Το Subaru WRX STI αποχαιρετά το θρυλικό μοτέρ EJ20

211

Πριν από 30 χρόνια, έκανε την εμφάνισή του ένα τετρακίνητο σεντάν από την Ιαπωνία, που έμελλε να μετατρέψει μια αγωνιστικά άγνωστη εταιρία σε θρύλο των ράλλυ. To Subaru Legacy RS Turbo μπορεί να μην κατέκτησε κάποια νίκη, όμως και μόνο το γεγονός πως φιλοξένησε τον θρύλο Markku Alen πίσω από το τιμόνι, δίνοντας παράλληλα την ευκαιρία σε έναν άσημο Σκωτσέζο να ξεκινήσει την πορεία του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Δείτε ακόμα: Subaru Impreza 22B vs Mitsubishi Evo 6 TME: Συνάντηση γιγάντων (+video)

Ο Σκωτσέζος αυτός ονομαζόταν Colin McRae και το 1995 κατέκτησε τον τίτλο, οδηγώντας το θρυλικό Impreza 555. Μέχρι το 2008, χρονιά που η Subaru αποσύρθηκε από το WRC, το Impreza κατέκτησε 3 πρωταθλήματα Κατασκευαστών (1995, 1996, 1997) και ισάριθμα Οδηγών (1995-McRae, 2001-Richard Burns, 2003-Peter Solberg). Κοινώς παρανομαστής, η «καρδιά». Που δεν ήταν άλλη από τον υπερτροφοδοτούμενο μπόξερ EJ20, ο οποίος μετέτρεψε τα Impreza WRX και STI σε παιδικά -και όχι μόνο- όνειρα.

To ιστορικό μοτέρ μας αποχαιρετά, λοιπόν, με την Subaru να το ξεπροβοδίζει ως όφειλε: με μια ειδική έκδοση του STI προς τιμήν του. Το WRX STI EJ20 Final Edition αποδίδει 308 ίππους και 422 Nm ροπής από τον 2λιτρο επίπεδο τούρμπο, εννοείται στους τέσσερις τροχούς και αποκλειστικά μέσω ενός παραδοσιακού 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου.

Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνει το ακριβότερο νέο Subaru STI της Ιστορίας;

Οι 19άρες ζάντες της BBS, η νέα αεροτομή και τα σήματα «EJ20» διαφοροποιούν το EJ20 Final Edition από τις υπόλοιπες εκδόσεις του WRX STI. Η παραγωγή θα περιοριστεί στον σημαδιακό αριθμό των 555 κομματιών και δυστυχώς αφορά την ιαπωνική αγορά.