Νέο Honda Jazz και σε έκδοση crossover

208

Η Honda δεν άργησε καθόλου να παρουσιάσει επίσημα το νέο Jazz, καθώς μία μόλις ημέρα μετά την διαρροή του φυλλαδίου έχουμε την πρεμιέρα της 4ης γενιάς του ιαπωνικού σουπερμίνι.

Εμφανισιακά ξεχωρίζει η έλλειψη γρίλιας στη μάσκα και τα νέα φωτιστικά σώματα, που αφήνουν το μακρόστενο μοτίβο του σημερινού προς όφελος των αμυγδαλωτών, που συναντούσαμε στο πρώτο και κυρίως στο δεύτερο Jazz. Πίσω επίσης είναι εντελώς ανασχεδιασμένα, εγκαταλείποντας την κάθετη διάταξη και υιοθετώντας οριζόντια, που εκτείνεται στην πόρτα του πορτμπαγκάζ.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Honda Jazz 1.5 i-VTEC 130 PS

Στο εσωτερικό η ανανέωση εμφανίζεται εξίσου διάχυτη, με την νέα κεντρική κονσόλα και το ταμπλό να φιλοξενούν την οθόνη αφής 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων Honda CONNECT, ανάμεσα στους αεραγωγούς, το οποίο προσφέρει τη δυνατότητα ελέγχου κάποιων λειτουργιών μέσω smartphone. Ξεχωρίζει το ολοκαίνουργιο τιμόνι με τις 2 ακτίνες, το οποίο παραπέμπει στο ηλεκτρικό e.

Στον τομέα της ασφάλειας, το νέο Jazz διαθέτει το πακέτο συστημάτων Honda SENSING. Κάμερες ελέγχου στον εμπρός προφυλακτήρα, μαζί με 8 σόναρ, διαβάζουν ανά πάσα στιγμή τις συνθήκες στο δρόμο και φροντίζουν να στέλνουν δεδομένα, ώστε να ενεργοποιούνται κατά το δοκούν το αυτόματο φρενάρισμα, η ενεργή διατήρηση λωρίδας κλπ.

Υπάρχουν 3 διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού και μια έκδοση crossover: Basic, Ness, Luxe και το περιπετειώδες Crosstar, που είναι το μοναδικό με παραδοσιακή γρίλια. Η Basic αντιπροσωπεύει το κλασικό Jazz, η Ness το ιδιαίτερο χρωματικά -διαθέτοντας μέχρι αδιάβροχα καθίσματα, για όσους κάνουν θαλάσσια σπορ- και η Luxe το πολυτελέστερο, φέροντας μέχρι δερμάτινο σαλόνι. Το Crosstar από την πλευρά του, διαθέτει τα κλασικά πλαστικά προστατευτικά στην περίμετρο του αμαξώματος, αυξημένη απόσταση από το έδαφος, νέους προφυλακτήρες και οροφή/κολόνες μαύρου χρώματος.

Διαβάστε επίσης: Honda Jazz έφαγε 127 κλήσεις για υπερβολική ταχύτητα

Στα μηχανικά μέρη η Honda ακολουθεί την τακτική της Toyota με το νέο Yaris, μην ανακοινώνοντας λεπτομέρειες. Το μόνο σίγουρο είναι πως στην Ευρώπη θα έρθει μόνο το ολοκαίνουργιο υβριδικό σύνολο, που συνδυάζει έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων και 2 ηλεκτροκινητήρες. Τα υπόλοιπα μηχανικά σύνολα δεν γνωρίζουμε ακόμα ποια είναι, αλλά ούτε και σε ποιες αγορές θα διατεθούν.

Οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν στα μέσα του 2020.