Νέο Ford Mondeo ST Line με 1,1 μέτρα οθόνη!

Η Ford εντυπωσίασε, αλλά και εξέπληξε, τους πάντες με την παρουσίαση του νέου Mondeo, καθώς άπαντες περιμέναμε την αλλαγή του σε SUV. Το μεσαίο σεντάν, όμως, κόντρα σε όλες τις προβλέψεις παρέμεινε τέτοιο: σεντάν. Τουλάχιστον για την αγορά της Κίνας, όπου μόλις εμφανίστηκε και η σπορ, ST Line εκδοχή του.{loadposition Fordcarcenter}

Κατά τα πρότυπα των υπολοίπων ST Line, το νέο Mondeo διαφοροποιείται χάρις στους διαφορετικούς προφυλακτήρες, τη σπορτίβ διαρρύθμιση της αεροδυναμικής οπτικής του αμαξώματος και τις νέες ζάντες. Στο εμπρός μέρος, τα βλέμματα συγκεντρώνουν οι μαύρες λεπτομέρειες σε μάσκα και πλαϊνά προφυλακτήρα, μαζί με πιο αιχμηρή διαμόρφωση του τελευταίου. Μαύρη είναι και η οροφή. Στο πλάι συναντάμε ποδιές και νέες 19άρες, ενώ πίσω παρατηρούμε τον επίσης σπορ προφυλακτήρα και το διακριτικό spoiler στην πόρτα του πορτμπαγκάζ.

Από το εσωτερικό του Mondeo μέχρι τώρα δεν είχαμε εικόνα, αλλά περιμέναμε κάτι αντίστοιχο με του Evos. Το ST Line επιβεβαιώνει τις προβλέψεις, με τον πιο φαντασμαγορικό τρόπο. Η καμπίνα του ST Line κυριαρχείται και καθορίζεται οπτικά από την τεράστια, ενιαία οθόνη των συνολικά 43 ιντσών, που εκτείνεται στα 1,1 μέτρα πλάτους! Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων καταλαμβάνει τις 12,3 ίντσες, με την οθόνη – «τηλεόραση» του συστήματος πολυμέσων SYNC+ 2.0 να φτάνει στις 27 ίντσες, προσφέροντας μέχρι ανάλυση 4K! Οι κόκκινες ραφές, ο ambient φωτισμός ίδιας απόχρωσης, τα μπάκετ καθίσματα και τα σήματα «ST» ολοκληρώνουν τη σπορ εικόνα των ενδότερων στο κορυφαίο Mondeo.

Κάτω από το καπό συναντάμε τον κλασικό 2.0λτ. EcoBoost, με απόδοση 245 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 376 Nm στις 2.500-3.750 σ.α.λ., σε συνεργασία με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και κίνηση στους εμπρός τροχούς. Το ίδιο ακριβώς μοτέρ, με ελαφρώς χαμηλότερη ισχύ (238 ίππους), συναντάμε στο Evos και το όμορο Lincoln Zephyr – όλα αποκλειστικά για την αγορά της Κίνας. Τα Mondeo και Evos, πάντως, θα τα δούμε στα μέρη μας, ενδεχομένως με την ίδια μορφή (το Evos, δηλαδή, με το όνομα του Mondeo).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μεγαλύτερο VW ID. Buzz με έως 339 ίππους
Μεγαλύτερο VW ID. Buzz με έως 339 ίππους
Το SsangYong Tivoli μπαίνει στην εποχή KG Mobility
Το SsangYong Tivoli μπαίνει στην εποχή KG Mobility
Νέο Nissan Qashqai e-Power Black Edition
Νέο Nissan Qashqai e-Power Black Edition
Αχαρτογράφητο το νέο MINI Countryman Uncharted
Αχαρτογράφητο το νέο MINI Countryman Uncharted
Συλλεκτικό VW Golf R 333 Limited Edition
Συλλεκτικό VW Golf R 333 Limited Edition
Νέο Range Rover Sport SV με το μοτέρ της BMW M5!
Νέο Range Rover Sport SV με το μοτέρ της BMW M5!
Φρεσκάρισμα για τα Audi A6 και A7
Φρεσκάρισμα για τα Audi A6 και A7
Νέο και ισχυρότερο Toyota Yaris Hybrid 130
Νέο και ισχυρότερο Toyota Yaris Hybrid 130
Νέο υβριδικό μοτέρ για το Citroen C5 Aircross
Νέο υβριδικό μοτέρ για το Citroen C5 Aircross
Οι τιμές του νέου Toyota Prius στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross 1.8 Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Mazda2 σε τιμές που συμφέρουν
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησαν Ελλάδα οι νέες BMW Σειρά 5 & i5 (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Citroen C4 X και ë-C4 X
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ηλεκτρικό Nissan Townstar Combi (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 3. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW ID.3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το αναβαθμισμένο Mazda MX-5
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο τιμοκατάλογος του νέου VW Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ανανεωμένο Mazda CX-5 σε τιμή έκπληξη
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Volkswagen Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store