BMW i4 M50: Πρώτη ηλεκτρική Μ με έως 544 άλογα

Η BMW έκανε τα αποκαλυπτήρια της πρώτης ηλεκτρικής M στην Ιστορία της, που υλοποιείται ως i4 M50 και 544 ίππους.

Το Frozen Portimao Blue χρώμα, μαζί με τις μαύρες και ανθρακονημάτινες λεπτομέρειες στο αμάξωμα χαρακτηρίζουν το παρουσιαστικό της i4 M50, που αποκτά τη δέουσα επιθετικότητα για μοντέλο του M GmbH μέσω των νέων προφυλακτήρων και των ζαντών 19 ιντσών (προαιρετικά 20). Πίσω από αυτές κρύβονται αναβαθμισμένα φρένα M Sport, ενώ το στήσιμο ανατίθεται στα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ M Adaptive.

Στο εσωτερικό «κατάληψη» στο ενδιαφέρον κάνει το φαντασμαγορικό ταμπλό, με τις δυο οθόνες των 12,3 ιντσών (για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων) και 14,9 ιντσών (για το σύστημα πολυμέσων) να κλέβουν πάσα εντύπωση. Ενθέσεις ανθρακονημάτων, νέο τιμόνι, μπάκετ της Recaro και αλουμινένια πεντάλ ολοκληρώνουν τις οπτικές και πρακτικές αναβαθμίσεις, συγκριτικά με την απλή i4.

Για την κίνηση, τώρα, της κορυφαίας έκδοσης φροντίζουν δυο ηλεκτροκινητήρες (κατά τα γνωστά, ένας εμπρός κι ένας πίσω) συνολικής απόδοσης έως 544 ίππων. Αυτό το «έως» είναι η λέξη-κλειδί, καθώς η συνδυαστική απόδοση αυξάνεται κατά 68 ίππους και 65 Nm για 10 δλ. μέσω της λειτουργίας Sport Boost, ισοδυναμώντας σε 258 ίππους για τον εμπρός ηλεκτροκινητήρα και 312 για τον πίσω. Κανονικά, 475 ίπποι και 729 Nm καταλήγουν σε όλους τους τροχούς. Με τους 544 και τα 794 του Sport Boost, η i4 M50 επιταχύνει στα 3,9 δλ. και περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 225 χλμ./ώρα. Για να έχουμε ένα θερμικό μέτρο σύγκρισης, η απλή M3 των 480 ίππων θέλει 4,1 δλ. και η Competition των 510 ίππων 3,8 δλ.

Η φόρτιση της i4 M50 διαρκεί 7,6 ώρες σε φορτιστή 11 kW, ενώ σε ταχυφορτιστή 200 kW η BMW δηλώνει πως το επίπεδο ενέργειας πηγαίνει από το 10 στο 80% μέσα σε 31 λεπτά. Η αυτονομία φτάνει μέχρι τα 395 χλμ. ενώ η ρυθμιζόμενη ανάκτηση ενέργειας, μπορεί να αποθηκεύσει μέχρι 195 kW στο ανώτερο επίπεδο λειτουργίας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Στρίγγλα» με ιστορικά ρεκόρ η νέα Corvette Z06
«Στρίγγλα» με ιστορικά ρεκόρ η νέα Corvette Z06
Nέο Range Rover με βασιλικές ανέσεις και τεχνολογία
Nέο Range Rover με βασιλικές ανέσεις και τεχνολογία …
«Στημένες» αναβαθμίσεις για τη νέα BMW M135i xDrive
«Στημένες» αναβαθμίσεις για τη νέα BMW M135i xDrive …
Η Lexus είχε έμπνευση με το νέο LC Black Inspiration
Η Lexus είχε έμπνευση με το νέο LC Black Inspiration
To νέο Lexus LX τρομοκρατεί με τη μάσκα του!
To νέο Lexus LX τρομοκρατεί με τη μάσκα του!
Νέο Ford Focus με καινούργιο κιβώτιο και τεχνολογίες
Νέο Ford Focus με καινούργιο κιβώτιο και τεχνολογίες …
Η Alfa Romeo GT Junior αναβιώνει... ως Stelvio!
Η Alfa Romeo GT Junior αναβιώνει... ως Stelvio!
Παιδί της νύχτας το Hyundai Sonata N Line Night Edition
Παιδί της νύχτας το Hyundai Sonata N Line Night Edition
Έτοιμο το πρώτο Ford σε συνεργασία με τη VW
Έτοιμο το πρώτο Ford σε συνεργασία με τη VW
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των πιο φλογερών Fiat 500 (RED)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ποια η τιμή του VW ID.4 GTX 299 PS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Renault Arkana στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat 500X με τιμές από 17.880 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store