Μπελάς για Audi Q5-BMW X3 το Genesis GV70

Η Hyundai και γενικότερα οι Κορεάτες, έχουν πάψει εδώ και χρόνια να θυμίζουν το παρελθόν. Μεγαλύτερη απόδειξη από τα Genesis δεν υπάρχει. Και το νέο GV70 θέλει να «στοιχειώσει» τον –ευρωπαϊκό κυρίως- ανταγωνισμό.

Δείτε ακόμα: Ξεχειλίζει δυναμισμό το νέο Genesis G70

Το μικρότερο SUV της Genesis έρχεται, σύμφωνα με τους ίδιους, να χτυπήσει στα ίσια το Audi Q5 και την BMW X3. Ο σχεδιασμός χαρακτηρίζεται από το μοτίβο – σήμα κατατεθέν των Quad Lamps, τόσο εμπρός όσο και πίσω, ενώ μπροστά ξεχωρίζει και η πολύ επιθετική διαμόρφωση των αεραγωγών στον προφυλακτήρα. Εμπνευσμένο από την σχεδιαστική φιλοσοφία «Athletic Elegance», το GV70 διακρίνεται για το δυναμισμό και την πολυτέλεια που το διακατέχει.

Στο πλάι κυριαρχεί το σφηνοειδές προφίλ του με το τοξοειδές σχήμα της γραμμής των παραθύρων και το έντονο νεύρο που ξεκινάει από τα εμπρός φώτα και «σβήνει» στα πίσω φανάρια. Στο πίσω μέρος δεσπόζουν οι δυο «μπούκες» στις άκρες του προφυλακτήρα, ούσες από τις μεγαλύτερες απολήξεις που έχουμε δει σε αυτοκίνητο γενικά, όχι μόνο με τα δεδομένα των SUVs, ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα διπλά μακρόστενα φανάρια.

Η έκδοση Sport ξεχωρίζει για τους επιθετικούς προφυλακτήρες, τις ζάντες των 21 ιντσών, τα σκουρόχρωμα διακοσμητικά και τις προαναφερθείσες τεράστιες απολήξεις της εξάτμισης.

Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνει το πολυτελές SUV Genesis GV80;

Στο πολυτελές εσωτερικό του κορεατικού SUV δεσπόζει η μινιμάλ αισθητική, με τους λίγους διακόπτες στο ταμπλό, το οποίο χαρακτηρίζεται από τις καθαρές γραμμές και τα εξαιρετικά ποιοτικά υλικά. Στην κορυφή του, συναντάμε μια επίσης μακρόστενη οθόνη αφής 10,25 ιντσών, τη στιγμή που η κεντρική κονσόλα διαθέτει δυο περιστροφικούς διακόπτες: ο ένας για τον έλεγχο του συστήματος πολυμέσων και ο άλλος για το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων.

Το GV70 βασίζεται στην πισωκίνητη πλατφόρμα της Hyundai, ωστόσο θα είναι διαθέσιμο και με τετρακίνηση. Κάτω από το καπό παίρνουν θέση τα ίδια κινητήρια σύνολα με το G70 , ήτοι ο 2.2 ντίζελ των 210 ίππων και 440 Nm, τον 2.5 T-GDI των 304 ίππων και 411 Nm, ενώ στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται ο twinturbo 3.5 V6 T-GDI, με απόδοση 375 ίππων και 530 Nm. Αποκλειστική επιλογή σε όλα είναι το 8άρι αυτόματο κιβώτιο, ενώ αναλόγως έκδοσης και κινητήρα θα υπάρχουν πισωκίνητες και τετρακίνητες επιλογές.

Δείτε ακόμα: Hyundai Genesis 347 PS φθηνότερο από i30 110 PS

Προαιρετικά θα διατίθενται ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση και μπλοκέ διαφορικό πίσω, με την ανάρτηση να χρησιμοποιεί ραντάρ και δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης ώστε να προετοιμάζεται για τις κακοτοπιές του οδοστρώματος. Η τεχνολογία δεν σταματά εδώ, περιλαμβάνοντας ακόμα το σύστημα Highway Driving Assist II (ενεργό cruise control που μπορεί να αλλάζει λωρίδες μόνο του) και όλα τα καθιερωμένα συστήματα ασφαλείας.

Get it on Google Play Download on the App Store