Νέο Audi R8 RWD για τους λάτρεις της πίσω κίνησης

Η Audi αποφάσισε να αφαιρέσει το σύστημα τετρακίνησης quattro από το R8, δημιουργώντας μια πιο fun to drive και οικονομικότερη εκδοχή του!

Σε αντίθεση με το προηγούμενο πισωκίνητο R8 RWS, το RWD (η αλλαγή από Real Wheel Series σε Rear Wheel Drive έχει απόλυτα λογική) δεν αποτελεί μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής (999 RWS κατασκευάστηκαν). Παίρνει θέση κανονικά στην γκάμα του υπεραυτοκινήτου από το Ίνγκολσταντ, απαρτίζοντας μάλιστα τη βάση της. Κυριότερη εμφανισιακή διαφορά σε σχέση με το τετρακίνητο R8, είναι τα εμβληματικά καλύμματα των πλαϊνών εισαγωγών του κινητήρα πίσω από τις πόρτες, τα οποία για πρώτη φορά στην καριέρα του μοντέλου βάφονται στο χρώμα του αμαξώματος (αντί γκρι)!

Δείτε ακόμα: Audi R8 1ης γενιάς με στάνταρ «τεμπέλη»!

Άλλες αλλαγές αφορούν τις νέες ζάντες και το αεροδυναμικό πακέτο (εμπρός splitter, πλαϊνές ποδιές, διαχύτης) που πλέον διατίθεται προαιρετικά σε ανθρακονημάτινη εκτέλεση (στάνταρ στο τετρακίνητο), ενώ απουσιάζει η αεροτομή.

Στα μηχανικά μέρη, υπάρχουν σαφώς περισσότερες διαφοροποιήσεις. Εκτός από την προφανή στη μετάδοση, ο ατμοσφαιρικός V10 FSI των 5.2 λίτρων έχει κατέβει στα 540 άλογα και 540 Nm ροπής, χάνοντας 30 ίππους και 20 Nm συγκριτικά με τη βασική έκδοση του R8 quattro. Βέβαια δεν υπάρχει περίπτωση να το χαρακτηρίσει κάποιος αργό, καθώς τα 3,7 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα και η τελική των 320 χλμ./ώρα (318 χλμ./ώρα το Spyder) είναι εξαιρετικές επιδόσεις.

Διαβάστε επίσης: Βελτιωμένο VW Scirocco R «ανοίγει» με Audi R8 (+video)

Τα οφέλη από την αφαίρεση της τετρακίνησης, τώρα, είναι απτά. Πέρα από την πιο «παιχνιδιάρα» ουρά, έχουμε μείωση του βάρους κατά 65 κιλά στο Coupe (1.595 κιλά στο σύνολο) και 55 στο Spyder (1.695 αντίστοιχα). Εξίσου σημαντική -για πολλούς, σημαντικότερη- είναι η μείωση στην τιμή. Στην αγορά της Γερμανίας, το πισωκίνητο Coupe ξεκινά από τις 144.000 ευρώ (157.000 το Spyder). Ήτοι 22.000 ευρώ λιγότερα από το βασικό R8 quattro!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Στημένες» αναβαθμίσεις για τη νέα BMW M135i xDrive
«Στημένες» αναβαθμίσεις για τη νέα BMW M135i xDrive …
Η Lexus είχε έμπνευση με το νέο LC Black Inspiration
Η Lexus είχε έμπνευση με το νέο LC Black Inspiration
To νέο Lexus LX τρομοκρατεί με τη μάσκα του!
To νέο Lexus LX τρομοκρατεί με τη μάσκα του!
Νέο Ford Focus με καινούργιο κιβώτιο και τεχνολογίες
Νέο Ford Focus με καινούργιο κιβώτιο και τεχνολογίες …
Η Alfa Romeo GT Junior αναβιώνει... ως Stelvio!
Η Alfa Romeo GT Junior αναβιώνει... ως Stelvio!
Παιδί της νύχτας το Hyundai Sonata N Line Night Edition
Παιδί της νύχτας το Hyundai Sonata N Line Night Edition
Έτοιμο το πρώτο Ford σε συνεργασία με τη VW
Έτοιμο το πρώτο Ford σε συνεργασία με τη VW
Αιχμηρό και φουλ της τεχνολογίας το νέο Kia Forte!
Αιχμηρό και φουλ της τεχνολογίας το νέο Kia Forte! …
Νέο πισωκίνητο Audi R8 Performance με 570 ίππους
Νέο πισωκίνητο Audi R8 Performance με 570 ίππους
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των πιο φλογερών Fiat 500 (RED)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ποια η τιμή του VW ID.4 GTX 299 PS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Renault Arkana στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat 500X με τιμές από 17.880 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store