Το Citroen Ami Buggy επανέρχεται σε φουλ ρυθμό

Στις αρχές του καλοκαιριού, το 2021, η Citroen είχε παρουσιάσει την πιο ξεχωριστή και σπάνια εκδοχή του Ami. Το Buggy εμφανίστηκε, έγινε ανάρπαστο μέσα σε λίγες ώρες και αποσύρθηκε από την παραγωγή, ύστερα από μόλις 50 κομμάτια – κι αφού οι προπαραγγελίες βάρεσαν «κόκκινο», σημειώνοντας 1.800 αιτήσεις μέσα σε ούτε 18 λεπτά!

Οι Γάλλοι θέλουν να επαναλάβουν την περσινή καλοκαιρινή επιτυχία, προσφέροντας σε ακόμα 1.000 τυχερούς τη δυνατότητα να αποκτήσουν το My Ami Buggy εν όψει του προσεχούς θέρους. Η Citroen ανακοίνωσε πως το λιλιπούτειο Buggy θα επιστρέψει την άνοιξη, «με μερικά στοιχεία έκπληξη» κιόλας. «Το My Ami Buggy είναι η επέκταση του παιχνιδιάρικου χαρακτήρα του Ami και αισθάνεται σαν στο σπίτι του τόσο στην αστική ζούγκλα, όσο και σε πιο απομακρυσμένες τοποθεσίες», εξηγεί η γαλλική εταιρία. «Το Ami απαντάται ήδη σε όλο τον κόσμο. Για παράδειγμα, έχει παίξει μεγάλο ρόλο στον ενεργειακό μετασχηματισμό του νησιού της Χάλκης. Ομοίως, 7 Ami προστέθηκαν στον στόλο των οχημάτων που χρησιμοποιούν οι αστυνομικές και λιμενικές ομάδες του νησιού Maddalena στην Ιταλία, για την προώθηση της καθαρής κινητικότητας», συνεχίζει.

Το Buggy διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα Ami στο χακί αμάξωμα, που πλέον διαθέτει δυο στοιχειώδεις καγκελόπορτες αντί των κανονικών, ανοιγόμενη οροφή (αδιάβροχη, ανθεκτική στην ακτινοβολία UV και αποσπώμενη), πλαστικά προστατευτικά σε προφυλακτήρες-θόλους και το χρυσαφί χρώμα στις σιδερένιες 14άρες ζάντες. Στο εσωτερικό συναντάμε κίτρινες λεπτομέρειες σε ταμπλό και ραφές καθισμάτων, συνοδευόμενες από την απαραίτητη ταμπέλα που δηλώνει την σπανιότητα του μοντέλου.

Την κίνηση του βάρους 471 κιλών αμαξώματος αναλαμβάνει ένα ηλεκτρικό μοτέρ 8 ίππων και 9,6 Nm ροπής, το οποίο συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο μιας σχέσης. Η αυτονομία της μπαταρίας των 5,5 kWh φτάνει τα 75 χλμ. και λογικά οι επιδόσεις παραμένουν στα ίδια, αργά επίπεδα του κανονικού Ami. Να θυμίσουμε πως εκείνο επιταχύνει στα 45 χλμ./ώρα της τελικής από στάση, μέσα σε 10 δλ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Made in Slovakia η νέα Porsche Cayenne
Made in Slovakia η νέα Porsche Cayenne
Τέταρτη αλλαγή ονόματος για τη SsangYong
Τέταρτη αλλαγή ονόματος για τη SsangYong
Τέλος μετά από μισό αιώνα το σεντάν VW Passat
Τέλος μετά από μισό αιώνα το σεντάν VW Passat
«Πάγωσε» η παραγωγή σε χειροκίνητο Ford
«Πάγωσε» η παραγωγή σε χειροκίνητο Ford
Πετρελαϊκή «τάπα» της Ρωσίας στη Σαουδική Αραβία
Πετρελαϊκή «τάπα» της Ρωσίας στη Σαουδική Αραβία …
Fiat για την Αλγερία και από την Αλγερία
Fiat για την Αλγερία και από την Αλγερία
Ακρίβεια εμείς; Ρεκόρ όλων των εποχών η Bentley
Ακρίβεια εμείς; Ρεκόρ όλων των εποχών η Bentley
Τέλος και για το «φάντασμα» της SAAB
Τέλος και για το «φάντασμα» της SAAB
Οι Άραβες θέλουν «τρίο» με Renault και Geely
Οι Άραβες θέλουν «τρίο» με Renault και Geely
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store