Η Mazda ανασταίνει τον περιστροφικό κινητήρα

Πιστή στην προσέγγιση πολλαπλών λύσεων όσον αφορά τις παγκόσμιες προκλήσεις για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, αλλά και στην κληρονομιά της, η Mazda θα παρουσιάσει μια νέα επιλογή κινητήρα για το MX-30 στην Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών. Μια επιλογή που θα επαναφέρει τον περιστροφικό κινητήρα στην γκάμα της εταιρίας!

Το MX-30 R-EV, όπως ονομάζεται το μοντέλο-ορόσημο, θα αποκτήσει ένα μοναδικής εκτέλεσης plug-in υβριδικό σύνολο, στο οποίο ο Wankel θα λειτουργεί ως γεννήτρια για τον ηλεκτροκινητήρα. Το MX-30 διαθέτει 145 ίππους και 265 Nm, αντλώντας ενέργεια από μια μπαταρία 35,5 kWh. Η μέγιστη αυτονομία του ανακοινώνεται στα 200 χλμ., με την προσθήκη του περιστροφικού κινητήρα να αναμένεται να την αυξήσει σε μεγάλο βαθμό. Προς το παρόν δεν ανακοινώνεται ούτε ο κυβισμός, ούτε η ισχύ, ούτε το πόσο βελτιώνει την αυτονομία, ούτε αν αυξάνει και τη συνολική ισχύ του συστήματος, παρά μόνο γνωστοποιείται το σήμα που θα συνοδεύει το R-EV. Μια μίξη του Wankel και της ηλεκτροκίνησης, όπως εκφράζει η ενσωμάτωση του «e» (electric) στο εσωτερικό του ρότορα.

Ο νέος περιστροφικός κινητήρας συμβάλει στην επίτευξη του πρωταρχικού σκοπού της Mazda, ο οποίος ορίζεται μέσα από το συνδυασμό της βιωσιμότητας και της απολαυστικής οδηγικής εμπειρίας. Το επαναστατικό MX-30 R-EV θα παρουσιαστεί στις 13 Γενάρη, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών, και θα αρχίσει την εμπορική του πορεία στην Ευρώπη από την άνοιξη.

Get it on Google Play Download on the App Store