Η Porsche 928 αναγεννάται με V8 400 ίππων

Η 928 περιλαμβάνεται στις πιο σημαντικές και σημαδιακές Porsche μέχρι σήμερα, έχοντας ξεκινήσει ως σκεπτικό αντικατάστασης της 911 και εξελισσόμενη σε εμπορικό παράδειγμα προς μίμηση, που έδειξε το δρόμο για την Cayenne. Για 18 χρόνια κυκλοφορούσε αδιάκοπα, αποκλειστικά με V8 κινητήρα και σε διάφορες εκδόσεις ισχύος. Φήμες υπάρχουν πολλές για επιστροφή της, εδώ και αρκετό καιρό, όμως το Τσουφενχάουζεν δεν κάνει επίσημα κίνηση. Ίσως τώρα αναθεωρήσει…

Η Nardonne Automotive μπαίνει δυναμικά στο χώρο του restomodding, επιλέγοντας το γερμανικό grand tourer για την πρεμιέρα της. Η γαλλική εταιρία αναγέννησε την 928, αναμειγνύοντας στοιχεία από πολλές εκδοχές της (S2, S4 και GTS συγκεκριμένα) και χρησιμοποιώντας εκτενώς ανθρακονήματα στο αμάξωμα. Οι βασικές γραμμές παραμένουν πιστές στο αρχέγονο μοντέλο, με το χαρακτηριστικό πίσω να παραπέμπει στη σημερινή 911 μέσω των ενιαίων φωτιστικών σωμάτων. Ακόμα και το σχέδιο των 18άρηδων τροχών μιμείται εκείνο της 928 S4, ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπει το σήμα κατατεθέν του αυτοκινήτου: τα pop up εμπρός φανάρια, εδώ με μια τετράδα κομψά LED ημέρας σε κάθε ένα.

Ρετρό αναφορών συνέχεια στο εσωτερικό, όπου τιμόνι-ταμπλό-καθίσματα-λεβιές παραπέμπουν ευθέως στην 928 των 80’s. Η Nardonne μάλιστα δίνει στο αυτοκίνητο κάτι που έλειπε τότε και θα ταίριαζε απόλυτα: ψηφιακό πίνακα οργάνων! Περισσότερες φωτογραφίες από την καμπίνα δεν έχουμε, ωστόσο θα πρέπει να περιμένουμε διάταξη 2+2 θέσεων και επενδύσεις κορυφαίας ποιότητας.

Λεπτομέρειες δεν ανακοινώνονται ούτε στα μηχανικά μέρη, πέρα από τις απολύτως απαραίτητες προδιαγραφές. Οι Γάλλοι αναφέρουν V8 σύνολο και απόδοση 400 ίππων, καθιστώντας την αναγεννημένη 928 ισχυρότερη κατά 50 ίππους συγκριτικά με την GTS, που έκλεισε την παραγωγή του μοντέλου το 1995. Επιδόσεις εννοείται δεν έχουμε, αλλά δεδομένου πως το restomodded μοντέλο είναι πιο δυνατό και λογικά -ελέω ανθρακονημάτων- ελαφρύτερο, σίγουρα θα επιταχύνει ταχύτερα και θα φτάνει πιο ψηλά σε τελική από την GTS (0-100 χλμ./ώρα σε 5,5 δλ. και 275 χλμ./ώρα).

Ούτε τιμές δίνει η νεοσύστατη φίρμα, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να μιλάμε για κάτι λιγότερο από εξαψήφια ποσά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Υβριδικό αυτοκίνητο με πεντάλ σε απίστευτη τιμή!
Υβριδικό αυτοκίνητο με πεντάλ σε απίστευτη τιμή! …
Ποια ιαπωνικά αυτοκίνητα δεν σπάνε, δεν χαλάνε;
Ποια ιαπωνικά αυτοκίνητα δεν σπάνε, δεν χαλάνε; …
To MG4 θέλει να μπει σφήνα σε VW ID.3 & Hyundai Ioniq 5
To MG4 θέλει να μπει σφήνα σε VW ID.3 & Hyundai Ioniq 5
Το νέο πάμφθηνο ηλεκτρικό αυτοκίνητο των 4.850 ευρώ
Το νέο πάμφθηνο ηλεκτρικό αυτοκίνητο των 4.850 ευρώ …
Ο «Σκορπιός» της Mahindra των 200 ίππων & 14.400 ευρώ
Ο «Σκορπιός» της Mahindra των 200 ίππων & 14.400 ευρώ
Η σουηδική «αντι-Taycan» των σχεδόν 900 ίππων!
Η σουηδική «αντι-Taycan» των σχεδόν 900 ίππων!
To ασύλληπτο νέο Subaru Impreza 22Β των 535.000 ευρώ!
To ασύλληπτο νέο Subaru Impreza 22Β των 535.000 ευρώ!
Ο νέος «Σκαραβαίος» των 570.000 ευρώ!
Ο νέος «Σκαραβαίος» των 570.000 ευρώ!
Η ινδική «G-Class» των 17.600 ευρώ (+video)
Η ινδική «G-Class» των 17.600 ευρώ (+video)
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της αστεράτης νέας Mercedes-Benz GLC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα έκδοση VW ID.3 Prime Pro S (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η «χιλιομετροφάγος» Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai 1.5 e-Power 190 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Kia XCeed
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ελληνική πρεμιέρα για την Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας BMW Σειρά 3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές και οι εξοπλισμοί του νέου Kia Niro
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda Civic στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store