Νέο Honda N-One με μοτεράκι 658 κ.εκ.

Τα kei cars είναι η πιο δημοφιλής κατηγορία στην Ιαπωνία. Και το Honda N-One είναι το πιο καλοπουλημένο μοντέλο αυτής, κάτι που το έχρισε ως το πιο εμπορικά επιτυχημένο αυτοκίνητο της εγχώριας αγοράς για το 2019.

Οι Ιάπωνες παρουσίασαν την 2η γενιά του, που έρχεται να συνεχίσει το σουξέ του προκατόχου που κρατάει από το 2012, όταν και παρουσιάστηκε πρώτη φορά. Εμφανισιακά, το νέο N-One αποτελεί εξέλιξη του απερχόμενου. Οι σχεδιαστές απέφυγαν τις πολλές παρεμβάσεις, καθώς το look του αυτοκινήτου έχει διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στην αποδοχή του από το κοινό. Οι αναλογίες «κουτιού» και οι εξοστρασκισμένοι τροχοί στις άκρες του αμαξώματος, μαζί με τους ελάχιστους προβόλους, χαρακτηρίζουν το παρουσιαστικό του λιλιπούτειου Honda. Όπως και τα μικρά φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω (κυκλικά στην πρώτη περίπτωση, παραλληλόγραμμα στη δεύτερη).

Δείτε ακόμα: «Μαμούνι» το Honda e στον τάρανδο (+video)

Το N-One διατίθεται σε τρεις εκδόσεις: Original, Premium και RS. Κάθε μία έχει διαφορετική μάσκα και εξοπλιστικά στοιχεία, με τις Premium και RS να διαθέτουν LED προβολείς ομίχλης στον προφυλακτήρα και ζάντες αλουμινίου. Προφανώς η RS ξεχωρίζει και χάρις στα σήματα, αλλά και τη διχρωμία αμαξώματος-μαύρης οροφής, ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα είναι σκουρόχρωμα. Η μεγαλύτερη διαφορά, ωστόσο, κρύβεται στα μηχανικά μέρη.

Πέρα από την ελαφρώς πιο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, το N-One RS είναι το μοναδικό που συνδυάζει τον 3κύλινδρο κινητήρα των 658 κ.εκ. (υπερτροφοδοτούμενο στο συγκεκριμένο) με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.

Η Honda δεν ανακοινώνει τεχνικά χαρακτηριστικά, όμως λογικά δεν υπάρχουν μεταβολές σε σχέση με πριν, οπότε μιλάμε για 64 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. και 104 Nm στις 2.600 σ.α.λ.. Στα N-One Original και Premium υπάρχει και ατμοσφαιρική έκδοση, με 58 ίππους στις 7.300 σ.α.λ. και 65 Nm στις 3.500 σ.α.λ. Original και Premium διατίθενται αποκλειστικά με κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT, ενώ υπάρχει η επιλογή και συστήματος τετρακίνησης!

Διαβάστε επίσης: Ταχύτερο από Ferrari F40 το Honda Civic Type R!

Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου δεν ανακοινώθηκαν, όμως κατά πάσα πιθανότητα δεν απέχουν από αυτές του σημερινού: 3.395 χλστ. μήκος, 2.520 χλστ. μεταξόνιο, 1.475 χλστ. πλάτος, 1.535 χλστ. ύψος.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέο Toyota Tundra και hybrid twin-turbo 443 ίππων
Νέο Toyota Tundra και hybrid twin-turbo 443 ίππων
Νέο Citroen C3 για διαφορετικούς πολιτισμούς
Νέο Citroen C3 για διαφορετικούς πολιτισμούς
Νέο Ford Fiesta και πιο ροπάτο ST
Νέο Ford Fiesta και πιο ροπάτο ST
Mazda CX-5: Έρχεται ραφιναρισμένο & με νέες εκδόσεις!
Mazda CX-5: Έρχεται ραφιναρισμένο & με νέες εκδόσεις! …
Νέο σκληροτράχηλο Toyota RAV4 Adventure
Νέο σκληροτράχηλο Toyota RAV4 Adventure
Ακόμα πιο μάχιμο το ανανεωμένο SsangYong Musso
Ακόμα πιο μάχιμο το ανανεωμένο SsangYong Musso
Πιο «ζόρικο» το Toyota Corolla Cross GR Sport
Πιο «ζόρικο» το Toyota Corolla Cross GR Sport
Νέο Nissan GT-R T-Spec με το μυαλό στο Skyline R34
Νέο Nissan GT-R T-Spec με το μυαλό στο Skyline R34
Ολοκαίνουργιο Subaru WRX με τεχνολογικές πρωτιές
Ολοκαίνουργιο Subaru WRX με τεχνολογικές πρωτιές …
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store