Νέο Mazda MX-5 με ακόμα πιο «ψαγμένο» στήσιμο

Το αυτοκίνητο που ανέστησε κατά μόνας την κατηγορία των roadsters βρίσκεται στην 4η γενιά του, από το 2015. Παρότι διατηρείται ακμαιότατο, μετά και την ανανέωση του 2018, η Mazda προχώρησε στο δεύτερο φρεσκάρισμα του MX-5. Μια αναβάθμιση που μόνο επιδερμικό facelift δεν είναι.

Για την ακρίβεια, οι παρεμβάσεις της φίρμας από τη Χιροσίμα επ’ ουδενί δεν ανταποκρίνονται στον χαρακτηρισμό «lifting». Κι αυτό γιατί εμφανισιακά δεν υπάρχουν, παρά ελάχιστες διαφορές. Μόνο κάποια νέα χρώματα (το Platinum Quartz Metallic, για παράδειγμα) είναι καινούργια στη σχεδίαση του ND2, μαζί με διαφορετικές επενδύσεις στο εσωτερικό. Κατά τα άλλα, το αυτοκίνητο είναι ίδιο κι απαράλλαχτο.

Εκ διαμέτρου αντίθετη εικόνα στο τεχνικό κομμάτι. H μεγάλη αλλαγή αφορά το σύστημα Kinematic Posture Control, που επιδρά στα φρένα και συνεργάζεται με το υπάρχον G-Vectoring προκειμένου να μεγιστοποιεί την επαφή των ελαστικών με το οδόστρωμα στις καμπές, αλλά και να βελτιώνει την απόκριση στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης. Το KPC «πιάνει» το φρένο του εσωτερικού τροχού, δημιουργώντας ένα είδος «anti-lift» και μειώνοντας την κλίση του αμαξώματος. Οι πίσω τροχοί συγκεκριμένα, έχουν τη βοήθεια και του G-Vectoring. Αναλόγως συνθηκών και ταχύτητας, ο τροχός μπορεί να δεχτεί και μειωμένη ισχύ συγκριτικά με τον απέναντι, πέρα από το «τσίμπημα» στη δισκόπλακα. Με αυτό τον τρόπο, το αμάξωμα «κάθεται» προς το εσωτερικό και μειώνει την κλίση, περνώντας πιο επίπεδα από τη στροφή.

 

 

H έτερη μεγάλη μηχανική αλλαγή αφορά την κατάργηση του 1.500άρη Skyactiv-G. Σε Αυστραλία και Αμερική τουλάχιστον, καθώς στην Ιαπωνία το μικρό μοτέρ συνεχίζει κανονικά. Μοναδική επιλογή για Αυστραλούς και Βορειοαμερικανούς πλέον ο 2λιτρος, με απόδοση 181 ίππων στις 7.000 σ.α.λ. και 205 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Κάτι που αναμένεται να δούμε και στην ευρωπαϊκή εκδοχή του αυτοκινήτου, όταν αυτό έρθει στη Γηραιά Ήπειρο. Επίσης, η ελαφρύτερη και πιο εστιασμένη έκδοση 990S βγαίνει από τα JDM σύνορα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Κολάζει η νέα Lamborghini Urus S των 666 ίππων
Κολάζει η νέα Lamborghini Urus S των 666 ίππων
«Νταμάρι» Ram Heavy Duty 6.7λτ. ντίζελ και 1.152 Nm
«Νταμάρι» Ram Heavy Duty 6.7λτ. ντίζελ και 1.152 Nm
Νέα BMW Σειρά 7 με αναβαθμισμένο ντίζελ κινητήρα
Νέα BMW Σειρά 7 με αναβαθμισμένο ντίζελ κινητήρα …
Ασύγκριτη νέα Maserati Project24 με 1,68 κιλά/ίππο
Ασύγκριτη νέα Maserati Project24 με 1,68 κιλά/ίππο
Νέο Opel Astra GSe με 225 άλογα και 1,1 λίτρα/100 χλμ.
Νέο Opel Astra GSe με 225 άλογα και 1,1 λίτρα/100 χλμ.
Υβριδικό ορόσημο έως 745 ίππων η νέα BMW XM
Υβριδικό ορόσημο έως 745 ίππων η νέα BMW XM
Νέο Peugeot e-208 με μεγαλύτερη ισχύ και αυτονομία
Νέο Peugeot e-208 με μεγαλύτερη ισχύ και αυτονομία …
Πιο δυναμικό, κομψό και δυνατό το νέο DS 3
Πιο δυναμικό, κομψό και δυνατό το νέο DS 3
Νέο και πιο «κοφτερό» Ford Focus ST Track Pack
Νέο και πιο «κοφτερό» Ford Focus ST Track Pack
Νέος τιμοκατάλογος για το ανανεωμένο Ford Fiesta
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε με δώρα το Skoda Enyaq Coupe iV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Jeep Compass 4xe Business ειδικά για leasing
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή στην Ελλάδα του Kia EV6 GT των 585 ίππων
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Ioniq 5 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του ανανεωμένου Toyota RAV4
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Nissan X-Trail
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Juke 1.6 Hybrid 145 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των αναβαθμισμένων Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store