Νέο Subaru Legacy και turbo boxer με 260 άλογα - AutoGreekNews

Νέο Subaru Legacy και turbo boxer με 260 άλογα

Πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Σικάγο έκανε το νέο, έβδομης γενιάς Subaru Legacy, το οποίο αποτελεί το πιο προηγμένο Legacy στην 30 ετών ιστορία του μοντέλου.

Βασισμένο στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα Subaru Global Platform διαθέτει αυξημένη κατά 70% στρεπτική ακαμψία στο πλαίσιο και στην εμπρός ανάρτηση, καθώς και 100% περισσότερη ακαμψία στο πίσω υποπλαίσιο, σε σχέση με το προγενέστερο Legacy. Κάτι που επιτεύχθηκε με την αύξηση κατά 13% της χρήσης ατσαλιού υπέρ υψηλής αντοχής και την προσθήκη εγκάρσιων ενισχύσεων στο δάπεδο.

Δείτε ακόμη: Tο πιο ακραίο Subaru WRX STI είναι γεγονός (+video)

Σε συνδυασμό με τις ενισχυμένες αναρτήσεις (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και διπλά ψαλίδια πίσω), το χαμηλότερο κέντρο βάρους και το ενισχυμένο πλαίσιο, το νέο Legacy προσφέρει καλύτερη και πιο ευχάριστη οδική συμπεριφορά, υψηλότερη άνεση και αυξημένα επίπεδα παθητικής ασφάλειας. Την ενεργητική ασφάλεια αναβαθμίζει σημαντικά το εξελιγμένο σύστημα EyeSight Driver Assist Technology, το οποίο μεταξύ των πολλών λειτουργιών μπορεί να κεντράρει το αυτοκίνητο στη λωρίδα κυκλοφορίας.

Για πρώτη φορά από το 2012, η γκάμα του Legacy εφοδιάζεται με turbo κινητήρα, τον 2.4 λτ. boxer με ισχύ 260 ίππων στις 5.600 σ.α.λ. και ροπή 376 Nm μεταξύ 2.000 – 4.800 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το Lineartronic CVT κιβώτιο ταχυτήτων και με χειροκίνητη επιλογή μέσω και των paddles στο τιμόνι, το Legacy των 260 ίππων επιταχύνει από 0-96 χλμ./ώρα σε 6,1 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, υπάρχει και το ατμοσφαιρικό boxer μοτέρ των 2.5 λτ. αποδίδει 182 ίππους στις 5.800 σ.α.λ. και ροπή 239 Nm στις 4.400 σ.α.λ. Με το Lineartronic CVT επιταχύνει 0-96 χλμ./ώρα σε 8,4 δευτερόλεπτα. Η δύναμη σε κάθε περίπτωση περνάει σε όλους τους τροχούς μέσω της συμμετρικής τετρακίνησης.

Δείτε ακόμη: Subaru Impreza WRX «παίζει» στα χιόνια (+video)

Από πλευράς σχεδιασμού το αμάξωμα το νέου Legacy είναι κομψό και διακριτικά σπορτίφ, ενώ το εσωτερικό του είναι πολυτελές και μοντέρνο. Κυρίαρχο στοιχείο στην καμπίνα των επιβατών είναι η μεγάλη οθόνη αφής τύπου τάμπλετ των 11,6 ιντσών του συστήματος πολυμέσων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέο Ford Mondeo ξανά προς τη δόξα τραβά!
Νέο Ford Mondeo ξανά προς τη δόξα τραβά!
Νέα Platinum έκδοση για την Porsche Cayenne
Νέα Platinum έκδοση για την Porsche Cayenne
Νέο και ασύλληπτο Subaru STI E-RA 1.088 ίππων!
Νέο και ασύλληπτο Subaru STI E-RA 1.088 ίππων!
Νέο διθέσιο πυροβόλο Toyota GRMN Yaris
Νέο διθέσιο πυροβόλο Toyota GRMN Yaris
Νέο ηλεκτρικό Peugeot e-308 με 400 χλμ. αυτονομίας!
Νέο ηλεκτρικό Peugeot e-308 με 400 χλμ. αυτονομίας!
Αλλαγή προσώπου για το νέο Citroen C5 Aircross
Αλλαγή προσώπου για το νέο Citroen C5 Aircross
Αγροτική λιμουζίνα το νέο Toyota Tundra Capstone
Αγροτική λιμουζίνα το νέο Toyota Tundra Capstone
Πρώτη γεύση από το νέο Skoda Enyaq Coupe iV!
Πρώτη γεύση από το νέο Skoda Enyaq Coupe iV!
Νέο C-SUV Renault Austral και 1.2 TCe 48V Hybrid
Νέο C-SUV Renault Austral και 1.2 TCe 48V Hybrid
Τιμές κι εξοπλισμοί για το νέο Kia EV6!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του Toyota Aygo X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Suzuki Vitara 1.5 Hybrid: Τιμές, εξοπλισμός & επιδόσεις
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει το νέο Volvo C40 Recharge 408 hp;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Toyota RAV4 Adventure σε τιμή για έχοντες
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Ford Focus στην Ελλάδα!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ισχυρότερο Ford των 80.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Suzuki Vitara Hybrid 1.5 λτ. 116 hp (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store