Κινεζικό κράμα Jeep και Toyota Land Cruiser

Όσο κι αν προοδεύουν οι Κινέζοι με την κατασκευή αυτοκινήτων, όσο κι αν πλέον έχουν φτάσει να θεωρούνται μια από τις μεγαλύτερες δυνάμεις στο χώρο, το αέναο «χούι» με τις αντιγραφές δεν κόβεται. Μπορεί πλέον στις περισσότερες περιπτώσεις «copy-paste» να υπάρχει διακριτικότητα και εγκράτεια (δίχως να λείπουν τα περιστατικά που οδηγούνται στα δικαστήρια), όμως οι σχέσεις με άλλα μοντέλα δεν κρύβονται.

Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι το νέο BAIC BJ60, που θέλει να μοιάσει στα νέα Jeep Grand Cherokee και Toyota Land Cruiser. Το μήκους 5.020 χλστ., πλάτους 1.925 χλστ., ύψους 1.955 χλστ. και 2.800 χλστ. μεταξονίου SUV παραπέμπει ξεκάθαρα στο αμερικανικό μοντέλο εμπρός, με το τρίπτυχο μάσκας-φαναριών-προφυλακτήρα να εμπνέονται από το αντίστοιχο του νέου Grand Cherokee. Από την εμπρός κολώνα και πίσω, όμως, η τεχνοτροπία αλλάζει σε ιαπωνική και συγκεκριμένα, στο νέο Land Cruiser. To BJ60 είναι πρακτικά πανομοιότυπο στο προφίλ με το Toyota, μιμούμενο ακόμα και το σχήμα των πίσω θυρών/φτερών. Στο πίσω μέρος το μεγάλο BAIC κάνει τη διαφορά στα φανάρια, τα οποία πάντως φέρνουν λίγο σε Ford Explorer.

Στο εσωτερικό συναντάμε 3 σειρές καθισμάτων και δερμάτινες επενδύσεις, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη αφής των 12 ιντσών να δίνουν high tech νότα στο ταμπλό. Το ίδιο κάνει και η πιξελοειδής φάσα μπροστά από το συνοδηγό, που θυμίζει γραφικά οθόνης. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης head-up display, ambient φωτισμό, premium ηχοσύστημα και πανοραμική ηλιοροφή.

Αναφορικά με τα μηχανικά μέρη η BAIC δεν αναφέρει πολλές λεπτομέρειες, πέρα από την ύπαρξη υβριδικού συνόλου που εξασφαλίζει 0-100 χλμ./ώρα σε 6,0 δλ. και αυτονομία 1.000 χλμ. Κινεζικά δημοσιεύματα, πάντως, κάνουν λόγο για πλαίσιο τύπου σκάλας, διαφορικά που κλειδώνουν και πλειάδα ηλεκτρονικών συστημάτων προσανατολισμένων στην εκτός δρόμου οδήγηση.

Get it on Google Play Download on the App Store