Παίρνει μυαλά η BMW XM Label Red των 748 ίππων

Στην πρεμιέρα της BMW XM είχαμε ενημερωθεί για την ύπαρξη κορυφαίας έκδοσης, με το όνομα Label Red και απόδοση 748 ίππων. Ισχύς που εκτινάσσει τον πήχη της ισχύος για «Μπέμπες» παραγωγής, από τα ήδη ιστορικά 653 άλογα της απλής XM. Το παντοδύναμο SUV των Βαυαρών ξεκίνησε την εμπορική του πορεία από τις Η.Π.Α., όπου και κατασκευάζεται, με τη BMW Αμερικής να προσφέρει μια πλούσια γκαλερί από το μοντέλο-ορόσημο.

Όπως λέει και το όνομα, η Label Red φέρει κόκκινες πινελιές στο περίγραμμα των θηριωδών «νεφρών», εκείνο των παραθύρων, στα πλαστικά προστατευτικά χαμηλά στις πόρτες και στις 23άρες ζάντες, ενώ κατακόκκινο είναι το φόντο πίσω από το υπερ-SUV των 5,1 μέτρων και 2,75 τόνων. Κάτω από το κυριαρχικό αμάξωμα, ωστόσο, είναι που η XM Label Red κρύβει τα μεγάλα νέα για τη βαυαρική φίρμα.

Το plug-in υβριδικό σύστημα του 4.4 V8 twinturbo και του ηλεκτροκινητήρα παράγει στην απλή XM 653 ίππους και 800 Nm, ξεπερνώντας κατά 17 ίππους τη μέχρι πρότινος κορυφαία M5 CS. Οπότε ο θώκος των BMW παραγωγής είναι εξασφαλισμένος. Η Red Label πάει ακόμα παραπέρα και τον οχυρώνει, αποδίδοντας συνδυαστικά 748 ίππους και 1.000 Nm ροπής! Τα +100 άλογα και +200 Nm λογικά έρχονται μέσω της αυξημένης απόδοσης του βενζινοκινητήρα, ο οποίος στην κανονική XM παράγει 490 ίππους/650 Nm και επικουρείται από τους 197 ίππους/280 Nm του ηλεκτροκινητήρα, στην έξοδο του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε μόλις 3,7 δλ. (από 4,1 δλ. της απλής) και η τελική περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα ή στα 280 χλμ./ώρα (με το M Driver’s Package). Εξίσου εντυπωσιακά εμφανίζονται και τα  νούμερα κατανάλωσης.

Η PHEV BMW των 750 ίππων και σχεδόν 3 τόνων, λοιπόν, καταναλώνει κατά μέσο όρο 1,4-1,7 λίτρα/100 χλμ., 30,4-32,4 kWh/100 χλμ. ρεύματος και ρυπαίνει με 33-37 γρ.CO2/χλμ., έχοντας τη δυνατότητα για ηλεκτρική αυτονομία 82-88 χλμ. χάρις στη μπαταρία των 25,7 kWh. Νούμερα απίστευτα για αυτοκίνητο τέτοιου μεγέθους και δύναμης. Κοντά μας, από το φθινόπωρο του 2023.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ιδού το νέο επιβλητικό Skoda Kodiaq
Ιδού το νέο επιβλητικό Skoda Kodiaq
Νέο Skoda Enyaq RS στα 340 άλογα και ιστορικά ρεκόρ
Νέο Skoda Enyaq RS στα 340 άλογα και ιστορικά ρεκόρ
Φρεσκάρισμα με πολλές αλλαγές για το Suzuki Swift
Φρεσκάρισμα με πολλές αλλαγές για το Suzuki Swift
Ήρθε στην Ευρώπη το πιο πολυτελές MPV
Ήρθε στην Ευρώπη το πιο πολυτελές MPV
Νέο Mazda2 Hybrid με διαφορές από το Yaris
Νέο Mazda2 Hybrid με διαφορές από το Yaris
Νέο Genesis GV80 Coupe στο κυνήγι της BMW X6
Νέο Genesis GV80 Coupe στο κυνήγι της BMW X6
Μυρίζει νυχτολούλουδο το Toyota Corolla Cross Nightsade
Μυρίζει νυχτολούλουδο το Toyota Corolla Cross Nightsade
Επιδόσεις και πρώτες τιμές των BMW 530e/550e
Επιδόσεις και πρώτες τιμές των BMW 530e/550e
Νέες 4κύλινδρες Mercedes-AMG GLC43/63 έως 680PS
Νέες 4κύλινδρες Mercedes-AMG GLC43/63 έως 680PS
Οι τιμές του νέου Honda e:Ny1 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του πληθωρικού Hyundai Ioniq 6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Megane E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Jeep Avenger 1.2Τ στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Volkswagen ID.7 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των νέων MG στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των ανανεωμένων Mercedes-Benz GLE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μεγάλη αύξηση τιμών στο Mitsubishi Space Star
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Mercedes-Benz CLA και E-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Mazda3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές νέου Renault Clio LPG, βενζίνης και diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Clio E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store