BMW i4 M50: Πρώτη ηλεκτρική Μ με έως 544 άλογα

Η BMW έκανε τα αποκαλυπτήρια της πρώτης ηλεκτρικής M στην Ιστορία της, που υλοποιείται ως i4 M50 και 544 ίππους.

Το Frozen Portimao Blue χρώμα, μαζί με τις μαύρες και ανθρακονημάτινες λεπτομέρειες στο αμάξωμα χαρακτηρίζουν το παρουσιαστικό της i4 M50, που αποκτά τη δέουσα επιθετικότητα για μοντέλο του M GmbH μέσω των νέων προφυλακτήρων και των ζαντών 19 ιντσών (προαιρετικά 20). Πίσω από αυτές κρύβονται αναβαθμισμένα φρένα M Sport, ενώ το στήσιμο ανατίθεται στα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ M Adaptive.

Στο εσωτερικό «κατάληψη» στο ενδιαφέρον κάνει το φαντασμαγορικό ταμπλό, με τις δυο οθόνες των 12,3 ιντσών (για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων) και 14,9 ιντσών (για το σύστημα πολυμέσων) να κλέβουν πάσα εντύπωση. Ενθέσεις ανθρακονημάτων, νέο τιμόνι, μπάκετ της Recaro και αλουμινένια πεντάλ ολοκληρώνουν τις οπτικές και πρακτικές αναβαθμίσεις, συγκριτικά με την απλή i4.

Για την κίνηση, τώρα, της κορυφαίας έκδοσης φροντίζουν δυο ηλεκτροκινητήρες (κατά τα γνωστά, ένας εμπρός κι ένας πίσω) συνολικής απόδοσης έως 544 ίππων. Αυτό το «έως» είναι η λέξη-κλειδί, καθώς η συνδυαστική απόδοση αυξάνεται κατά 68 ίππους και 65 Nm για 10 δλ. μέσω της λειτουργίας Sport Boost, ισοδυναμώντας σε 258 ίππους για τον εμπρός ηλεκτροκινητήρα και 312 για τον πίσω. Κανονικά, 475 ίπποι και 729 Nm καταλήγουν σε όλους τους τροχούς. Με τους 544 και τα 794 του Sport Boost, η i4 M50 επιταχύνει στα 3,9 δλ. και περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 225 χλμ./ώρα. Για να έχουμε ένα θερμικό μέτρο σύγκρισης, η απλή M3 των 480 ίππων θέλει 4,1 δλ. και η Competition των 510 ίππων 3,8 δλ.

Η φόρτιση της i4 M50 διαρκεί 7,6 ώρες σε φορτιστή 11 kW, ενώ σε ταχυφορτιστή 200 kW η BMW δηλώνει πως το επίπεδο ενέργειας πηγαίνει από το 10 στο 80% μέσα σε 31 λεπτά. Η αυτονομία φτάνει μέχρι τα 395 χλμ. ενώ η ρυθμιζόμενη ανάκτηση ενέργειας, μπορεί να αποθηκεύσει μέχρι 195 kW στο ανώτερο επίπεδο λειτουργίας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέο μικρό SUV Coupe VW Taigo με εσωτερικό Polo
Νέο μικρό SUV Coupe VW Taigo με εσωτερικό Polo
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Ανανέωση για την Porsche Macan!
Ανανέωση για την Porsche Macan!
Ιδού κι επίσημα το νέο Audi RS 3!
Ιδού κι επίσημα το νέο Audi RS 3!
Θεϊκή Aston Martin Valhalla με 950 ίππους
Θεϊκή Aston Martin Valhalla με 950 ίππους
Κανονικό «φορμουλάκι» το νέο Abarth F595
Κανονικό «φορμουλάκι» το νέο Abarth F595
«Σιέστα» με τις λάτιν επετειακές Lamborghini Huracan
«Σιέστα» με τις λάτιν επετειακές Lamborghini Huracan
Φρεσκάρισμα δυναμισμού για το Kia Ceed
Φρεσκάρισμα δυναμισμού για το Kia Ceed
Νέο Hyundai Elantra N με ρεκόρ όλων των εποχών
Νέο Hyundai Elantra N με ρεκόρ όλων των εποχών
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Ford Puma που ρίχνει «7άρες»
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes με 1.500άρη κινητήρα βενζίνης
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Audi Q3 TFSI e & Sportback με όφελος 3.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 15.990€ το νέο Dacia Duster. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορ SUV με 204 PS και κόστος 3€/100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο ακριβό και οικονομικό Suzuki
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store