Το VW Touareg αποχαιρετά τον V8 TDI

103

Δεν είναι καλή περίοδος για τους μεγάλους ντίζελ κινητήρες, καθώς μετά τον τετρατούρμπινο της BMW, μας αποχαιρετά και ο twinturbo 4.0 V8 TDI της VW.

Δείτε ακόμα: Τι καινοτομία είχε το πρώτο VW Tiguan;

Το Touareg αναλαμβάνει να τον ξεπροβοδίσει, με την έκδοση Last Edition. Η απλοϊκή και επεξηγηματική ονομασία σημαίνει το τέλος ενός πανίσχυρου μοτέρ, απόδοσης 421 ίππων και 900 Nm ροπής από τις μόλις 1.250 σ.α.λ., που παρόλα αυτά μπορεί να δώσει μια μέση τιμή κατανάλωσης 7,4 λίτρων/100 χλμ. (6,7 η υπεραστική, 8,5 η αστική βάσει κύκλου NEDC). Οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 195 γρ.χλμ. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 4,9 δλ., χάρις στο σύστημα τετρακίνησης 4Motion και το 8άρι αυτόματο κιβώτιο, ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Τον έλεγχο των 2 τόνων και της χειμαρρώδους ροπής αναλαμβάνει η αερανάρτηση.

Διαβάστε επίσης: Γιατί ο TSI κινητήρας άλλαξε την αυτοκίνηση

Όλα τα ανωτέρω, ξεχωρίζουν εμφανισιακά χάρις στη μαύρα μάσκα και το πακέτο R-Line, που αποτελείται από φουσκωμένα φτερά και επιθετικούς προφυλακτήρες, ενώ οι 21άρηδες τροχοί Suzuka επίσης δίνουν τον δικό τους τόνο. Τα σήματα «Last Edition» υπάρχουν για να γνωστοποιούν πως πρόκειται για το τελευταίο VW -όχι μόνο Touareg- με V8 ντίζελ, με τους Γερμανούς να προχωρούν στην κατασκευή 400 κομματιών. Όλα αφορούν την εγχώρια αγορά και κοστίζουν 104.361 ευρώ έκαστο. Με την αποχώρηση του V8 TDI, η ηγεσία της γκάμας του μεγάλου SUV από το Βόλφσμπουργκ περνάει στο plug-in υβριδικό Touareg R, των 462 ίππων και 700 Nm.