Νέα Porsche 911 Sport Classic: Η πισωκίνητη Turbo S

Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες 911 της τελευταίας 30ετίας παρουσίασε η Porsche, με τη μορφή της Sport Classic. Μιας παρουσίας που οπτικά παραπέμπει στη θρυλική 2.7 Carrera RS του 1973, την ώρα που μηχανικά συνδυάζει Turbo S και GTS!

Εμφανισιακά έχουμε το φαρδύτερο αμάξωμα της Turbo S, δίχως όμως τους πλευρικούς αεραγωγούς. Οι σχεδιαστές της Porsche ήθελαν πιο καθαρές γραμμές και όσο το δυνατόν περισσότερους συσχετισμούς με την 2.7 RS. Κάτι που καταφέρνουν ιδανικά οι ρετρό ζάντες των 20 και 21 ιντσών, που παραπέμπουν στο κλασικό σχέδιο της Fuchs που είχε η RS στα 70’s, αλλά και η νοσταλγική «ουρά πάπιας» στο πίσω μέρος. Η αεροτομή ducktail συμπληρώνεται από τα αυτοκόλλητα στις πόρτες και την οροφή, για μια εξαιρετική προσαρμογή της δεκαετίας του 70 στα σύγχρονα δεδομένα.

Το ίδιο ισχύει για το εσωτερικό, όπου οι οθόνες αφής και τα ηλεκτρονικά συστήματα συνδυάζονται με ρετρό επενδύσεις σε καθίσματα-πόρτες, που πλαισιώνονται από δέρμα και έχουν στο επίκεντρο το λεβιέ του χειροκίνητου κιβωτίου. Και κάπου εδώ, αρχίζουν τα πολύ ωραία με την 911 Sport Classic.

Κάτω από το καπό και την ducktail συναντάμε τον 3.8 twinturbo εξακύλινδρο boxer της 911 Turbo S, αλλά σε detuned μορφή 550 ίππων και 600 Nm (580 ίπποι και 750 Nm η απλή Turbo, 650 ίπποι και 800 Nm η Turbo S). H Sport Classic, όμως, δεν μεταφέρει την ισχύ σε όλους τους τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Εδώ αναλαμβάνουν μόνο ο πίσω άξονας και μάλιστα μέσω της 7τάχυτης μηχανικής μετάδοσης, που γνωρίζουμε από τη χειροκίνητη GTS! Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, όμως οι Γερμανοί αποκαλύπτουν τις αλλαγές στα μηχανικά μέρη και τα κομμάτια που διαθέτει αποκλειστικά η Sport Classic. Την οροφή και το καπό από συνθετικά υλικά (CFRP), όπως και τα LED Matrix φανάρια, δεν τα βρίσκεις στις 911 Turbo/Turbo S.

Το σύστημα τετραδιεύθυνσης, τα κεραμικά φρένα και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση είναι επίσης στάνταρ στη Sport Classic, για αυτό και στη Γερμανία κοστίζει περίπου 80.000 ευρώ παραπάνω από την Turbo (274.714 ευρώ). Η παραγωγή θα περιοριστεί στα 1.250 κομμάτια.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέο Honda Jazz RS με το βλέμμα στο Type R
Νέο Honda Jazz RS με το βλέμμα στο Type R
Ξεχειλίζει δυναμισμό το κουπέ-SUV Fiat Fastback
Ξεχειλίζει δυναμισμό το κουπέ-SUV Fiat Fastback
Νέο Ford Maverick Tremor κάνει τη γη να τρέμει
Νέο Ford Maverick Tremor κάνει τη γη να τρέμει
Ακόμα πιο αγρίμι Suzuki Jimny Sierra 4Sport (+video)
Ακόμα πιο αγρίμι Suzuki Jimny Sierra 4Sport (+video)
Νέο MINI Aceman δείχνει το επόμενο Countryman
Νέο MINI Aceman δείχνει το επόμενο Countryman
Toyota GR86 & Subaru BRZ κλείνουν 10ετία και γιορτάζουν
Toyota GR86 & Subaru BRZ κλείνουν 10ετία και γιορτάζουν
Νέο και γκράντε Audi Q6 μεγαλύτερο από Q7
Νέο και γκράντε Audi Q6 μεγαλύτερο από Q7
«Καραβίσιο» Fiat 500 Cabrio από την Irmscher
«Καραβίσιο» Fiat 500 Cabrio από την Irmscher
Αποκάλυψη του νέου Honda Civic Type R
Αποκάλυψη του νέου Honda Civic Type R
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της αστεράτης νέας Mercedes-Benz GLC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα έκδοση VW ID.3 Prime Pro S (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η «χιλιομετροφάγος» Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai 1.5 e-Power 190 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Kia XCeed
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ελληνική πρεμιέρα για την Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας BMW Σειρά 3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές και οι εξοπλισμοί του νέου Kia Niro
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda Civic στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store