Ζόρια για τα μικρομεσαία στο πιο δύσκολο crash test

Νέος κύκλος crash test από το Insurance Institute for Highway Safety (IIHS), νέος γύρος δυσκολιών για τα υπό δοκιμή αυτοκίνητα. Αυτή τη φορά σειρά, είχαν οι εκπρόσωποι της μικρομεσαίας κατηγορίας να αναμετρηθούν με τη βαρύτερη μπαριέρα στην πλαϊνή σύγκρουση.

O οργανισμός IIHS αυστηροποίησε το εν λόγω crash test στα τέλη του προηγούμενου χρόνου, προσαρμόζοντάς το στη σημερινή μορφή της κυκλοφορίας επί αμερικανικού -κι όχι μόνο- εδάφους. Η νέα πλάγια δοκιμή πρόσκρουσης εφαρμόζει 82% περισσότερη ενέργεια στο όχημα συγκριτικά με πριν, προσομοιώνοντας τη σύγκρουση με SUV ή pick up – τα αυτοκίνητα, δηλαδή, που συναντάμε περισσότερο στους δρόμους των Η.Π.Α. Αλλαγή εξαιρετικά χρήσιμη και για τις υπόλοιπες αγορές, καθώς τα SUVs κυριαρχούν παγκοσμίως. Με τα νέα δεδομένα, η παραμορφούμενη μπαριέρα ζυγίζει 1.905 κιλά και χτυπά το αυτοκίνητο με 60 χλμ./ώρα, αντί 1.497 κιλών και 50 χλμ./ώρα που ήταν η μέχρι πρότινος κατάσταση.

Honda Civic Hatchback και Sedan, Kia Forte, Mazda 3 Hatchback και Sedan, Nissan Sentra, Toyota Corolla Hatchback και Sedan, Subaru Crosstrek και Subaru Impreza Sedan/Wagon δέχτηκαν τα χτυπήματα της αυστηρότερης δοκιμής πρόσκρουσης, με τα αποτελέσματα να φέρνουν στον «αφρό» μόνο δυο αυτοκίνητα. Το Mazda 3, σε πεντάθυρη και τετράθυρη μορφή, ήταν το μοναδικό που κατάφερε να αποσπάσει βαθμολογία «καλό». Πέντε κέρδισαν την αξιολόγηση «αποδεκτό», που επί της ουσίας ήταν τα εξής 3: Toyota Corolla (χάτσμπακ και σεντάν), Honda Civic (χάτσμπακ και σεντάν) και Nissan Sentra. Αντίθετα, Kia Forte, Subaru Crosstrek και Impreza (Wagon και Sedan) δεν μπόρεσαν να ξεπεράσουν τη βάση, βαθμολογούμενα ως «φτωχά».

Για να καταλάβουμε το πόσο πιο δύσκολο είναι πια το συγκεκριμένο crash test, ο IIHS αναφέρει πως όλα τα μοντέλα θα χαρακτηρίζονταν ως «καλά» με τις προδιαγραφές της προηγούμενης δοκιμής πρόσκρουσης!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πονοκέφαλος οι πίσω επιβάτες στα crash tests (+videos)
Πονοκέφαλος οι πίσω επιβάτες στα crash tests (+videos) …
Η εκπληκτική εξέλιξη στην ασφάλεια των αυτοκινήτων (+videos)
Η εκπληκτική εξέλιξη στην ασφάλεια των αυτοκινήτων (+videos) …
Κορυφαίο το 2022 σε ασφάλεια το Hyundai Ioniq 6
Κορυφαίο το 2022 σε ασφάλεια το Hyundai Ioniq 6
Κινεζικό ηλεκτρικό πάτωσε σε crash test (+video)
Κινεζικό ηλεκτρικό πάτωσε σε crash test (+video)
Αγρότες 5 αστέρων τα νέα Ford Ranger & VW Amarok (+videos)
Αγρότες 5 αστέρων τα νέα Ford Ranger & VW Amarok (+videos)
Καταιγισμός 5άστερων στο EuroNCAP (+videos)
Καταιγισμός 5άστερων στο EuroNCAP (+videos)
Μάχες αστέρων στο Euro NCAP (+videos)
Μάχες αστέρων στο Euro NCAP (+videos)
Άτρωτη η Ford Mustang Mach-E στο αυστηρότερο crash test (+video)
Άτρωτη η Ford Mustang Mach-E στο αυστηρότερο crash test (+video) …
5άστερα κινεζικά αυτοκίνητα στο Euro NCAP
5άστερα κινεζικά αυτοκίνητα στο Euro NCAP
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store