Νέο δικινητήριο VW ID.4 Pro 4Motion 265 PS

Η Volkswagen προσθέτει μία ακόμα τετρακίνητη έκδοση στην γκάμα του πλήρως ηλεκτρικού ID.4, το νέο ID.4 Pro 4Motion, το οποίο βασίζεται στο ID.4 Pro Performance. Να σημειωθεί ότι μέχρι πρότινος μόνο η κορυφαία σπορ έκδοση ID.4 GTX 4Motion ήταν διαθέσιμη με κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ έχουν συνδυασμένη ισχύ 265 PS και μπορούν να επιταχύνουν το όχημα από 0 έως τα 100 χλμ./ώρα σε 6,9 δευτερόλεπτα. Η βασική κινητήρια μονάδα είναι ένας σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη, που βρίσκεται σε συνεχή εμπλοκή με τον πίσω άξονα. Η ισχύς που παράγει φθάνει τους 204 ίππους. Είναι τοποθετημένος σε παράλληλη διάταξη με έναν παλμικό μετασχηματιστή και ένα κιβώτιο μονής σχέσης. Στον εμπρός άξονα υπάρχει ένας ασύγχρονος ηλεκτροκινητήρας, εφοδιασμένος και αυτός με παλμικό μετασχηματιστή. Το μοτέρ αυτό αποδίδει 109 ίππους. Τα ασύγχρονα ηλεκτρικά μοτέρ χαρακτηρίζονται από τους μικρούς χρόνους απόδοσης της ισχύος και τις χαμηλές απώλειες. Είναι έτσι ιδανικά για τον ρόλο μίας πρόσθετης ενισχυτικής μονάδας, η οποία μπορεί να ενεργοποιείται προσωρινά.

Το ID.4 Pro 4Motion εφοδιάζεται με μία μπαταρία των 77 kWh (καθαρό) και έχει αυτονομία που φθάνει τα 517 χιλιόμετρα (WLTP). H τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα όπως και στο ID.4 GTX 4Motion. Όπως και στα άλλα μοντέλα της οικογένειας ID.4, η μέγιστη δυνατότητα φόρτισης είναι τα 135 kW. Σε έναν φορτιστή, η υψηλής τάσης μπαταρία μπορεί να φθάσει από το 5% έως το 80% της ενεργειακής της χωρητικότητας σε 36 λεπτά, αποκτώντας σε αυτή την περίπτωση αυτονομία για επιπλέον 337 χιλιόμετρα.

Η ύπαρξη τετρακίνησης στο ID.4 Pro 4MOTION βελτιώνει την πρόσφυση και έτσι αναβαθμίζει συνολικά τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Το νέο μοντέλο με τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ και την τετρακίνηση έχει αποκτήσει μεγαλύτερες δυνατότητες έλξης, αποτελώντας έτσι έναν σύντροφο για όσους θέλουν να σύρουν ένα μικρότερο μέσο ή ένα σκάφος. Χάρη στην ύπαρξη της τετρακίνησης, το μέγιστο φορτίο έλξης του ID.4 Pro 4Motion είναι ανεβασμένο κατά 200 κιλά, φθάνοντας πλέον στα 1.400 κιλά για κλίση 8% (με φρένα), συγκρινόμενο με την κλασική έκδοση Pro Performance.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μυστικά του ισχυρότερου VW Golf R 333 PS (+video)
Τα μυστικά του ισχυρότερου VW Golf R 333 PS (+video)
Ακόμα πιο «τέρας» το νέο VW Teramont X
Ακόμα πιο «τέρας» το νέο VW Teramont X
To νέο VW Phaeton που δεν κατασκευάστηκε ποτέ
To νέο VW Phaeton που δεν κατασκευάστηκε ποτέ
Νέο, μεγαλύτερο και πιο premium VW Amarok
Νέο, μεγαλύτερο και πιο premium VW Amarok
Το νέο VW Amarok έρχεται να «σκάψει»
Το νέο VW Amarok έρχεται να «σκάψει»
Νέο VW ID. Aero στο κυνήγι του Tesla Model 3
Νέο VW ID. Aero στο κυνήγι του Tesla Model 3
Έρχεται «αέρα» το VW ID. Aero Concept
Έρχεται «αέρα» το VW ID. Aero Concept
Πιο σπορ κοστούμι και εξοπλισμός για τα VW ID.4/ID.5 GTX
Πιο σπορ κοστούμι και εξοπλισμός για τα VW ID.4/ID.5 GTX …
Πρώτη εικόνα από το ταμπλό του νέου VW Amarok
Πρώτη εικόνα από το ταμπλό του νέου VW Amarok
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της αστεράτης νέας Mercedes-Benz GLC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα έκδοση VW ID.3 Prime Pro S (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η «χιλιομετροφάγος» Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai 1.5 e-Power 190 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Kia XCeed
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ελληνική πρεμιέρα για την Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας BMW Σειρά 3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές και οι εξοπλισμοί του νέου Kia Niro
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda Civic στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store