Ρέκορντμαν οικογενειάρχης η BMW M3 Touring

Η πρώτη επίσημη station wagon BMW M3 στα 36 χρόνια του μοντέλου, είναι γεγονός! Η Μ3 Touring πέταξε το καμουφλάζ και αποκαλύφθηκε δίχως αιδώ, αφού πρώτα έκανε ρεκόρ όλων των εποχών στο Nurburgring! 

Η πιο πρακτική έκδοση της M3 σημείωσε την κορυφαία επίδοση της κατηγορίας την προηγούμενη εβδομάδα, πριν καν αποκαλυφθεί επίσημα. Βέβαια οι διαφορές σε σχέση με τη σεντάν περιορίζονται καθαρά στη διαμόρφωση του πίσω μέρους, όπου πλέον συναντάμε μακρύτερη οροφή και πέμπτη πόρτα. Προκειμένου να χωρέσει ο πίσω άξονας της M3, που περιλαμβάνει και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό, η M3 είναι 8,4 εκατοστά μακρύτερη και 7,6 εκατοστά φαρδύτερη (το δεύτερο μόνο πίσω) από την απλή Touring (4.876 χλστ. το μήκος συνολικά). Ο χώρος αποσκευών αφενός κερδίζει 20 λίτρα (500 πλέον, από 480), αφετέρου προσφέρει τη δυνατότητα αναδίπλωσης καθισμάτων και την επιλογή για έως 1.510 λίτρα μπαγκάζια.  

Κατά τα λοιπά και μηχανικά, έχουμε να κάνουμε με μια κανονικότατη M3 που, συν τοις άλλοις, μπορεί να γυρνάει την «Πράσινη Κόλαση» σε περίπου 7μιση λεπτά! Η Touring βασίζεται στη M3 Competition, ήτοι ο 3.0λιτρος εν σειρά twinturbo εξακύλινδρος εν σειρά παράγει 510 ίππους και 650 Nm, συνεργαζόμενος με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης M xDrive. Η βάρους 1.865 κιλών M3 Touring επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,6 δλ. και περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 280 χλμ./ώρα, ενώ μπορεί να καυχιέται για την κατανομή βάρους που αγγίζει το 50:50.

Το M xDrive διαθέτει το ενεργό διαφορικό M, με τις ρυθμίσεις να είναι ελαφρώς τροποποιημένες και κατάλληλες για τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Παράλληλα διαθέτει Drift Μode, που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινείται αποκλειστικά με τον πίσω άξονα. Το σύστημα τετρακίνησης έχει τρία προγράμματα λειτουργίας: 4WD, 4WD Sport και 2WD, με το πρώτο να στέλνει στην ροπή στον πίσω άξονα και όταν υπάρχει ανάγκη για επιπλέον πρόσφυση να μοιράζει και μπροστά. Το 4WD Sport πρόγραμμα στέλνει περισσότερο ροπή στον πίσω άξονα, ενώ το 2WD μετατρέπει το αυτοκίνητο σε πισωκίνητο, με την προϋπόθεση πως το σύστημα ευστάθειας (DSC) είναι απενεργοποιημένο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Εξωφρενικά επική η νέα BMW 3.0 CSL
Εξωφρενικά επική η νέα BMW 3.0 CSL
Νέο DS 7 ντίζελ και PHEV με έως 360 ίππους
Νέο DS 7 ντίζελ και PHEV με έως 360 ίππους
Η BMW M3 Touring παίρνει τα ηνία του Moto GP
Η BMW M3 Touring παίρνει τα ηνία του Moto GP
Αιχμαλωτίζει βλέμματα και καρδιές το νέο Peugeot 408
Αιχμαλωτίζει βλέμματα και καρδιές το νέο Peugeot 408 …
Νέα αγωνιστική BMW M4 GT4 με όλα τα κομφόρ
Νέα αγωνιστική BMW M4 GT4 με όλα τα κομφόρ
Ισοπεδωτής γαιών η Mercedes-AMG G63 4x4² (+video)
Ισοπεδωτής γαιών η Mercedes-AMG G63 4x4² (+video)
Το μεγαλύτερο και πιο περιπετειώδες Honda HR-V
Το μεγαλύτερο και πιο περιπετειώδες Honda HR-V
Φινετσάτο το νέο Citroen C5 Aircross
Φινετσάτο το νέο Citroen C5 Aircross
Η Fiat παρουσιάζει τα νέα Doblo και Ε-Doblo
Η Fiat παρουσιάζει τα νέα Doblo και Ε-Doblo
Ανακοινώθηκαν οι τιμές του νέου VW Caddy Life
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα VW ID.5 και ID.5 GTX (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Toyota bZ4X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το πολυτάλαντο Dacia Jogger
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακόμα πιο ισοπεδωτικό το Jeep Wrangler 4xe
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε στην Ελλάδα το φθηνότερο 7θέσιο Crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Το Toyota Aygo X ήρθε στην Ελλάδα (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store