Νέο Ford Focus με καινούργιο κιβώτιο και τεχνολογίες

Ένα μήνα μετά την ανανέωση του Fiesta η Ford προχωρά στο φρεσκάρισμα και του Focus, το οποίο πέρα από την εμφάνιση διαθέτει και αναβαθμισμένες τεχνολογίες.

Ξεκινώντας από το σχεδιαστικό σκέλος, στο εμπρός μέρος συναντάμε νέα και πιο αιχμηρά φωτιστικά σώματα. Ο ανασχεδιασμός των φαναριών περιλαμβάνει διαφορετικό μοτίβο στα LED ημέρας και ενσωματωμένα φώτα ομίχλης, ενώ στάνταρ είναι οι λαμπτήρες LED και στα πορείας. Προαιρετικά διατίθεται κάμερα, που σκανάρει τα διερχόμενα οχήματα στο αντίθετο ρεύμα και σβήνει κατά βούληση τους λαμπτήρες που χρειάζονται, ώστε να μην τυφλώνει τους απέναντι.

Στο πίσω μέρος επίσης τα φανάρια είναι αυτά που συγκεντρώνουν την προσοχή στο facelift, με σκουρόχρωμα κρύσταλλα και διαφορετικό μοτίβο στα LED. Ίδιες αλλαγές και για το κορυφαίο ST, συν το χρώμα Mean Green που πρωτοείδαμε στο Puma ST και πιο πρόσφατα στο αντίστοιχο Fiesta.

Η καμπίνα έχει πολύ περισσότερα να μας πει. Καταρχάς στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει μια μεγαλύτερη οθόνη 13,2 ιντσών, μέσω της οποίας ο οδηγός ελέγχει το τελευταίας τεχνολογίας σύστημα πολυμέσων SYNC 4. Η οθόνη «κατάπιε» τα χειριστήρια του κλιματισμού, που πλέον ελέγχεται μέσω του πάνελ αφής.

Στα μηχανικά μέρη η μοναδική αλλαγή αφορά το νέο 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που προσφέρεται με τον 1.0 EcoBoost και το mild hybrid 48 Volt σύστημα. Ο ήπια υβριδικός τρικύλινδρος τούρμπο διατίθεται σε εκδόσεις 125 και 155 ίππων, συνεργαζόμενος επίσης με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Το ίδιο μοτέρ δίχως συνδρομή ηλεκτροκινητήρα αποδίδει 100 και 125 ίππους, αλλά μόνο σε συνέργεια με το 6άρι χειροκίνητο. Ο πετρελαιοκινητήρας των EcoBlue των 1.5 λίτρων συνεχίζει, στα 95 και 120 άλογα, με το πρώτο αποκλειστικά χειροκίνητο και το δεύτερο να εξοπλίζεται προαιρετικά με 8άρι αυτόματο.

Το Focus ST, τέλος, παραμένει στα 280 άλογα από τον 2.3 EcoBoost, αλλά πλέον δεν αναφέρεται πουθενά η ντίζελ εναλλακτική με τον 2.0λτ. EcoBlue και τα 190 άλογα. Οπότε όσοι θέλουν την hot hatch εκδοχή του μικρομεσαίου Ford, αποκλειστικά βενζίνη πλέον.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέες 4κύλινδρες Mercedes-AMG GLC43/63 έως 680PS
Νέες 4κύλινδρες Mercedes-AMG GLC43/63 έως 680PS
Επετειακό Toyota GR86 σβήνει 40 κεράκια στο AE86
Επετειακό Toyota GR86 σβήνει 40 κεράκια στο AE86
Νέο Honda Accord e:HEV για εσωτερική κατανάλωση
Νέο Honda Accord e:HEV για εσωτερική κατανάλωση
Γεμάτο καμπύλες και τεχνολογία το νέο VW Tiguan
Γεμάτο καμπύλες και τεχνολογία το νέο VW Tiguan
Νέο plug-in υβριδικό Ford Ranger 2.3 Ecoboost
Νέο plug-in υβριδικό Ford Ranger 2.3 Ecoboost
Νέο Fiat 600 Hybrid για τους φαν της βενζίνης
Νέο Fiat 600 Hybrid για τους φαν της βενζίνης
Nέο Hyundai Elantra N με τελική 280 χλμ./ώρα! (+video)
Nέο Hyundai Elantra N με τελική 280 χλμ./ώρα! (+video)
Νέο και ρετρό Nissan Frontier Hardbody
Νέο και ρετρό Nissan Frontier Hardbody
Σπάει τον πάγο το νέο Audi RS E-Tron GT Ice Race
Σπάει τον πάγο το νέο Audi RS E-Tron GT Ice Race
Οι τιμές του πληθωρικού Hyundai Ioniq 6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Megane E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Jeep Avenger 1.2Τ στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Volkswagen ID.7 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των νέων MG στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των ανανεωμένων Mercedes-Benz GLE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μεγάλη αύξηση τιμών στο Mitsubishi Space Star
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Mercedes-Benz CLA και E-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Mazda3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές νέου Renault Clio LPG, βενζίνης και diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Clio E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota C-HR στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store