Ρέκορντμαν οικογενειάρχης η BMW M3 Touring

Η πρώτη επίσημη station wagon BMW M3 στα 36 χρόνια του μοντέλου, είναι γεγονός! Η Μ3 Touring πέταξε το καμουφλάζ και αποκαλύφθηκε δίχως αιδώ, αφού πρώτα έκανε ρεκόρ όλων των εποχών στο Nurburgring! 

Η πιο πρακτική έκδοση της M3 σημείωσε την κορυφαία επίδοση της κατηγορίας την προηγούμενη εβδομάδα, πριν καν αποκαλυφθεί επίσημα. Βέβαια οι διαφορές σε σχέση με τη σεντάν περιορίζονται καθαρά στη διαμόρφωση του πίσω μέρους, όπου πλέον συναντάμε μακρύτερη οροφή και πέμπτη πόρτα. Προκειμένου να χωρέσει ο πίσω άξονας της M3, που περιλαμβάνει και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό, η M3 είναι 8,4 εκατοστά μακρύτερη και 7,6 εκατοστά φαρδύτερη (το δεύτερο μόνο πίσω) από την απλή Touring (4.876 χλστ. το μήκος συνολικά). Ο χώρος αποσκευών αφενός κερδίζει 20 λίτρα (500 πλέον, από 480), αφετέρου προσφέρει τη δυνατότητα αναδίπλωσης καθισμάτων και την επιλογή για έως 1.510 λίτρα μπαγκάζια.  

Κατά τα λοιπά και μηχανικά, έχουμε να κάνουμε με μια κανονικότατη M3 που, συν τοις άλλοις, μπορεί να γυρνάει την «Πράσινη Κόλαση» σε περίπου 7μιση λεπτά! Η Touring βασίζεται στη M3 Competition, ήτοι ο 3.0λιτρος εν σειρά twinturbo εξακύλινδρος εν σειρά παράγει 510 ίππους και 650 Nm, συνεργαζόμενος με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης M xDrive. Η βάρους 1.865 κιλών M3 Touring επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,6 δλ. και περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 280 χλμ./ώρα, ενώ μπορεί να καυχιέται για την κατανομή βάρους που αγγίζει το 50:50.

Το M xDrive διαθέτει το ενεργό διαφορικό M, με τις ρυθμίσεις να είναι ελαφρώς τροποποιημένες και κατάλληλες για τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Παράλληλα διαθέτει Drift Μode, που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινείται αποκλειστικά με τον πίσω άξονα. Το σύστημα τετρακίνησης έχει τρία προγράμματα λειτουργίας: 4WD, 4WD Sport και 2WD, με το πρώτο να στέλνει στην ροπή στον πίσω άξονα και όταν υπάρχει ανάγκη για επιπλέον πρόσφυση να μοιράζει και μπροστά. Το 4WD Sport πρόγραμμα στέλνει περισσότερο ροπή στον πίσω άξονα, ενώ το 2WD μετατρέπει το αυτοκίνητο σε πισωκίνητο, με την προϋπόθεση πως το σύστημα ευστάθειας (DSC) είναι απενεργοποιημένο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πριμαντόνα η νέα Maserati GranTurismo PrimaSerie
Πριμαντόνα η νέα Maserati GranTurismo PrimaSerie
Το Audi activesphere δείχνει το crossover του μέλλοντος
Το Audi activesphere δείχνει το crossover του μέλλοντος
Ο πιο τίμιος επαγγελματίας το νέο Lada Niva LCV
Ο πιο τίμιος επαγγελματίας το νέο Lada Niva LCV
Νέα hardcore BMW M3 CS με 550 άλογα
Νέα hardcore BMW M3 CS με 550 άλογα
Νέα BMW Alpina Β5 GT με 634 ιστορικά άλογα
Νέα BMW Alpina Β5 GT με 634 ιστορικά άλογα
Το επετειακό «40άρι» Mitsubishi Outlander
Το επετειακό «40άρι» Mitsubishi Outlander
Αέρας φρεσκάδας για το αγέρωχο Lancia Ypsilon
Αέρας φρεσκάδας για το αγέρωχο Lancia Ypsilon
Λεπτομέρειες και κινητήρες του νέου Hyundai Kona
Λεπτομέρειες και κινητήρες του νέου Hyundai Kona
Απόλυτη ονείρωξη η Aston Martin DBS 770 Ultimate
Απόλυτη ονείρωξη η Aston Martin DBS 770 Ultimate
Η τιμή του νέου Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid 140 hp
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στην Ελλάδα η BMW i7 των 162.150 ευρώ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι νέες τιμές των Toyota C-HR και Corolla Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota RAV4 GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Jeep Avenger στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμός του VW ID. Buzz στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota Corolla 1.8 Hybrid 140 hp
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η νέα BMW Σειρά 7 στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Mercedes A-Class και B-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και επιδόσεις του νέου Volvo EX90
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές, εξοπλισμοί και επιδόσεις του Nissan Ariya
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του ανανεωμένου και επετειακού Mazda6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store