Νέο Polestar 3 με ραντάρ καμπίνας και έως 517 ίππους

Αυτό είναι το Polestar 3, μια πλήρως ηλεκτρική εναλλακτική στα παραδοσιακά πολυτελή SUV (βλέπε Porsche Cayenne), γεμάτο τεχνολογία και συστήματα ασφαλείας, που φτάνουν να παίρνουν κίνηση μέχρι και από 517 ίππους.

Εμφανισιακά χαρακτηρίζεται από την επιβλητική όψη και τις επιρροές που αντλεί από τα Polestar 1 και 2. Tα φανάρια «Σφυρί του Θορ» κυριαρχούν στο εμπρός μέρος, όπου ενώνονται μέσω μιας αεροτομής στη μάσκα. Η έντονη κλίση της οροφής χαρίζει οπτική κουπέ, αλλά κυρίως φροντίζει για το χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0,29, ο οποίος επιτυγχάνεται παρά την παρουσία θηριωδών ζαντών 21 ή 22 ιντσών. Στο πίσω μέρος δεσπόζουν οι φαρδιοί ώμοι και τα ενιαία φωτιστικά σώματα, που δίνουν ακόμα μεγαλύτερη αίσθηση πλάτους. To 3 είναι ούτως ή άλλως το μεγαλύτερο μοντέλο της Polestar, κάτι που αποτυπώνεται στα 4.900 χλστ. μήκους, τα 2.120 χλστ. πλάτους (μαζί με τους καθρέπτες) και τα σχεδόν 3 μέτρα μεταξονίου (2.985 χλστ.), τη στιγμή που το ύψος οριοθετείται στα 1.614 χλστ. (1.627 χλστ. εκτός Ευρώπης).

Το εσωτερικό είναι προικισμένο με βιώσιμα υλικά και ατελείωτη ψηφιακότητα, που αποτυπώνεται πρωτίστως στη μεγάλη κεντρική οθόνη των 14,5 ιντσών, στο κέντρο του ταμπλό. Οθόνη, δε, που εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Google. Πίσω από αυτή αναλαμβάνουν υπολογιστές Snapdragon, ενώ ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει πανοραμική οροφή και αναδιπλούμενες χειρολαβές θυρών, πόρτες με μαλακό κλείσιμο, head-up display, ηχοσύστημα Bowers & Wilkins 25 ηχείων και σύστημα Pilot Assist ημιαυτόνομης οδήγησης. Το 3άρι είναι το πρώτο μοντέλο της Polestar με μονάδα NVIDIA DRIVE για τον έλεγχο των επικουρικών συστημάτων. Και το σουηδικό crossover έχει μια πλειάδα από δαύτα.

Ακόμα και η βασική έκδοση διαθέτει 5 μονάδες ραντάρ, 5 εξωτερικές κάμερες και 12 εξωτερικούς αισθητήρες υπερήχων, που σαρώνουν διαρκώς το χώρο πέριξ του αυτοκινήτου και προετοιμάζουν όλα τα συστήματα για δράση, πριν καν συμβεί κάτι. Αναλόγως ρυθμίζεται και η αερανάρτηση, που ενεργεί προληπτικά και όχι αντιδραστικά στις απαιτήσεις του οδοστρώματος, βελτιώνοντας τόσο την άνεση όσο και το κράτημα. Το πακέτο Pilot εξοπλίζεται με τεχνολογία LiDAR, όπου 3 επιπλέον κάμερες 4 αισθητήρες υπερήχων, ενώ καινοτομία για το σύνολο της αυτοκίνησης συνιστά το εσωτερικό ραντάρ. Αν ξεχαστεί παιδί ή κατοικίδιο στην καμπίνα του 3, το αυτοκίνητο ενεργοποιεί αυτόματα τον κλιματισμό και ρυθμίζει κατάλληλα τη θερμοκρασία, συναρτήσει της εξωτερικής, για να αποτρέψει θερμοπληξία ή υποθερμία!

Η κίνηση του Polestar 3 είναι υπόθεση 2 ηλεκτροκινητήρων, με απόδοση 489 ίππων και 840 Nm, που τροφοδοτούν τους πίσω τροχούς και καλούνται να επιταχύνουν 2.200 κιλά, τα οποία ωστόσο είναι κατανεμημένα ακριβώς στο 50:50. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 5,0 δλ., όμως με το προαιρετικό Power Pack η απόδοση ανεβαίνει στα 510 άλογα και 910 Nm, κατεβάζοντας το χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα στα 4,7 δλ. (τελική περιοριζόμενη στα 210 χλμ./ώρα). Πέρα από το άψογα ζυγισμένο σασί και την αερανάρτηση, το 3 διαθέτει και torque vectoring για τη βέλτιστη κατανομή της ροπής μεταξύ των τροχών.

Η μπαταρία των 111 kWh (107 kWh αξιοποιήσιμα) μπορεί να φορτίσει σε παροχή έως 250 kW, φτάνοντας από το 10 στο 80% εντός 30 λεπτών και εξασφαλίζοντας μέγιστη αυτονομία 610 χλμ. Οι Σουηδοί εγγυώνται την απροβλημάτιστη λειτουργία της ακόμα και σε ακραίες θερμοκρασίες, χάρις στη στάνταρ αντλία θερμότητας (για το κρύο) και την υδρόψυξη (για τη ζέστη), με το περίβλημα της μπαταρίας να αποτελείται από κράμα αλουμινίου-χάλυβα.

Η παραγωγή του Polestar 3 θα γίνεται αρχικά στο εργοστάσιο της Volvo στην Κίνα, αλλά αργότερα θα επεκταθεί στη μονάδα της Νότιας Καρολίνα. Τα ευρωπαϊκά Polestar 3 πάντως, θα είναι σίγουρα κινεζικά και θα εκκινούν από τις 89.900 ευρώ, με τις πρώτες παραδόσεις να προγραμματίζονται για τα τέλη του 2022.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέο Ford Ranger Wildtrak X για την άγρια φύση
Νέο Ford Ranger Wildtrak X για την άγρια φύση
Η Rolls-Royce βάζει τα μαύρα κι αποχαιρετά τους V12
Η Rolls-Royce βάζει τα μαύρα κι αποχαιρετά τους V12
Νέο Hyundai Accent και 1.5 T-GDi 160 PS
Νέο Hyundai Accent και 1.5 T-GDi 160 PS
Νέο ηλεκτρικό Ford Explorer κόντρα στο VW ID.4
Νέο ηλεκτρικό Ford Explorer κόντρα στο VW ID.4
Δαίμονας 1,66 δλ. για το 0-100 το νέο Dodge Demon 170
Δαίμονας 1,66 δλ. για το 0-100 το νέο Dodge Demon 170
Νέο Mitsubishi XRT - προπομπός του νέου L200
Νέο Mitsubishi XRT - προπομπός του νέου L200
Νέο Kia EV5 με επιρροές από το EV9
Νέο Kia EV5 με επιρροές από το EV9
Ανοιχτός πειρασμός η νέα Ferrari Roma Spider
Ανοιχτός πειρασμός η νέα Ferrari Roma Spider
Έξτρα τεχνολογία για τις νέες Mercedes GLA/GLB
Έξτρα τεχνολογία για τις νέες Mercedes GLA/GLB
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store