Νέες Mercedes-AMG EQE SUV με έως 687 άλογα!

Η Mercedes-AMG παρουσιάζει την EQE SUV, ένα ακόμη ορόσημο στη στρατηγική ηλεκτροκίνησης – το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV από την εν λόγω μάρκα επιδόσεων και σπορ αυτοκινήτων. Το νέο μοντέλο προσφέρει επίσης μεγάλους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, ενώ όπως η AMG EQS και η AMG EQE, έτσι και η AMG EQE SUV βασίζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα της Mercedes-EQ.{loadposition ekka}

Εξωτερικά, διαθέτει αρκετά μοναδικά γνωρίσματα της AMG που τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου, όπως είναι η μεγάλη μαύρη μάσκα με τις κάθετες νίκελ γρίλιες, το ενσωματωμένο μεγάλο αστέρι της Mercedes και τα γράμματα AMG. Ένα νέο χαρακτηριστικό είναι το έμβλημα AMG, αντί για το αστέρι της Mercedes στο καπό. Τη δυναμική εικόνα συμπληρώνουν τα σπόιλερ εμπρός και στα πλαϊνά, η αεροτομή στο τελείωμα της οροφή και οι αεροδυναμικές ζάντες αλουμινίου AMG των 21 ή 22 ιντσών. Την πληθωρικότητά της τονίζουν και οι αυξημένες διαστάσεις, με μήκος 4.879 χλστ., πλάτος 1.931 χλστ., ύψος 1.672 χλστ. και πολύ μακρύ μεταξόνιο 3.030 χλστ.

Στο εσωτερικό κυριαρχεί το προαιρετικό Hyperscreen στο ταμπλό, όπου ενσωματώνονται σε ένα ενιαίο πάνελ οι μεγάλες οθόνες για τον πίνακα οργάνων, το infotainment και μία ακόμα μπροστά από το συνοδηγό. Φυσικά η πολυτέλεια είναι διάχυτη σε όλη την καμπίνα, μαζί με τις απαραίτητες σπορ νότες AMG, όπως είναι οι κόκκινες ραφές, οι επενδύσεις από δέρμα νάπα ή τεχνητό δέρμα Artico με μικροΐνες Microcut, τα λογότυπα AMG και τα διακοσμητικά αλουμινίου. Οι επιβάτες κάθονται αναπαυτικά και με άπλα χώρων, έχοντας στη διάθεσή τους για τις αποσκευές 520 λίτρα.

Η νέα Mercedes-AMG EQE SUV παρουσιάστηκε σε δύο εκδόσεις: την 43 4Matic και την 53 4Matic+. Στην πρώτη οι δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 476 ίππους και 858 Nm ροπής, επιταχύνοντας το βάρους 2.600 κιλών (!) αμάξωμα στο 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 210 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση είναι 22,0-25,1 kWh και η ενέργεια αντλείται από την μπαταρία των 90,6 kWh, με αυτονομία που κυμαίνεται μεταξύ 431-488 χιλιόμετρα. Στην πιο δυνατή και λίγο βαρύτερη έκδοση των 2.690 κιλών, τα ηλεκτρικά μοτέρ φτάνουν τη μέγιστη ισχύ των 687 ίππων και 1.000 Nm ροπής (με το AMG Dynamic Plus Package). To 0-100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 3,5 δευτερολέπτων και η τελική ταχύτητα σταματά στα 220/240 χλμ./ώρα. H μπαταρία παραμένει στις 90,6 kWh, με ελαφρώς υψηλότερη κατανάλωση (22,6-27,8 kWh/100 χλμ.) και μικρότερη αυτονομία (375-470 χλμ.).

Σε αμφότερες τις εκδόσεις, η ισχύς διαμορφώνεται ανάλογα και με το πρόγραμμα που έχει επιλεγεί μέσω του Dynamic Select (Slippery, Comfort, Sport, Sport+ και Individual). Για παράδειγμα, στο Slippery η απόδοση είναι στο 50%, στο Comfort είναι 85% στην 43 4Matic και στο 80% στην 53 4Matic+, στο Sport είναι στο 90% και στο Sport+ παρέχεται το 100%. Επιπλέον, στην 53 4Matic+ το Race Start μαζί με το AMG Dynamic Plus Package προσφέρουν έξτρα ισχύ στο 110%, φτάνοντας τα 687 άλογα.

