Ρέκορντμαν οικογενειάρχης η BMW M3 Touring

Η πρώτη επίσημη station wagon BMW M3 στα 36 χρόνια του μοντέλου, είναι γεγονός! Η Μ3 Touring πέταξε το καμουφλάζ και αποκαλύφθηκε δίχως αιδώ, αφού πρώτα έκανε ρεκόρ όλων των εποχών στο Nurburgring! 

Η πιο πρακτική έκδοση της M3 σημείωσε την κορυφαία επίδοση της κατηγορίας την προηγούμενη εβδομάδα, πριν καν αποκαλυφθεί επίσημα. Βέβαια οι διαφορές σε σχέση με τη σεντάν περιορίζονται καθαρά στη διαμόρφωση του πίσω μέρους, όπου πλέον συναντάμε μακρύτερη οροφή και πέμπτη πόρτα. Προκειμένου να χωρέσει ο πίσω άξονας της M3, που περιλαμβάνει και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό, η M3 είναι 8,4 εκατοστά μακρύτερη και 7,6 εκατοστά φαρδύτερη (το δεύτερο μόνο πίσω) από την απλή Touring (4.876 χλστ. το μήκος συνολικά). Ο χώρος αποσκευών αφενός κερδίζει 20 λίτρα (500 πλέον, από 480), αφετέρου προσφέρει τη δυνατότητα αναδίπλωσης καθισμάτων και την επιλογή για έως 1.510 λίτρα μπαγκάζια.  

Κατά τα λοιπά και μηχανικά, έχουμε να κάνουμε με μια κανονικότατη M3 που, συν τοις άλλοις, μπορεί να γυρνάει την «Πράσινη Κόλαση» σε περίπου 7μιση λεπτά! Η Touring βασίζεται στη M3 Competition, ήτοι ο 3.0λιτρος εν σειρά twinturbo εξακύλινδρος εν σειρά παράγει 510 ίππους και 650 Nm, συνεργαζόμενος με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης M xDrive. Η βάρους 1.865 κιλών M3 Touring επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,6 δλ. και περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 280 χλμ./ώρα, ενώ μπορεί να καυχιέται για την κατανομή βάρους που αγγίζει το 50:50.

Το M xDrive διαθέτει το ενεργό διαφορικό M, με τις ρυθμίσεις να είναι ελαφρώς τροποποιημένες και κατάλληλες για τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Παράλληλα διαθέτει Drift Μode, που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινείται αποκλειστικά με τον πίσω άξονα. Το σύστημα τετρακίνησης έχει τρία προγράμματα λειτουργίας: 4WD, 4WD Sport και 2WD, με το πρώτο να στέλνει στην ροπή στον πίσω άξονα και όταν υπάρχει ανάγκη για επιπλέον πρόσφυση να μοιράζει και μπροστά. Το 4WD Sport πρόγραμμα στέλνει περισσότερο ροπή στον πίσω άξονα, ενώ το 2WD μετατρέπει το αυτοκίνητο σε πισωκίνητο, με την προϋπόθεση πως το σύστημα ευστάθειας (DSC) είναι απενεργοποιημένο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Κολάζει η νέα Lamborghini Urus S των 666 ίππων
Κολάζει η νέα Lamborghini Urus S των 666 ίππων
«Νταμάρι» Ram Heavy Duty 6.7λτ. ντίζελ και 1.152 Nm
«Νταμάρι» Ram Heavy Duty 6.7λτ. ντίζελ και 1.152 Nm
Νέα BMW Σειρά 7 με αναβαθμισμένο ντίζελ κινητήρα
Νέα BMW Σειρά 7 με αναβαθμισμένο ντίζελ κινητήρα …
Ασύγκριτη νέα Maserati Project24 με 1,68 κιλά/ίππο
Ασύγκριτη νέα Maserati Project24 με 1,68 κιλά/ίππο
Νέο Opel Astra GSe με 225 άλογα και 1,1 λίτρα/100 χλμ.
Νέο Opel Astra GSe με 225 άλογα και 1,1 λίτρα/100 χλμ.
Υβριδικό ορόσημο έως 745 ίππων η νέα BMW XM
Υβριδικό ορόσημο έως 745 ίππων η νέα BMW XM
Νέο Peugeot e-208 με μεγαλύτερη ισχύ και αυτονομία
Νέο Peugeot e-208 με μεγαλύτερη ισχύ και αυτονομία …
Πιο δυναμικό, κομψό και δυνατό το νέο DS 3
Πιο δυναμικό, κομψό και δυνατό το νέο DS 3
Νέο και πιο «κοφτερό» Ford Focus ST Track Pack
Νέο και πιο «κοφτερό» Ford Focus ST Track Pack
Νέος τιμοκατάλογος για το ανανεωμένο Ford Fiesta
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε με δώρα το Skoda Enyaq Coupe iV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Jeep Compass 4xe Business ειδικά για leasing
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή στην Ελλάδα του Kia EV6 GT των 585 ίππων
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Ioniq 5 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του ανανεωμένου Toyota RAV4
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Nissan X-Trail
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Juke 1.6 Hybrid 145 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των αναβαθμισμένων Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store