Το Subaru Outback «χάνει» 80 άλογα για να έρθει Ευρώπη

Το σημερινό Outback παρουσιάστηκε πριν δυο χρόνια, όμως μόλις τώρα πήρε η Subaru την απόφαση να το φέρει στην Ευρώπη. Κι αυτό, με 80 άλογα λιγότερα.

Σε μια προσπάθεια ανάκαμψης από το καταστροφικό -κατά δήλωση των ίδιων- 2020, οι Ιάπωνες λανσάρουν την crossover εκδοχή του Legacy (κι ας λέγεται πια μόνο Outback) στη Γηραιά Ήπειρο. Εμφανισιακά, ευρωπαϊκό και αμερικανικό είναι πανομοιότυπα. Το ίδιο ισχύει και στο εσωτερικό, όπου δεσπόζει η οθόνη αφής των 11,6 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό και τα ποιοτικά υλικά, ενώ δεν λείπουν οι δερμάτινες επενδύσεις.

Κάτω από αμάξωμα και καμπίνα, συναντάμε την πλατφόρμα Subaru Global Platform. Η στρεπτική ακαμψία είναι αυξημένη κατά 70% σε πλαίσιο και εμπρός ανάρτηση, ενώ στο πίσω υποπλαίσιο η βελτίωση συγκριτικά με το προηγούμενο Outback φτάνει το 100%! Σε συνδυασμό με τις ενισχυμένες αναρτήσεις (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και διπλά ψαλίδια πίσω) και το χαμηλότερο κέντρο βάρους, το νέο crossover της Subaru υπόσχεται πολύ πιο ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά, δίχως να παραλείπει τους τομείς της άνεσης και των εκτός δρόμου διαδρομών. Εκεί που η ευρωπαϊκή έκδοση αδικείται κατάφωρα σε σχέση με αυτή της αντίπερα όχθης του Ατλαντικού, είναι στο μέτωπο του γκαζιού.

Οι Αμερικανοί απολαμβάνουν το προνόμιο ενός υπερτροφοδοτούμενου boxer 2.4 λίτρων, με απόδοση 260 ίππων και 376 Nm, που χαρίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,3 δλ. και τελική άνω των 235 χλμ./ώρα. Εναλλακτικά, υπάρχει η ατμοσφαιρική επιλογή ενός 2.5άρη κινητήρα, στα 180 άλογα και 235 Nm, που επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 8,3 δλ. και φτάνει μέχρι τα 210 χλμ./ώρα. Στην Ευρώπη, ωστόσο, το Outback θα έρθει με μία και μόνο έκδοση. Και αυτή δεν είναι η «καλή».

Προκειμένου να αντεπεξέλθει στις εδώ νόρμες εκπομπών ρύπων, το Outback αναγκάζεται να αφήσει στις Η.Π.Α το τούρμπο και μαζί, 80 ίππους. Οι Ιάπωνες δηλώνουν πως το κιβώτιο CVT Lineartronic είναι αναθεωρημένο, με την κλιμάκωση των 8 σχέσεων που προσομοιώνει να πυκνώνει για την Ευρώπη. Την απώλεια 80 ίππων και 141 Nm ροπής πάντως, σίγουρα δεν μπορεί να την καλύψει. Τουλάχιστον ο ατμοσφαιρικός 2.5 καταναλώνει λιγότερο από τον 2.4 τούρμπο (8,1 αντί 9,0 λίτρων/100 χλμ.).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Προ των πυλών το Subaru Forester Wilderness!
Προ των πυλών το Subaru Forester Wilderness!
Σηκώνει σκόνη το νέο Subaru WRX (+video)
Σηκώνει σκόνη το νέο Subaru WRX (+video)
Ο ήλιος ανέτειλε για το νέο Subaru WRX
Ο ήλιος ανέτειλε για το νέο Subaru WRX
Πιο σπορ Subaru BRZ κόντρα στο Toyota GR 86
Πιο σπορ Subaru BRZ κόντρα στο Toyota GR 86
Περήφανο για τον boxer το Subaru BRZ GT300 (+video)
Περήφανο για τον boxer το Subaru BRZ GT300 (+video)
Μηχανή απολαύσεων το νέο Subaru BRZ (+video)
Μηχανή απολαύσεων το νέο Subaru BRZ (+video)
Νέο Subaru Forester με 1.800άρη Turbo κινητήρα
Νέο Subaru Forester με 1.800άρη Turbo κινητήρα
Πρώτη ματιά στο νέο Subaru BRZ
Πρώτη ματιά στο νέο Subaru BRZ
Το νέο Levorg δείχνει το μέλλον της Subaru (+video)
Το νέο Levorg δείχνει το μέλλον της Subaru (+video)
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των πιο φλογερών Fiat 500 (RED)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ποια η τιμή του VW ID.4 GTX 299 PS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Renault Arkana στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat 500X με τιμές από 17.880 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store