Αυτοκίνητο του 1949 με τεχνολογία Tesla και αίσθηση Σταλόνε!

Eίναι γνωστό ότι το restomodding έχει φτάσει σε αδιανόητα επίπεδα. Γενικότερα ο συνδυασμός παρελθοντικών σχημάτων με τεχνολογίες του σήμερα -ή και του μέλλοντος, όλα «παίζουν»- είναι το απόλυτο φετίχ των μηχανικών. Και για να έχει τόση επιτυχία το εκάστοτε πανάκριβο εγχείρημα, σημαίνει ότι και το οικονομικά εύρωστο καταναλωτικό κοινό αγαπάει την συγκεκριμένη μόδα. Η οποία, στην προκειμένη, συνδυάζει ένα cult αμερικανικό κουπέ από την δεκαετία του 50 με τα Tesla.

Δείτε ακόμα: Έρχεται νέα…παλιά Porsche με κινητήρα από F1!

To Mercury Eight είναι ένα από τα πιο γνωστά και ιστορικά μοντέλα της αμερικανικής φίρμας, το οποίο μάλιστα έχει κάνει ουκ ολίγα περάσματα από τις κινηματογραφικές αίθουσες. Χαρακτηριστικός ο ρόλος του στην ταινία «Cobra», με τον ανυπέρβλητο Σιλβέστερ Σταλόνε πίσω από το τιμόνι. Στα καλά του Eight (ή απλά Coupe) διέθετε κάτω από το καπό έναν V8 4.2 λίτρων, με απόδοση 110 ίππους και 271 Nm ροπής (αυτό του Σταλόνε ήταν βελτιωμένο και διέθετε ψεκασμό νίτρο, οπότε άγνωστη η ιπποδύναμη). Γρήγορο δεν το έλεγες σε καμία περίπτωση, βενζινοβόρο και πανέμορφο ναι. Η Icon έρχεται να διατηρήσει το τελευταίο σκέλος και να πετάξει στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας τα άλλα δυο, επιστρατεύοντας μηχανικά μέρη από την Tesla.

Το Mercury EV Derelict, όπως ονομάζεται, παίρνει κίνηση από δυο ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική απόδοση 400 ίππων. Η ενέργεια προέρχεται από την συστοιχία μπαταριών 95 kWh που συναντάμε στο Tesla Model 3 και εξασφαλίζει αυτονομία μεταξύ 241 και 321 χιλιομέτρων, αναλόγως το στυλ οδήγησης. Πίσω από την εμπρός πινακίδα συναντάμε την υποδοχή ενός ταχυφορτιστή CHAdeMO 125A, ενώ κάτω από την τάπα της βενζίνης το αντίστοιχο του Tesla Supercharger. Και στις δυο περιπτώσεις, η πλήρης φόρτιση των μπαταριών διαρκεί 90 λεπτά.

Διαβάστε επίσης: Εντυπωσιακά αναπαλαιωμένη Jaguar E-Type

Πάνω και γύρω από την υπερσύγχρονη μονάδα κίνησης, συναντάμε ένα επιτηδευμένα ατημέλητο -στα όρια του εγκαταλελειμμένου- look, με τις σκουριές, την θαμπάδα στο χρώμα και τα ξεβαμμένα σημεία να κυριαρχούν στο vintage αμάξωμα του Mercury. Φυσικά όλα είναι για το φαίνεσθαι, καθότι η Icon έχει αντικαταστήσει το πλαίσιο και τις αναρτήσεις τοποθετώντας ανεξάρτητη διάταξη στους δυο άξονες. Το εσωτερικό επίσης είναι ολοκαίνουργιο, αλλά πάντα στο ακριβές μοτίβο του κλασικού, ενώ οι ομορφότερες λεπτομέρειες συναντώνται κάτω από το καπό. Εκεί το κάλυμμα διαφόρων εξαρτημάτων αποτελεί πιστό αντίγραφο του αυθεντικού Flathead V8 της Ford, ενώ ακόμα και τα καλώδια έχουν τοποθετηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να παραπέμπουν ευθέως στον κινητήρα που έδινε κίνηση στο αυτοκίνητο πριν 68 ολόκληρα χρόνια.

 

Get it on Google Play Download on the App Store