3000-5250 σ.α.λ. Το 7άρι DCT τροφοδοτεί μόνο τους πίσω τροχούς, με τα 100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονται μετά από 3,5 δλ. και την τελική να ανέρχεται στα 320 χλμ./ώρα.

Διαβάστε επίσης: Η Ferrari σκέφτεται την αναβίωση της F40!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τέλος το Ford Focus εντός διετίας
Τέλος το Ford Focus εντός διετίας
Καταιγισμός Ferrari με 15 νέα μοντέλα σε 4 χρόνια
Καταιγισμός Ferrari με 15 νέα μοντέλα σε 4 χρόνια
Εθελούσια έξοδος από τη VW για τους εργαζομένους στη Ρωσία
Εθελούσια έξοδος από τη VW για τους εργαζομένους στη Ρωσία …
Ένα βήμα πιο κοντά στο τέλος οι θερμικοί κινητήρες
Ένα βήμα πιο κοντά στο τέλος οι θερμικοί κινητήρες …
Ξεκίνησε η παραγωγή του «γυμνού» Lada Granta
Ξεκίνησε η παραγωγή του «γυμνού» Lada Granta
Αβεβαιότητα για το εργοστάσιο του Ford Focus
Αβεβαιότητα για το εργοστάσιο του Ford Focus
Πώς η κυριαρχία της Κίνας επηρεάζει τον κόσμο
Πώς η κυριαρχία της Κίνας επηρεάζει τον κόσμο …
Η Stellantis θα κατασκευάζει το νέο van της Toyota
Η Stellantis θα κατασκευάζει το νέο van της Toyota
Νέο «έξυπνο» εργοστάσιο από την Kia
Νέο «έξυπνο» εργοστάσιο από την Kia
Ανακοινώθηκαν οι τιμές του νέου VW Caddy Life
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα VW ID.5 και ID.5 GTX (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Toyota bZ4X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το πολυτάλαντο Dacia Jogger
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακόμα πιο ισοπεδωτικό το Jeep Wrangler 4xe
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε στην Ελλάδα το φθηνότερο 7θέσιο Crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Το Toyota Aygo X ήρθε στην Ελλάδα (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store