Κολάζει η νέα Lamborghini Urus S των 666 ίππων

Η Lamborghini αντικαθιστά τη βασική έκδοση της Urus με την S, η οποία στην ουσία πρόκειται για την Performante δίχως τα αεροδυναμικά βοηθήματα και με λιγότερο φανταχτερή εμφάνιση.

Η S εμφανισιακά δανείζεται το καπό της Performante, αλλά δίχως την ανθρακονημάτινη κατασκευή του. Αυτό και η ελαφρώς διαφορετική αεροδυναμική διαμόρφωση στις άκρες του εμπρός προφυλακτήρα, είναι και οι μοναδικές αλλαγές εξωτερικά μεταξύ S και απλής Urus. Ίδια εικόνα και στο εσωτερικό, όπου τη διαφορά κάνουν μονάχα οι φρεσκαρισμένες επενδύσεις και τα διαφορετικά γραφικά στην οθόνη του infotainment, που σε καλωσορίζει με το «Urus S». Η Lamborghini, εξάλλου, ανανέωσε πριν ένα μήνα το πιο επιτυχημένο μοντέλο της ιστορίας της, λανσάροντας παράλληλα και την κορυφαία έκδοση Performante.

Οι μηχανικοί επικέντρωσαν την προσοχή τους στα μηχανικά μέρη, και συγκεκριμένα στον κινητήρα. Όχι τίποτα συνταρακτικό, ίσα να έρθει στα ίδια επίπεδα με την κεφαλή της γκάμας. Ο 4.0 V8 twinturbo εφοδιάζεται με νέα εξάτμιση, που ανεβάζει την ισχύ στα 666 άλογα (από τα 650) στις 6.000 σ.α.λ. (η ροπή αμετάβλητη, στα 850 Nm). H Lamborghini δεν ανακοινώνει άλλες μετατροπές, κάτι που σημαίνει πως η S δεν διαθέτει ούτε τη χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος, ούτε τα φαρδύτερα μετατρόχια, ούτε το χαμηλότερο βάρος της Performante. Πράγματι η S ζυγίζει 2.197 κιλά (2.150 η Performante), αλλά αυτό δεν την εμποδίζει από το να βελτιώσει το χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα, σε σχέση με την απερχόμενη Urus. Μικρή διαφορά, βέβαια, που δεν ξεπερνά τα 0,1 δλ. (3,5 αντί 3,6 δλ.), την ώρα που η Performante θέλει 3,3 δλ. Συνεπώς, για όποιον θέλει επιτάχυνση που να «ματσάρει» τη Ferrari Purosangue (επίσης στα 3,3 δλ. για την ίδια μέτρηση), η επιλογή της Performante είναι μονόδρομος.

Η S, αντίθετα, δίνει έμφαση στην πολυτέλεια – και, επιπλέον, κοστίζει λιγότερο από τη σκληροπυρηνική αδερφή της. Εκεί που η Performante ξεκινά στην Ιταλία από τις 218.487 ευρώ, η S «ανοίγει» σχεδόν 23.000 ευρώ χαμηλότερα (από 195.538 ευρώ).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Rolls-Royce βάζει τα μαύρα κι αποχαιρετά τους V12
Η Rolls-Royce βάζει τα μαύρα κι αποχαιρετά τους V12
Νέο Hyundai Accent και 1.5 T-GDi 160 PS
Νέο Hyundai Accent και 1.5 T-GDi 160 PS
Νέο ηλεκτρικό Ford Explorer κόντρα στο VW ID.4
Νέο ηλεκτρικό Ford Explorer κόντρα στο VW ID.4
Δαίμονας 1,66 δλ. για το 0-100 το νέο Dodge Demon 170
Δαίμονας 1,66 δλ. για το 0-100 το νέο Dodge Demon 170
Νέο Mitsubishi XRT - προπομπός του νέου L200
Νέο Mitsubishi XRT - προπομπός του νέου L200
Νέο Kia EV5 με επιρροές από το EV9
Νέο Kia EV5 με επιρροές από το EV9
Ανοιχτός πειρασμός η νέα Ferrari Roma Spider
Ανοιχτός πειρασμός η νέα Ferrari Roma Spider
Έξτρα τεχνολογία για τις νέες Mercedes GLA/GLB
Έξτρα τεχνολογία για τις νέες Mercedes GLA/GLB
Νέο και αμιγώς ηλεκτρικό SsangYong Torres EVX
Νέο και αμιγώς ηλεκτρικό SsangYong Torres EVX
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store