1.200 χλμ./μέρα στους κόφτες η Bugatti Centodieci

Η Bugatti ετοιμάζεται να βάλει στην παραγωγή την Centodieci, δυο χρονιά μετά το ντεμπούτο της ως πρωτότυπο. Μια διετία που πέρασε με εξαντλητικές δοκιμές, ανηλεείς ελέγχους σε κάθε παράμετρο και ατελείωτα χιλιόμετρα – τα περισσότερα εκ των οποίων, στα «κόκκινα».

O φόρος τιμής στην EB110 συμπλήρωσε 50.000 χλμ. δοκιμών, με το λευκό πρωτότυπο να αντιμετωπίζει κάθε πιθανό και απίθανο συνδυασμό συνθηκών. Από χαλαρή κίνηση στην εθνική, σε μποτιλιάρισμα εντός πόλης και από εκεί στην πίστα, η Centodieci κυριολεκτικά τα είδε όλα κατά τη διάρκεια της εξέλιξης. Είναι χαρακτηριστικό πως κάθε μέρα έγραφε 1.200 χλμ., με τις μόνα διαλείμματα να αφορούν ανεφοδιασμούς, τεχνικούς ελέγχους και αλλαγές οδηγών! Μια επιλεγμένη ομάδα δοκιμαστών πέρασαν από κόσκινο κάθε πτυχή των φρένων, του κινητήρα, της ανάρτησης, των ηλεκτρονικών και γενικότερα της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου, σε μια πληθώρα καταστάσεων.

«H Centodieci οδηγείται σκόπιμα στα όριά της, προκειμένου να εγγυηθούμε την αξιοπιστία των δυναμικών χαρακτηριστικών στο υψηλότερο επίπεδο, ακόμη και σε ακραίες καταστάσεις. Παρόλο που τα περισσότερα αυτοκίνητα δεν οδηγούνται ποτέ με αυτό τον τρόπο από τους ιδιοκτήτες τους, οφείλουμε να διασφαλίσουμε την ικανότητά τους σε αυτές τις συνθήκες», λέει ο Carl Heilenkötter, project manager της Bugatti. «Η Bugatti είναι αφοσιωμένη στα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας, αντοχής και ικανοποίησης των πελατών», συμπληρώνει.

Την κίνηση της Centodieci αναλαμβάνει το W16 8.0 λτ. με 4 τούρμπο μηχανικό σύνολο, ισχύος 1.600 ίππων στις 7.000 σ.α.λ., ενώ η θηριώδης δύναμη περνάει σε όλους τους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου DSG 7 ταχυτήτων. Οι επιδόσεις που προσφέρει στο κατά 20 κιλά πιο ελαφρύ αμάξωμα (σε σχέση με της Chiron) είναι ακαριαίες: 0-100 χλμ./ώρα σε 2,4 δλ.0-200 χλμ./ώρα σε 6,1 δλ., 0-300 χλμ./ώρα σε 13,1 δλ. και τελική ταχύτητα 380 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη).

Η τιμή της «Εκατόν Δέκα» βρίσκεται στα 8 εκατομμύρια ευρώ προ φόρων, με την παραγωγή να περιορίζεται σε 10 κομμάτια – όλα sold out και ένα εκ των οποίων έχει ήδη πάρει θέση στο γκαράζ του Κριστιάνο Ρονάλντο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέο και επετειακό σήμα για την Porsche
Νέο και επετειακό σήμα για την Porsche
Το νέο Volvo EX30 αποκαλύπτεται
Το νέο Volvo EX30 αποκαλύπτεται
Το Fiat Topolino επιστρέφει με βάση το Citroen Ami!
Το Fiat Topolino επιστρέφει με βάση το Citroen Ami!
Νέο SUV από τη Mitsubishi με πινελιές Yamaha
Νέο SUV από τη Mitsubishi με πινελιές Yamaha
Το Toyota Mirai έγινε σπορ λιμουζίνα
Το Toyota Mirai έγινε σπορ λιμουζίνα
Nέο HondaJet Elite II για ιπτάμενους και τζέντλεμεν
Nέο HondaJet Elite II για ιπτάμενους και τζέντλεμεν
Βγαίνει στο προσκήνιο το νέο VW Touareg
Βγαίνει στο προσκήνιο το νέο VW Touareg
Νέα κουπέ-SUV ναυαρχίδα Renault Rafale
Νέα κουπέ-SUV ναυαρχίδα Renault Rafale
Με 400 άλογα το κορυφαίο VW ID.7 GTX
Με 400 άλογα το κορυφαίο VW ID.7 GTX
Οι νέες τιμές όλων των εκδόσεων του Toyota bZ4X
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota Prius στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross 1.8 Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Mazda2 σε τιμές που συμφέρουν
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησαν Ελλάδα οι νέες BMW Σειρά 5 & i5 (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Citroen C4 X και ë-C4 X
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ηλεκτρικό Nissan Townstar Combi (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 3. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW ID.3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το αναβαθμισμένο Mazda MX-5
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο τιμοκατάλογος του νέου VW Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ανανεωμένο Mazda CX-5 σε τιμή έκπληξη
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store