Κολάζει η νέα Lamborghini Urus S των 666 ίππων

Η Lamborghini αντικαθιστά τη βασική έκδοση της Urus με την S, η οποία στην ουσία πρόκειται για την Performante δίχως τα αεροδυναμικά βοηθήματα και με λιγότερο φανταχτερή εμφάνιση.

Η S εμφανισιακά δανείζεται το καπό της Performante, αλλά δίχως την ανθρακονημάτινη κατασκευή του. Αυτό και η ελαφρώς διαφορετική αεροδυναμική διαμόρφωση στις άκρες του εμπρός προφυλακτήρα, είναι και οι μοναδικές αλλαγές εξωτερικά μεταξύ S και απλής Urus. Ίδια εικόνα και στο εσωτερικό, όπου τη διαφορά κάνουν μονάχα οι φρεσκαρισμένες επενδύσεις και τα διαφορετικά γραφικά στην οθόνη του infotainment, που σε καλωσορίζει με το «Urus S». Η Lamborghini, εξάλλου, ανανέωσε πριν ένα μήνα το πιο επιτυχημένο μοντέλο της ιστορίας της, λανσάροντας παράλληλα και την κορυφαία έκδοση Performante.

Οι μηχανικοί επικέντρωσαν την προσοχή τους στα μηχανικά μέρη, και συγκεκριμένα στον κινητήρα. Όχι τίποτα συνταρακτικό, ίσα να έρθει στα ίδια επίπεδα με την κεφαλή της γκάμας. Ο 4.0 V8 twinturbo εφοδιάζεται με νέα εξάτμιση, που ανεβάζει την ισχύ στα 666 άλογα (από τα 650) στις 6.000 σ.α.λ. (η ροπή αμετάβλητη, στα 850 Nm). H Lamborghini δεν ανακοινώνει άλλες μετατροπές, κάτι που σημαίνει πως η S δεν διαθέτει ούτε τη χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος, ούτε τα φαρδύτερα μετατρόχια, ούτε το χαμηλότερο βάρος της Performante. Πράγματι η S ζυγίζει 2.197 κιλά (2.150 η Performante), αλλά αυτό δεν την εμποδίζει από το να βελτιώσει το χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα, σε σχέση με την απερχόμενη Urus. Μικρή διαφορά, βέβαια, που δεν ξεπερνά τα 0,1 δλ. (3,5 αντί 3,6 δλ.), την ώρα που η Performante θέλει 3,3 δλ. Συνεπώς, για όποιον θέλει επιτάχυνση που να «ματσάρει» τη Ferrari Purosangue (επίσης στα 3,3 δλ. για την ίδια μέτρηση), η επιλογή της Performante είναι μονόδρομος.

Η S, αντίθετα, δίνει έμφαση στην πολυτέλεια – και, επιπλέον, κοστίζει λιγότερο από τη σκληροπυρηνική αδερφή της. Εκεί που η Performante ξεκινά στην Ιταλία από τις 218.487 ευρώ, η S «ανοίγει» σχεδόν 23.000 ευρώ χαμηλότερα (από 195.538 ευρώ).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συγκλονιστική ναυαρχίδα 802 ίππων η νέα Mercedes-AMG S63
Συγκλονιστική ναυαρχίδα 802 ίππων η νέα Mercedes-AMG S63 …
Το Toyota C-HR Prologue προλογίζει το νέο C-HR
Το Toyota C-HR Prologue προλογίζει το νέο C-HR
Νέα και αποχαιρετιστήρια Lamborghini Huracan Sterrato
Νέα και αποχαιρετιστήρια Lamborghini Huracan Sterrato
Νέα Opel Astra & Sports Tourer Electric με πρωτιές
Νέα Opel Astra & Sports Tourer Electric με πρωτιές
Νερό στο όνομα των GR Sport πίνει το Toyota Aqua
Νερό στο όνομα των GR Sport πίνει το Toyota Aqua
Νέο κυριλέ αγροτικό Ford Ranger Platinum
Νέο κυριλέ αγροτικό Ford Ranger Platinum
«Πυροβόλα» νέα Audi RS 6 και RS 7 Performance
«Πυροβόλα» νέα Audi RS 6 και RS 7 Performance
Θυμάστε το Nissan Serena; Δείτε το νέο 6ης γενιάς
Θυμάστε το Nissan Serena; Δείτε το νέο 6ης γενιάς
Το 7θέσιο Toyota των 25.500 ευρώ
Το 7θέσιο Toyota των 25.500 ευρώ
Νέες εκδόσεις Citroen C3 και απόσυρση για όλους
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Σκορπιών Abarth 595/695
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το κορυφαίο Citroen C5 X. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Citroen C5 Aircross: Τιμές και εξοπλισμοί
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η BYD στην Ελλάδα με το ETP3. Πόσο κάνει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai Santa Fe στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η νέα BMW M2 στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στις εκθέσεις το Hyundai Ioniq 5 με όφελος 10.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το νέο Kia XCeed (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Suzuki S-Cross 1.5 Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέος τιμοκατάλογος για το ανανεωμένο Ford Fiesta
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store