Νέο Ford Maverick Tremor κάνει τη γη να τρέμει

Το Ford Maverick επέστρεψε ως pick up και ανέτρεψε τα δεδομένα στην κατηγορία, όντας (σχετικά) μικρό, προσιτό και οικονομικό. Το αγοραστικό κοινό το αγάπησε κατευθείαν, μετατρέποντάς το σε τεράστια επιτυχία, ωστόσο το «Μπλε Οβάλ» δεν επαναπαύεται στις δάφνες της. Για αυτό, δημιούργησε την ακόμα πιο off road εκδοχή Tremor.

To «σκληρό» Maverick διακρίνεται για την ανασχεδιασμένη μάσκα με τις πορτοκαλί (Tremor Orange) λεπτομέρειες, τα σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα, τα αυτοκόλλητα στην καρότσα και τον νέο προφυλακτήρα που αφενός φιλοξενεί πορτοκαλί γάντζους, αφετέρου προσφέρει βελτιωμένη γωνία προσέγγισης. Σκούρο φινίρισμα φέρουν επίσης τα σήματα και οι 17άρες ζάντες, οι οποίες έχουν και πορτοκαλί πινελιές. Οι πιο απαιτητικοί μπορούν να επιλέξουν το πακέτο Tremor Appearance, που προσθέτει ανθρακί (Carbonized Grey) οροφή και καλύμματα καθρεπτών.

Οι αλλαγές στο εσωτερικό είναι ήπιες συγκριτικά, με τα μαύρα (Black Onyx) δερμάτινα καθίσματα να συνδυάζονται με πορτοκαλί ραφές και κεντημένα «Tremor» στις πλάτες τους, ίδιας απόχρωσης.

Η ισχύς παρέχεται από τον τετρακύλινδρο 2.0λιτρο τούρμπο EcoBoost των 253 ίππων και 375 Nm, δίχως αλλαγές από το απλό Maverick. Δεν ισχύει το ίδιο για την τετρακίνηση, όπου συναντάμε διπλό συμπλέκτη στο πίσω διαφορικό και δυνατότητα κλειδώματος, ικανό να μεταφέρει σχεδόν όλη τη ροπή του πίσω άξονα στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση. Πέρα από το αναβαθμισμένο σύστημα 4WD το Maverick Tremor διαθέτει το πακέτο Off-Road FX4, αποτελούμενο από νέα αμορτισέρ-ελατήρια, προστατευτικές ποδιές από χάλυβα, βελτιωμένο ψυγείο για τη μετάδοση, ενισχυμένα ημιαξόνια και 25 χλστ. αυξημένη απόσταση από το έδαφος.

Οι αλλαγές αυτές κάνουν «μάγκα» το Maverick Tremor εκτός δρόμου, σημειώνοντας γωνία προσέγγισης 30,7 μοιρών, αναχώρησης 22,2 μοιρών και ράμπας 19,9 μοίρες. Χαρακτηριστικά, η γωνία προσέγγισης αυξάνεται κατά 9,1 μοίρες σε σχέση με το απλό Maverick.

Get it on Google Play Download on the App Store