Νέες Alfa Romeo Giulia/Stelvio QV 100th Anniversario

Η Alfa Romeo γιορτάζει 100 χρόνια Quadrifoglio Verde, παρουσιάζοντας τις επετειακές εκδόσεις των ανανεωμένων Giulia και Stelvio QV, οι οποίες ταυτόχρονα είναι και ισχυρότερες.

Οι κορυφαίες Alfa διακρίνονται για τα διαφορετικά φωτιστικά σώματα, που απαντώνται πλέον σε ολόκληρη τη γκάμα, ενώ οι 40th Anniversario κάνουν ακόμα πιο αισθητή την παρουσία τους χάρις στο Montreal Green χρώμα, που συνοδεύεται από ανθρακί ζάντες (19 ιντσών η Giulia, 21 η Stelvio). Αυτά, ωστόσο, τα βρίσκεις και στις κανονικές QV. Στις δυο που γιορτάζουν έναν αιώνα τετράφυλλου τριφυλιού για τη Μιλανέζικη φίρμα, εντοπίζεις επιπλέον χρυσαφί δαγκάνες πίσω από τους τροχούς και ίδιας απόχρωσης σήματα στα φτερά, εκεί όπου δεσπόζει το «1923-2023».

Εορταστική ατμόσφαιρα και στο εσωτερικό για τα 100 χρόνια Quadrifoglio Verde, μέσα από τις χρυσαφί ραφές των δερμάτινων επενδύσεων και το κεντητό συνδυασμό «100» – τετράφυλλου στο ταμπλό. Κατά τα λοιπά o ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών δεσπόζει μπροστά από τον οδηγό, έχοντας την οθόνη αφής των 8,8 ιντσών να φροντίζει για τις λειτουργίες του συστήματος πολυμέσων και την εποπτεία του 2.9 V6 twinturbo.

Μιλώντας για τον κινητήρα των 100th Anniversario, οι μηχανικοί της Alfa Romeo έκαναν δώρο 10 ίππους συγκριτικά με τις απλές QV και έφτασαν την απόδοση στα 520 άλογα, διατηρώντας τη ροπή στα 600 Nm. Όφελος που αφορά τις αγορές της Ευρώπης και της Κίνας, καθώς στην Αμερική η ισχύς παραμένει στους 510 ίππους. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά δεν θα πρέπει να περιμένουμε μεγάλες διαφορές από των απλών Giulia/Stelvio QV. H πισωκίνητη Giulia των 510 ίππων θέλει 3,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και φτάνει μέχρι τα 307 χλμ./ώρα, την ώρα που η τετρακίνητη Stelvio χρειάζεται 0,2 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα (3,6 δλ.) και σταματά να επιταχύνει στα 283 χλμ./ώρα.

Η παραγωγή θα περιοριστεί στα 100 κομμάτια ανά μοντέλο, με τις παραγγελίες να ανοίγουν προσεχώς και τις πρώτες παραδόσεις να προγραμματίζονται για το φθινόπωρο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ήρθε στην Ευρώπη το πιο πολυτελές MPV
Ήρθε στην Ευρώπη το πιο πολυτελές MPV
Νέο Mazda2 Hybrid με διαφορές από το Yaris
Νέο Mazda2 Hybrid με διαφορές από το Yaris
Νέο Genesis GV80 Coupe στο κυνήγι της BMW X6
Νέο Genesis GV80 Coupe στο κυνήγι της BMW X6
Μυρίζει νυχτολούλουδο το Toyota Corolla Cross Nightsade
Μυρίζει νυχτολούλουδο το Toyota Corolla Cross Nightsade
Νέες 4κύλινδρες Mercedes-AMG GLC43/63 έως 680PS
Νέες 4κύλινδρες Mercedes-AMG GLC43/63 έως 680PS
Επετειακό Toyota GR86 σβήνει 40 κεράκια στο AE86
Επετειακό Toyota GR86 σβήνει 40 κεράκια στο AE86
Νέο Honda Accord e:HEV για εσωτερική κατανάλωση
Νέο Honda Accord e:HEV για εσωτερική κατανάλωση
Γεμάτο καμπύλες και τεχνολογία το νέο VW Tiguan
Γεμάτο καμπύλες και τεχνολογία το νέο VW Tiguan
Νέο plug-in υβριδικό Ford Ranger 2.3 Ecoboost
Νέο plug-in υβριδικό Ford Ranger 2.3 Ecoboost
Οι τιμές του πληθωρικού Hyundai Ioniq 6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Megane E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Jeep Avenger 1.2Τ στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Volkswagen ID.7 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των νέων MG στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των ανανεωμένων Mercedes-Benz GLE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μεγάλη αύξηση τιμών στο Mitsubishi Space Star
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Mercedes-Benz CLA και E-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Mazda3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές νέου Renault Clio LPG, βενζίνης και diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Clio E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota C-HR στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store