Nέο Range Rover με βασιλικές ανέσεις και τεχνολογία - AutoGreekNews

Nέο Range Rover με βασιλικές ανέσεις και τεχνολογία

Ο ορισμός της πολυτέλειας για τα βρετανικά SUV πέρασε στην 5η του γενιά, με την τεχνολογία, την άνεση και τα ισχυρά μοτέρ να κρύβονται κάτω από τις γνώριμες γραμμές του αμαξώματος. Τι έχει να παρουσιάσει το νέο Range Rover;

Εμφανισιακά και στο εμπρός μέρος, όχι πολλά. Η σχεδίαση δεν διαφέρει ιδιαίτερα σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, φιλοξενώντας ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, μάσκα και εισαγωγή αέρα στον προφυλακτήρα. Στο προφίλ ξεχωρίζουν τα ανασχεδιασμένα «βράγχια» και οι πτυσσόμενες χειρολαβές, ενώ συναντάμε νέα σχέδια στις μεγαλύτερες ζάντες αλουμινίου. Πλέον τα «πατούμενα» του Range Rover ξεκινούν από τις 23 ίντσες, ακολουθώντας τις αυξημένες διαστάσεις του αυτοκινήτου.

Το μήκος ξεπερνά τα 5 μέτρα (5.052 χλστ.) στην κανονική έκδοση και τα 5,2 μέτρα (5.252 χλστ.) σε αυτή με το μακρύ μεταξόνιο, με αυτό να αυξάνεται σε αμφότερα τα Range Rover κατά 75 χλστ. (2.997 χλστ. και 3.197 χλστ. αντίστοιχα). Η εμφανέστερη αλλαγή, ωστόσο, αφορά το πίσω μέρος, όπου ξεχωρίζουν τα δυο λεπτά κάθετα LED φανάρια στις άκρες του αμαξώματος, που ενώνονται από μια μαύρη φάσα.

Ανάλογη προσέγγιση και στο εσωτερικό, με προσεκτική εξέλιξη στο μοτίβο. Εν έτει 2021 δεν γίνεται να μην υπάρχει ψηφιακό καντράν και μεγάλη οθόνη αφής, με την 5η εκδοχή του ιδρυτή των πολυτελών SUV να απαντά με πίνακα οργάνων 13,7 ιντσών και infotainment 13,1 ιντσών. Για τους πίσω επιβάτες υπάρχουν δυο οθόνες 11,3 ιντσών, με τις καθιερωμένες λειτουργίες συνδεσιμότητας (Apple CarPlay, Android Auto, Amazon Alexa, WiFi) να είναι στάνταρ και την ενεργή εξουδετέρωση θορύβων (Active Noise Cancelation) του ηχοσυστήματος Meridian προαιρετική (στάνταρ στις πλουσιότερες εκδόσεις).

Σε αντίθεση με τους σχεδιαστές (που παρόλα αυτά έδωσαν συντελεστή οπισθέλκουσας 0,30), οι μηχανικοί της βρετανικής φίρμας ήταν πολυάσχολοι. Το Range Rover MK5 βασίζεται σε ολοκαίνουργιο πάτωμα, ονόματι MLA-Flex, και διαθέτει πλειάδα τεχνολογικών εφαρμογών και πανίσχυρων κινητήρων. Η αερανάρτηση επιστρέφει, μαζί με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς και σύστημα τετραδιεύθυνσης. Το τελευταίο επιτρέπει το στρίψιμο των πίσω τροχών μέχρι 7,3 μοίρες σε αντίθετη φορά από τους εμπρός, βελτιώνοντας την ευελιξία του αυτοκινήτου και κατεβάζοντας τον κύκλο στροφής στα 11 μέτρα!

Στο μηχανοστάσιο αρχικά θα τοποθετηθούν 3 κινητήρες: δυο βενζίνης και ένας ντίζελ, σε δυο διαφορετικές εκδόσεις. Ο 3.0λτ. υπερτροφοδοτούμενος εν σειρά εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας συνεργάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt, παράγοντας 400 ίππους/550 Nm (P400) και επιταχύνοντας στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 5,8 δλ. Το κορυφαίο P530 διαθέτει τον 4.4 V8 twinturbo της BMW X7 M50i, με τους 530 ίππους και τα 750 Nm, καλύπτοντας το 100άρι σε 4,4 δλ. 

 

 

Στο πετρελαιοκίνητο μέτωπο έχουμε τον επίσης 3λιτρο straight six τούρμπο και mild hybrid, στις εκδόσεις D300 και D350. Στην πρώτη η ισχύς φτάνει στα 300 άλογα και 650 Nm (0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δλ.), ενώ στη δεύτερη τους 350 ίππους και τα 700 Nm (0-100 χλμ./ώρα σε 5,8 δλ.). Τόσο οι ντίζελ όσο και οι κινητήρες βενζίνης συνεργάζονται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο της ZF.

Εννοείται δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι plug-in υβριδικές επιλογές. Ο 3λιτρος εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 147 ίππων και μπαταρία 38,2 kWh, αποδίδοντας συνολικά 440 ίππους στο P440e και 510 ίππους στο P510e, τη στιγμή που αμφότερα μπορούν να κινηθούν μέχρι 100 χλμ. αποκλειστικά με το ρεύμα. Για τα PHEV οι Άγγλοι δεν αναφέρουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κιβωτίου, αλλά δεσμεύονται πως θα υπάρξει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση στο μέλλον.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέο plug-in Jeep Wrangler 4xe με 380 ίππους!
Νέο plug-in Jeep Wrangler 4xe με 380 ίππους!
Νέο μικρομεσαίο SUV Renault Austral
Νέο μικρομεσαίο SUV Renault Austral
Νέο Mazda2 Hybrid «φτυστό» το Toyota Yaris
Νέο Mazda2 Hybrid «φτυστό» το Toyota Yaris
Πάτησε στην Ευρώπη το νέο Toyota GR86!
Πάτησε στην Ευρώπη το νέο Toyota GR86!
Νέο Toyota Corolla Cross Hybrid για Ευρώπη
Νέο Toyota Corolla Cross Hybrid για Ευρώπη
Νέο και πιο αγριεμένο Toyota Yaris GR Sport
Νέο και πιο αγριεμένο Toyota Yaris GR Sport
Χώροι και δυναμισμός στο νέο Opel Astra Sports Tourer
Χώροι και δυναμισμός στο νέο Opel Astra Sports Tourer
Νέο Suzuki Alto με υβριδικό μοτέρ 660 κ.εκ.
Νέο Suzuki Alto με υβριδικό μοτέρ 660 κ.εκ.
Ανανεωμένο Skoda Karoq με πολλές αλλαγές
Ανανεωμένο Skoda Karoq με πολλές αλλαγές
Ήρθε το ισχυρότερο Ford των 80.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Suzuki Vitara Hybrid 1.5 λτ. 116 hp (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές - εξοπλισμοί νέου Suzuki S-Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes EQB στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο από το 22.250 το Abarth F595
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η Mercedes C-Class που καίει 0,6 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store