Επικό Ford GT με γυμνό ανθρακόνημα

Για το Ford GT, το μόνο που δεν μπορεί να ισχυριστεί κάποιος πως του λείπει είναι δύναμη και εμφάνιση. Ωστόσο, οι Αμερικανοί αποφάσισαν να μας τρελάνουν παρουσιάζοντας δυο ειδικές εκδόσεις και ανεβάζοντας την ισχύ του.

Δείτε ακόμα: Απόκοσμη Ford Mustang 1.400 ίππων! (+video)

Αρχικά έχουμε το GT Heritage, που ντύνεται στα χρώματα της Gulf Racing και αποτίει φόρο τιμής στα GT40 που διέλυσαν τον ανταγωνισμό (και εν προκειμένω τη Ferrari, που ήταν το ζητούμενο ολόκληρου του εγχειρήματος) στις 24 Ώρες του Le Mans, τη δεκαετία του ’60. Η αύξηση της ισχύος αφορά όλα τα GT, ανεβάζοντας την απόδοση του twinturbo 3.5 V6 EcoBoost στα 670 άλογα από 656 που ήταν μέχρι πρότινος (η ροπή δεν αναφέρεται στο δελτίο τύπου, οπότε λογικά παραμένει στα 746 Nm). Η καμπύλη ροπής είναι ομαλότερη, τα πιστόνια και τα δαχτυλίδια τους ενισχυμένα, υπάρχει νέα εξάτμιση της Akrapovic και μεγαλύτερα intercoolers, ενώ βελτιωμένη παρουσιάζεται και η ροή του αέρα από τους αεραγωγούς.

Την κίνηση αναλαμβάνει να μεταφέρει στους πίσω τροχούς το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PowerShift, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε περίπου 3 δλ. και την τελική να αγγίζει τα 350 χλμ./ώρα (347, αμφότερα τα στοιχεία για το σημερινό GT των 656 ίππων).

Πέρα από τις επιδόσεις, αυτό που εντυπωσιάζει στο halo car του «Μπλε Οβάλ» είναι η φιλοσοφία της κατασκευής του. Το GT σχεδιάστηκε εξαρχής ως αγωνιστικό αυτοκίνητο και στη συνέχεια μετετράπη σε έκδοση παραγωγής, αξιοποιώντας στο έπακρο κάθε παράθυρο των κανονισμών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής. Το σασί είναι ανθρακονημάτινη μπανιέρα, τα υποπλαίσια της ανάρτησης αλουμινένια και το αμάξωμα επίσης carbon. Όλα αυτά, κρατούν το βάρος μόλις στα 1.450 κιλά.

Διαβάστε επίσης: Ford GT MK II με 700 ίππους και μόνο για πίστα!

Τώρα, η Ford μας προσφέρει τη δυνατότητα να απολαύσουμε το ανθρακόνημα σε κοινή θέα, μέσω της έκδοσης Liquid Carbon. Εδώ το αμάξωμα δεν βάφεται, παρά μόνο επικαλύπτεται από ειδικό προστατευτικό και συνοδεύεται από ανθρακονημάτινες ζάντες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέο και «μάτσο» Ford Ranger MS-RT
Νέο και «μάτσο» Ford Ranger MS-RT
Τι δουλειά έχουν τα γίδια με το Ford Bronco; (+video)
Τι δουλειά έχουν τα γίδια με το Ford Bronco; (+video)
Οι Mach-Eτικές επιδόσεις όλων των Mustang Mach-E
Οι Mach-Eτικές επιδόσεις όλων των Mustang Mach-E
Νέα ηλεκτρική Mustang Performance με 0-100 σε 3,5 δλ.
Νέα ηλεκτρική Mustang Performance με 0-100 σε 3,5 δλ.
Ταχυμεταφορές με Ford Transit Connect MS-RT R120
Ταχυμεταφορές με Ford Transit Connect MS-RT R120
Το Toyota RAV4 Hybrid βρήκε το δάσκαλό του
Το Toyota RAV4 Hybrid βρήκε το δάσκαλό του
Νέο και πιο «σκληρό» Ford EcoSport Active
Νέο και πιο «σκληρό» Ford EcoSport Active
Νέο Ford Fiesta ST Edition με επιρροές Focus RS
Νέο Ford Fiesta ST Edition με επιρροές Focus RS
To Ford Puma ST «δαγκώνει» με 200 ίππους (+video)
To Ford Puma ST «δαγκώνει» με 200 ίππους (+video)
Ήρθε το 1.400άρι CUPRA Leon e-Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο ακριβό και οικονομικό Renault Captur
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Audi Q2 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Nissan Micra 1.0 IG-T 92 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Peugeot 3008 με πολλές αλλαγές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο ισχυρό και ακριβό VW T-Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμα τα Golf GTI, GTD, GTE και eHybrid (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Suzuki Jimny LCV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Dacia Duster με νέο turbo κινητήρα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το φθηνότερο οικογενειακό ηλεκτρικό VW
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Fiat Panda Sport, City Life, City Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η ντίζελ ηλεκτρική Mercedes GLC 300 de
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων