Το 7θέσιο Toyota των 25.500 ευρώ

Πολυμορφικά Toyota στην Ελλάδα (και την Ευρώπη γενικότερα) ξέρουμε τα Yaris και Corolla Verso. Επτά θέσεις προσφέρει το Highlander και παλιότερα το Land Cruiser 100, όμως τέτοια διάταξη σε καθαρά MPV αμάξωμα δεν έχουμε δει. Στην Ινδονηδία, αντίθετα, βλέπουν καθημερινά.

Το Innova (καμιά σχέση με το «παπί») διατίθεται από το 2004 και μόλις πέρασε στην τρίτη του γενιά, συνοδευόμενο από την ονομασία Zenix και εμφάνιση που παραπέμπει σε SUV. Το νέο Innova διαθέτει μεγάλη μάσκα, πλαστικά προστατευτικά σε θόλους και πλαϊνά, προστατευτικές ποδιές στους προφυλακτήρες και αρκετά αυξημένη απόσταση 185 χλστ. από το έδαφος, την ώρα που ο σχεδιασμός του αμαξώματος μόνο παραδοσιακό MPV δεν θυμίζει. Τα φουσκωμένα φτερά εμπρός-πίσω και τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα μπροστά ενισχύουν το δυναμισμό, αλλά ταυτόχρονα κάνουν υποχρεωτική την επιλογή ζαντών 18 ιντσών, καθώς οι βασικές των 16 «χάνονται» στο πληθωρικό αμάξωμα.

Οι διαστάσεις του φτάνουν τα 4.755 χλστ. σε μήκος (+20 χλστ. σε σχέση με πριν), 1.850 χλστ. στο πλάτος (+20 χλστ.), 1.795 χλστ. στο ύψος (απαράλλαχτο) και 2.850 χλστ. στο μεταξόνιο (+100 χλστ.). Η γενναιόδωρη αύξηση στο μεταξόνιο βελτιώνει τους ήδη εξαιρετικούς χώρους στην καμπίνα, η οποία εξακολουθεί να προσφέρει δυνατότητα μεταφοράς 7 ατόμων. Η οθόνη αφής στην κορυφή του ταμπλό είναι 9 ή 10 ίντσες (αναλόγως έκδοσης), ο ψηφιακός πίνακας οργάνων φιλοξενεί μια μικρότερη 4,2 ιντσών, ενώ παραπονεμένοι δεν μένουν ούτε οι πίσω επιβάτες, στη μεσαία σειρά, καθώς οι πλάτες σε οδηγό-συνοδηγό διαθέτουν από μια οθόνη 10 ιντσών!

Τεράστιες αλλαγές συναντάμε και κάτω από το αμάξωμα, όπου το προηγούμενο πλαίσιο τύπου σκάλας από το Hilux αντικαθίσταται από το σύγχρονο αυτοφερόμενο GA-C του Corolla. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η μετάδοση της κίνησης αλλάζει από τον πίσω, στον εμπρός άξονα. Το Innova Zenix διατίθεται είτε με βενζινοκινητήρα είτε με υβριδικό σύστημα κίνησης, ξεκινώντας από τον 2.0λιτρο τετρακύλινδρο των 174 ίππων. Το υβριδικό συνδυάζει έναν επίσης τετρακύλινδρο 2.0λτ. 16V Dual VVT-i 152 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 113 ίππων, για μια συνδυασμένη ισχύ 186 ίππων. Και στις δύο περιπτώσεις, η ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω κιβωτίου CVT.

Η τιμολόγηση του Toyota Innova Zenix στην Ινδονησία ξεκινά από τα 419.000.000 ρουπίες (25.575 ευρώ) και φτάνει μέχρι τα 601.150.000 (36.700 ευρώ) για την κορυφαία έκδοση.

Get it on Google Play Download on the App Store