Ανανέωση για το πιο προσιτό Ram της αγοράς

Στο άκουσμα του ονόματος «Ram» έρχονται στο μυαλό εικόνες από θεόρατα pick up, με χρωμιωμένες μάσκες και ένα κριάρι για σήμα. Το τελευταίο είναι παρόν και εδώ, όμως τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά είναι κάπως αμβλυμένα.

Το Ram 1000 δεν είναι παρά η αμερικανοποιημένη εκδοχή του Fiat Toro, που γνωρίζει μεγάλες εμπορικές στιγμές στις αγορές της Βραζιλίας και της Αργεντινής. Σε αρκετές άλλες, όμως, όπως σε Βολιβία, Χιλή, Περού, Κολομβία, Κόστα Ρίκα, Γουατεμάλα, Ονδούρα, Νικαράουα, Περού, Ελ Σαλβαδόρ, Παναμά και Ισημερινό το σήμα της Fiat δεν είναι το ίδιο αναγνωρίσιμο με το «κριάρι». Οπότε το Toro γίνεται Ram 1000.

Τα δυο μοντέλα είναι πανομοιότυπα, με τις μόνες διαφορές να εντοπίζονται στη χρωμιωμένη μάσκα των πλουσιότερων 1000 και των διαφορετικών χρωματικών συνδυασμών/τροχών. Παρά την εμφανισιακή ταύτιση, ωστόσο, 1000 και Toro διαφοροποιούνται σημαντικά σε καμπίνα επιβατών και μηχανικά μέρη.

Στο εσωτερικό, το μικρότερο Ram διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών και οθόνη αφής 8,4 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων. Το Fiat, αντίθετα, προσφέρει και μια μεγαλύτερη οθόνη 10,1 ιντσών για το κέντρο του ταμπλό, που αναβαθμίζει σημαντικά το διάκοσμο. Από πλευράς συστημάτων ασφαλείας και συνδεσιμότητας, αμφότερα παρουσιάζονται πλήρη.

Στα μηχανικά μέρη, η πλάστιγγα γέρνει ακόμα περισσότερο προς τη μεριά του Toro. Το 1000 εξοπλίζεται (προς το παρόν, τουλάχιστον) μόνο με έναν κινητήρα, τον ατμοσφαιρικό 1.800άρη e.TorQ EVO των 130 ίππων και 170,4 Nm ροπής, σε αντίθεση με το Fiat που προσφέρει επιπλέον έναν νέο 1.300άρη τούρμπο βενζίνης/αιθανόλης 185 ίππων και 270 Nm ροπής (με την αιθανόλη) και έναν 2.0 λτ. turbo diesel, με απόδοση 170 ίππων και 350 Nm. Το τελευταίο συνδυάζεται και με σύστημα τετρακίνησης, τη στιγμή που το μοναδικό μοτέρ για το Ram στέλνει την ισχύ αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς, μέσω 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου (9άρι αυτόματο το AWD ντίζελ Toro). Κατά συνέπεια, σηκώνει και λιγότερα βάρη: 650 κιλά το ωφέλιμο φορτίο στο Ram, 1.000 στο κορυφαίο Toro.

Όσο «ριγμένο» κι αν νιώθει σε σχέση με το αδερφάκι του πάντως, το 1000 δεν παύει να είναι το πιο προσιτό Ram που μπορεί να αγοράσει κανείς. Στην Κολομβία, για παράδειγμα, ξεκινά από τις 105.900 πέσος (23.500 ευρώ).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το νέο «παιχνιδιάρικο» SUV των 6.300 ευρώ
Το νέο «παιχνιδιάρικο» SUV των 6.300 ευρώ
Νέο πληθωρικό κινεζικό SUV στα λεφτά VW T-Cross
Νέο πληθωρικό κινεζικό SUV στα λεφτά VW T-Cross
Νέα Ferrari Testarossa 510HP και 324 χλμ./ώρα
Νέα Ferrari Testarossa 510HP και 324 χλμ./ώρα
Ονειρική νέα Alfa Giulia GT 2.9 V6 και 313 χλμ./ώρα!
Ονειρική νέα Alfa Giulia GT 2.9 V6 και 313 χλμ./ώρα!
Το αυτοκίνητο τρελή επιτυχία των 5.790 ευρώ
Το αυτοκίνητο τρελή επιτυχία των 5.790 ευρώ
Η ινδική «G-Class» των 15.000 ευρώ (+video)
Η ινδική «G-Class» των 15.000 ευρώ (+video)
Νέο SUV μήκους 4,6 μέτρων με 9.200 ευρώ
Νέο SUV μήκους 4,6 μέτρων με 9.200 ευρώ
Το αραβικό ηλεκτρικό που αποστομώνει την Tesla
Το αραβικό ηλεκτρικό που αποστομώνει την Tesla …
Απόβαση της Great Wall Motors στην Ευρώπη
Απόβαση της Great Wall Motors στην Ευρώπη
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των πιο φλογερών Fiat 500 (RED)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ποια η τιμή του VW ID.4 GTX 299 PS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Renault Arkana στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat 500X με τιμές από 17.880 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store