Νέα Porsche 911 Sport Classic: Η πισωκίνητη Turbo S

Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες 911 της τελευταίας 30ετίας παρουσίασε η Porsche, με τη μορφή της Sport Classic. Μιας παρουσίας που οπτικά παραπέμπει στη θρυλική 2.7 Carrera RS του 1973, την ώρα που μηχανικά συνδυάζει Turbo S και GTS!

Εμφανισιακά έχουμε το φαρδύτερο αμάξωμα της Turbo S, δίχως όμως τους πλευρικούς αεραγωγούς. Οι σχεδιαστές της Porsche ήθελαν πιο καθαρές γραμμές και όσο το δυνατόν περισσότερους συσχετισμούς με την 2.7 RS. Κάτι που καταφέρνουν ιδανικά οι ρετρό ζάντες των 20 και 21 ιντσών, που παραπέμπουν στο κλασικό σχέδιο της Fuchs που είχε η RS στα 70’s, αλλά και η νοσταλγική «ουρά πάπιας» στο πίσω μέρος. Η αεροτομή ducktail συμπληρώνεται από τα αυτοκόλλητα στις πόρτες και την οροφή, για μια εξαιρετική προσαρμογή της δεκαετίας του 70 στα σύγχρονα δεδομένα.

Το ίδιο ισχύει για το εσωτερικό, όπου οι οθόνες αφής και τα ηλεκτρονικά συστήματα συνδυάζονται με ρετρό επενδύσεις σε καθίσματα-πόρτες, που πλαισιώνονται από δέρμα και έχουν στο επίκεντρο το λεβιέ του χειροκίνητου κιβωτίου. Και κάπου εδώ, αρχίζουν τα πολύ ωραία με την 911 Sport Classic.

Κάτω από το καπό και την ducktail συναντάμε τον 3.8 twinturbo εξακύλινδρο boxer της 911 Turbo S, αλλά σε detuned μορφή 550 ίππων και 600 Nm (580 ίπποι και 750 Nm η απλή Turbo, 650 ίπποι και 800 Nm η Turbo S). H Sport Classic, όμως, δεν μεταφέρει την ισχύ σε όλους τους τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Εδώ αναλαμβάνουν μόνο ο πίσω άξονας και μάλιστα μέσω της 7τάχυτης μηχανικής μετάδοσης, που γνωρίζουμε από τη χειροκίνητη GTS! Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, όμως οι Γερμανοί αποκαλύπτουν τις αλλαγές στα μηχανικά μέρη και τα κομμάτια που διαθέτει αποκλειστικά η Sport Classic. Την οροφή και το καπό από συνθετικά υλικά (CFRP), όπως και τα LED Matrix φανάρια, δεν τα βρίσκεις στις 911 Turbo/Turbo S.

Το σύστημα τετραδιεύθυνσης, τα κεραμικά φρένα και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση είναι επίσης στάνταρ στη Sport Classic, για αυτό και στη Γερμανία κοστίζει περίπου 80.000 ευρώ παραπάνω από την Turbo (274.714 ευρώ). Η παραγωγή θα περιοριστεί στα 1.250 κομμάτια.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συγκλονιστική ναυαρχίδα 802 ίππων η νέα Mercedes-AMG S63
Συγκλονιστική ναυαρχίδα 802 ίππων η νέα Mercedes-AMG S63 …
Το Toyota C-HR Prologue προλογίζει το νέο C-HR
Το Toyota C-HR Prologue προλογίζει το νέο C-HR
Νέα και αποχαιρετιστήρια Lamborghini Huracan Sterrato
Νέα και αποχαιρετιστήρια Lamborghini Huracan Sterrato
Νέα Opel Astra & Sports Tourer Electric με πρωτιές
Νέα Opel Astra & Sports Tourer Electric με πρωτιές
Νερό στο όνομα των GR Sport πίνει το Toyota Aqua
Νερό στο όνομα των GR Sport πίνει το Toyota Aqua
Νέο κυριλέ αγροτικό Ford Ranger Platinum
Νέο κυριλέ αγροτικό Ford Ranger Platinum
«Πυροβόλα» νέα Audi RS 6 και RS 7 Performance
«Πυροβόλα» νέα Audi RS 6 και RS 7 Performance
Θυμάστε το Nissan Serena; Δείτε το νέο 6ης γενιάς
Θυμάστε το Nissan Serena; Δείτε το νέο 6ης γενιάς
Το 7θέσιο Toyota των 25.500 ευρώ
Το 7θέσιο Toyota των 25.500 ευρώ
Νέες εκδόσεις Citroen C3 και απόσυρση για όλους
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Σκορπιών Abarth 595/695
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το κορυφαίο Citroen C5 X. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Citroen C5 Aircross: Τιμές και εξοπλισμοί
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η BYD στην Ελλάδα με το ETP3. Πόσο κάνει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai Santa Fe στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η νέα BMW M2 στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στις εκθέσεις το Hyundai Ioniq 5 με όφελος 10.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το νέο Kia XCeed (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Suzuki S-Cross 1.5 Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέος τιμοκατάλογος για το ανανεωμένο Ford Fiesta
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store