Νέο Hyundai Sonata με επιρροές από…Stealth!

234

Η αναμονή για το νέο Sonata έλαβε τέλος, με την Hyundai να παρουσιάζει επίσημα την 8η γενιά του μεγαλομεσαίου σεντάν της και να λανσάρει -εκτός από την σπορτίβικη εμφάνιση- δυο σημαντικές πρωτιές για τα μοντέλα της.

Η πρώτη αφορά στην τεχνοτροπία «Sensuous Sportiness», η οποία αποτελεί την νέα σχεδιαστική γλώσσα της κορεατικής εταιρίας. Εφεξής, όλα τα νέα μοντέλα θα υιοθετούν στοιχεία που συναντάμε στο νέο Sonata, όπως την αιχμηρή σχεδίαση του μπροστινού μέρους, την αυξημένη χρήση χρωμίου (αν και αυτό μπορεί να περιοριστεί στην αμερικανική αγορά) και την γενικότερη σπορτίφ αίσθηση. Εκ των σημαντικότερων στοιχείων της Sensuous Sportiness είναι ο εξωτερικός κρυφός φωτισμός (Hidden Lighting Lamps το ονομάζουν οι Κορεάτες). Αυτό που φαίνεται ως χρωμιωμένο πλαίσιο που περικλείει τα εμπρός φωτιστικά σώματα, στην πραγματικότητα είναι τα LED των φώτων ημέρας. Το τελικό αποτέλεσμα είναι μοναδικό γενικότερα στον χώρο της mainstream αυτοκινητοβιομηχανίας και δίνει τον καλύτερο τόνο για το μέλλον του εξωτερικού σχεδιασμού των Hyundai.

Δείτε ακόμα: Το 2020 τελικά το Hyundai i20 N των 200 ίππων

Στο ίδιο πλαίσιο και η έντονα κεκλιμένη γραμμή της οροφής, που δημιουργεί ένα αεροδυναμικό τετράθυρο κουπέ με το οποίο ο μεγαλύτερος Κορεάτης κατασκευαστής θέλει να κοντράρει τον premium ανταγωνισμό. Σε αυτό συντελεί η διαμόρφωση του πίσω μέρους, που θυμίζει αρκετά αυτό της ναυαρχίδας της εταιρίας, του Genesis G90.

Στο εσωτερικό το νέο Sonata συνεχίζει να εντυπωσιάζει, με το τιμόνι δυο επιπέδων (ουσιαστικά 2 ακτίνων, με ένα ενιαίο στήριγμα κάτω), τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων, την οθόνη αφής των 10,25 ιντσών και το δέρμα σε κάθε σπιθαμή της καμπίνας. Οι σχεδιαστές της Hyundai δηλώνουν πως η διαμόρφωση του ταμπλό και το σχήμα της οθόνης, αλλά και του πίνακα οργάνων, αντλούν έμπνευση από το μαχητικό αεροσκάφος Stealth.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Hyundai i30 Fastback 1.0 T-GDI 120 PS

Δεν ξέρουμε αν ισχύει το ίδιο και με τις επιδόσεις του νέου Sonata, καθώς η Hyundai δεν ανακοίνωσε ακόμα τα κινητήρια σύνολα. Κατά πάσα πιθανότητα θα συνεχίσουν ο ατμοσφαιρικός των 2.4 λίτρων και ο υπερτροφοδοτούμενος 2.0 Τ-GDI (185 και 245 ίπποι αντίστοιχα), ενώ θα υπάρχουν και υβριδικές εκδόσεις (απλή και plug-in), ενώ αναλόγως αγορά δεν αποκλείεται να διατεθεί με τον 1.600αρη T-GDI των 177 ίππων.