Για να νιώθει ο οδηγός ότι βρίσκεται σε ένα σπορ αυτοκίνητο, η γερμανική μάρκα έχει φροντίσει για τους απαραίτητους ήχους, μέσω του AMG Sound Experience. Ανάλογα το πρόγραμμα οδήγησης, ο χρήσης μπορεί να ρυθμίσει τον ήχο και την έντασή του. Οι χαρακτηριστικοί ήχοι οδήγησης AMG παράγονται με τη βοήθεια πρόσθετου υλικού, συμπεριλαμβανομένων των ειδικών ηχείων, ενός ενεργοποιητή μπάσων και μιας γεννήτριας ήχου.

Και τα δύο μοντέλα SUV Mercedes-AMG EQE εξοπλίζονται στάνταρ με ενεργό σύστημα διεύθυνσης στον πίσω άξονα. Οι πίσω τροχοί στρίβουν έως 9 μοίρες και επιτρέπουν ένα μικρό κύκλο στροφής 10,9 μέτρων. Σε ταχύτητες κάτω των 60 χλμ./ώρα, οι πίσω τροχοί κατευθύνονται προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς τροχούς. Από εκεί και πάνω στρίβουν με την ίδια φορά για ακόμα υψηλότερη σταθερότητα στις στροφές. Επιπλέον, η ανάρτηση ανάλογα το πρόγραμμα και την ταχύτητα κίνησης χαμηλώνει ή ψηλώνει. Τέλος, για την επιβράδυνση των πολύ βαριών αμαξωμάτων φροντίζουν τα τεράστια αεριζόμενα και διάτρητα δισκόφρενα των 415×33 χλστ. εμπρός με 6 δαγκάνες και των 378×22 χλστ. πίσω.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το Audi activesphere δείχνει το crossover του μέλλοντος
Το Audi activesphere δείχνει το crossover του μέλλοντος
Ο πιο τίμιος επαγγελματίας το νέο Lada Niva LCV
Ο πιο τίμιος επαγγελματίας το νέο Lada Niva LCV
Νέα hardcore BMW M3 CS με 550 άλογα
Νέα hardcore BMW M3 CS με 550 άλογα
Νέα BMW Alpina Β5 GT με 634 ιστορικά άλογα
Νέα BMW Alpina Β5 GT με 634 ιστορικά άλογα
Το επετειακό «40άρι» Mitsubishi Outlander
Το επετειακό «40άρι» Mitsubishi Outlander
Αέρας φρεσκάδας για το αγέρωχο Lancia Ypsilon
Αέρας φρεσκάδας για το αγέρωχο Lancia Ypsilon
Νέα Mercedes-Benz CLA με πολλές βελτιώσεις
Νέα Mercedes-Benz CLA με πολλές βελτιώσεις
Λεπτομέρειες και κινητήρες του νέου Hyundai Kona
Λεπτομέρειες και κινητήρες του νέου Hyundai Kona
Απόλυτη ονείρωξη η Aston Martin DBS 770 Ultimate
Απόλυτη ονείρωξη η Aston Martin DBS 770 Ultimate
Η τιμή του νέου Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid 140 hp
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στην Ελλάδα η BMW i7 των 162.150 ευρώ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι νέες τιμές των Toyota C-HR και Corolla Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota RAV4 GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Jeep Avenger στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμός του VW ID. Buzz στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota Corolla 1.8 Hybrid 140 hp
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η νέα BMW Σειρά 7 στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Mercedes A-Class και B-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και επιδόσεις του νέου Volvo EX90
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές, εξοπλισμοί και επιδόσεις του Nissan Ariya
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του ανανεωμένου και επετειακού Mazda6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store