Νέο Ford Focus με καινούργιο κιβώτιο και τεχνολογίες - AutoGreekNews

Νέο Ford Focus με καινούργιο κιβώτιο και τεχνολογίες

Ένα μήνα μετά την ανανέωση του Fiesta η Ford προχωρά στο φρεσκάρισμα και του Focus, το οποίο πέρα από την εμφάνιση διαθέτει και αναβαθμισμένες τεχνολογίες.

Ξεκινώντας από το σχεδιαστικό σκέλος, στο εμπρός μέρος συναντάμε νέα και πιο αιχμηρά φωτιστικά σώματα. Ο ανασχεδιασμός των φαναριών περιλαμβάνει διαφορετικό μοτίβο στα LED ημέρας και ενσωματωμένα φώτα ομίχλης, ενώ στάνταρ είναι οι λαμπτήρες LED και στα πορείας. Προαιρετικά διατίθεται κάμερα, που σκανάρει τα διερχόμενα οχήματα στο αντίθετο ρεύμα και σβήνει κατά βούληση τους λαμπτήρες που χρειάζονται, ώστε να μην τυφλώνει τους απέναντι.

Στο πίσω μέρος επίσης τα φανάρια είναι αυτά που συγκεντρώνουν την προσοχή στο facelift, με σκουρόχρωμα κρύσταλλα και διαφορετικό μοτίβο στα LED. Ίδιες αλλαγές και για το κορυφαίο ST, συν το χρώμα Mean Green που πρωτοείδαμε στο Puma ST και πιο πρόσφατα στο αντίστοιχο Fiesta.

Η καμπίνα έχει πολύ περισσότερα να μας πει. Καταρχάς στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει μια μεγαλύτερη οθόνη 13,2 ιντσών, μέσω της οποίας ο οδηγός ελέγχει το τελευταίας τεχνολογίας σύστημα πολυμέσων SYNC 4. Η οθόνη «κατάπιε» τα χειριστήρια του κλιματισμού, που πλέον ελέγχεται μέσω του πάνελ αφής.

Στα μηχανικά μέρη η μοναδική αλλαγή αφορά το νέο 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που προσφέρεται με τον 1.0 EcoBoost και το mild hybrid 48 Volt σύστημα. Ο ήπια υβριδικός τρικύλινδρος τούρμπο διατίθεται σε εκδόσεις 125 και 155 ίππων, συνεργαζόμενος επίσης με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Το ίδιο μοτέρ δίχως συνδρομή ηλεκτροκινητήρα αποδίδει 100 και 125 ίππους, αλλά μόνο σε συνέργεια με το 6άρι χειροκίνητο. Ο πετρελαιοκινητήρας των EcoBlue των 1.5 λίτρων συνεχίζει, στα 95 και 120 άλογα, με το πρώτο αποκλειστικά χειροκίνητο και το δεύτερο να εξοπλίζεται προαιρετικά με 8άρι αυτόματο.

Το Focus ST, τέλος, παραμένει στα 280 άλογα από τον 2.3 EcoBoost, αλλά πλέον δεν αναφέρεται πουθενά η ντίζελ εναλλακτική με τον 2.0λτ. EcoBlue και τα 190 άλογα. Οπότε όσοι θέλουν την hot hatch εκδοχή του μικρομεσαίου Ford, αποκλειστικά βενζίνη πλέον.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέο plug-in Jeep Wrangler 4xe με 380 ίππους!
Νέο plug-in Jeep Wrangler 4xe με 380 ίππους!
Νέο μικρομεσαίο SUV Renault Austral
Νέο μικρομεσαίο SUV Renault Austral
Νέο Mazda2 Hybrid «φτυστό» το Toyota Yaris
Νέο Mazda2 Hybrid «φτυστό» το Toyota Yaris
Πάτησε στην Ευρώπη το νέο Toyota GR86!
Πάτησε στην Ευρώπη το νέο Toyota GR86!
Νέο Toyota Corolla Cross Hybrid για Ευρώπη
Νέο Toyota Corolla Cross Hybrid για Ευρώπη
Νέο και πιο αγριεμένο Toyota Yaris GR Sport
Νέο και πιο αγριεμένο Toyota Yaris GR Sport
Χώροι και δυναμισμός στο νέο Opel Astra Sports Tourer
Χώροι και δυναμισμός στο νέο Opel Astra Sports Tourer
Νέο Suzuki Alto με υβριδικό μοτέρ 660 κ.εκ.
Νέο Suzuki Alto με υβριδικό μοτέρ 660 κ.εκ.
Ανανεωμένο Skoda Karoq με πολλές αλλαγές
Ανανεωμένο Skoda Karoq με πολλές αλλαγές
Ήρθε το ισχυρότερο Ford των 80.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Suzuki Vitara Hybrid 1.5 λτ. 116 hp (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές - εξοπλισμοί νέου Suzuki S-Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes EQB στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο από το 22.250 το Abarth F595
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η Mercedes C-Class που καίει 0,6 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store