Ανοιχτή πρόκληση η νέα BMW M4 Convertible (+video)

Με το καλοκαίρι να μας χτυπά την πόρτα, η BMW παρουσιάζει την πιο επίκαιρη έκδοση της M4 και απευθύνει ανοιχτή πρό(σ)κληση σε όλους τους θιασώτες της γρήγορης οδήγησης.

Η προφανής διαφορά με την κουπέ M4 εντοπίζεται στην έλλειψη μεταλλικής οροφής. Η Convertible διαθέτει αναδιπλούμενη και ειδικά επεξεργασμένη υφασμάτινη, που είναι 40% ελαφρύτερη από τη μεταλλική της προηγούμενης M4 και βοηθά στη μείωση του κέντρου βάρους. Ανοιγοκλείνει ηλεκτρικά μέσα σε 18 δλ. και εν κινήσει, μέχρι τα 50 χλμ./ώρα, ενώ η BMW υπόσχεται πως η ηχο/θερμομόνωση είναι μακράν καλύτερη από αυτή μιας κανονικής υφασμάτινης οροφής. Όταν είναι αναδιπλωμένη, ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 255 λίτρα και σημειώνει αύξηση 34 λίτρων σε σχέση με την απερχόμενη M4 Convertible.

Ως είθισται στα κάμπριο, το πάτωμα φέρει ενισχύσεις για την εξισορρόπηση της απώλειας μεταλλικής οροφής. Επιπλέον, υπάρχει ένα νέο υποπλαίσιο στον πίσω άξονα που συνδέεται απευθείας με το σασί και συνδράμει στην αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας.

Η M4 Convertible λανσάρεται στην έκδοση Competition, όπερ εστί ο 3.0 twinturbo εξακύλινδρος εν σειρά αποδίδει 510 ίππους και 650 Nm ροπής. Η ισχύς τροφοδοτεί όλους τους τροχούς, μέσω του συστήματος τετρακίνησης M xDrive και του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Η κατανομή της ροπής έχει πισωκίνητο προσανατολισμό, με τους εμπρός τροχούς να εμπλέκονται όταν ανιχνεύεται απώλεια πρόσφυσης. Τρία προγράμματα λειτουργίας έχει στη διάθεσή του ο οδηγός -4WD, 4WD Sport, 2WD- και τη δυνατότητα αμιγώς πισωκίνητης κατανομής, μέσω του τελευταίου. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 3,6 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα ή τα 280 χλμ./ώρα, αν επιλεγεί το M Driver’s Package.

Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν δισκόπλακες 380 χλστ. μπροστά και 6πίστονες δαγκάνες, ενώ πίσω φροντίζουν δίσκοι 370 χλστ. με μονοπίστονες δαγκάνες. Προαιρετικά διατίθενται κεραμικά δισκόφρενα 400 χλστ. εμπρός – 380 χλστ. πίσω, ενώ τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ Adaptive M και το μπλοκέ διαφορικό Active M ανήκουν στο στάνταρ εξοπλισμό.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέο μικρό SUV Coupe VW Taigo με εσωτερικό Polo
Νέο μικρό SUV Coupe VW Taigo με εσωτερικό Polo
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Ανανέωση για την Porsche Macan!
Ανανέωση για την Porsche Macan!
Ιδού κι επίσημα το νέο Audi RS 3!
Ιδού κι επίσημα το νέο Audi RS 3!
Θεϊκή Aston Martin Valhalla με 950 ίππους
Θεϊκή Aston Martin Valhalla με 950 ίππους
Κανονικό «φορμουλάκι» το νέο Abarth F595
Κανονικό «φορμουλάκι» το νέο Abarth F595
«Σιέστα» με τις λάτιν επετειακές Lamborghini Huracan
«Σιέστα» με τις λάτιν επετειακές Lamborghini Huracan
Φρεσκάρισμα δυναμισμού για το Kia Ceed
Φρεσκάρισμα δυναμισμού για το Kia Ceed
Νέο Hyundai Elantra N με ρεκόρ όλων των εποχών
Νέο Hyundai Elantra N με ρεκόρ όλων των εποχών
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Ford Puma που ρίχνει «7άρες»
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes με 1.500άρη κινητήρα βενζίνης
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Audi Q3 TFSI e & Sportback με όφελος 3.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 15.990€ το νέο Dacia Duster. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορ SUV με 204 PS και κόστος 3€/100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο ακριβό και οικονομικό Suzuki
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store