Ακαταμάχητη Mercedes CLK DTM AMG ψάχνει οδηγό

Κάποια αυτοκίνητα, όσα χρόνια και να περάσουν από τότε που παρουσιάστηκαν, θα συνεχίζουν να προκαλούν έντονες συγκινήσεις και να κάνουν την καρδιά «μοτεράκι». Ένα από αυτά τα τετράτροχα δημιουργήματα, είναι η Mercedes CLK DTM AMG.

Το αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε στα μεθεόρτια του πρωταθλήματος DTM, το 2005, μέχρι σήμερα παραμένει μια από τις σπανιότερες Mercedes που έχουν κυκλοφορήσει. Εξωτερικά, η μπρουτάλ  Mercedes παραμένει μέχρι σήμερα άκρως εντυπωσιακή χάρις στα  αεροδυναμικά βοηθήματα, τα φουσκωμένα φτερά, τον προφυλάκτηρα με τις μεγάλες εισαγωγές, το διαχύτη και τις τέσσερις οβάλ απολήξεις πίσω, αλλά και τις ζάντες των 19-20 ιντσών εμπρός-πίσω.

Στο εσωτερικό κυριαρχούν οι επενδύσεις από ανθρακονήματα, τα αγωνιστικού τύπου μπάκετ καθίσματα, ο συνδυασμός δέρματος-alcantar και το τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος, πριν γίνει απόλυτη τάση στα σπορ -κι όχι μόνο- αυτοκίνητα.

Μόλις 100 κατασκευάστηκαν, μαζί με 80 κάμπριο που ακολούθησαν δυο χρόνια αργότερα.  Καταλαβαίνουμε λοιπόν πως όταν κάποια κάνει την εμφάνισή της στα μεταχειρισμένα, τα «καμπανάκια» των συλλεκτών δεν σταματούν να ηχούν. Η συγκεκριμένη αναζητά τον τρίτο της, καθώς έχει ήδη περάσει από δυο γκαράζ. Όχι ότι οδηγήθηκε ιδιαίτερα. Σε διάστημα 13 ετών, το κοντέρ κατέγραψε 10.068 χλμ. Τα περισσότερα από τον πρώτο ιδιοκτήτη και σε διάστημα 4 ετών, όπου έκανε περίπου 9.000 χλμ. Από το 2009 μέχρι το 2012 δεν κυκλοφορούσε ιδιαίτερα, αλλάζοντας τελικά χέρια.

Ο δεύτερος κάτοχος ασχολούνταν ακόμα λιγότερο με την οδήγηση, καθώς μέχρι το 2018 που την πούλησε, ίσα που ξεπέρασε τα 1.000 χλμ. Η Mechatronic την αγόρασε με 10.068 χλμ. στο κοντέρ και το πρώτο πράγμα που έκανε, ήταν να αντικαταστήσει την αντλία καυσίμου και τον αισθητήρα γωνίας τιμονιού, αλλάζοντας παράλληλα λάδια και φίλτρα. Η CLK DTM έκανε βόλτες για άλλα 1.500 χλμ. και σήμερα είναι εκ νέου διαθέσιμη.

Την κίνηση της «πρωταθληματικής» Mercedes αναλαμβάνει ένας μηχανικά υπερτροφοδοτούμενος V8 5.4 λίτρων, με απόδοση 582 ίππων στις 6.100 σ.α.λ. και 800 Nm στις 2.800 σ.α.λ. Ο συνδυασμός του με το 5άρι αυτόματο κιβώτιο, το μπλοκέ διαφορικό και τα ελαστικά 285/30 επιταχύνουν τα 1.675 κιλά του φουσκωμένου αμαξώματος στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 3,9 δλ., συνεχίζοντας ακάθεκτα μέχρι τα 320 χλμ./ώρα. Όλα αυτά τα πολύ ωραία, αντί «μόλις» 329.000 ευρώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ford GT «κονόμησε» 400.000 αξίας σε 2 χρόνια
Ford GT «κονόμησε» 400.000 αξίας σε 2 χρόνια
Διέλυσε το Honda Integra του ακριβώς πριν το δώσει!
Διέλυσε το Honda Integra του ακριβώς πριν το δώσει! …
Καπούτ η εξέλιξη θερμικών Audi από το 2026
Καπούτ η εξέλιξη θερμικών Audi από το 2026
«Βέρα» Alfa 75 Turbo Evoluzione για 84.000 ευρώ
«Βέρα» Alfa 75 Turbo Evoluzione για 84.000 ευρώ
H VW πήγε να αγοράσει δυο φορές την Alfa Romeo
H VW πήγε να αγοράσει δυο φορές την Alfa Romeo
Πού είναι παράνομη η χειροκίνητη Porsche 911 GT3;
Πού είναι παράνομη η χειροκίνητη Porsche 911 GT3;
Καρναβάλι Nissan GT-R θέλει να γίνει Civic Type R
Καρναβάλι Nissan GT-R θέλει να γίνει Civic Type R
Μισό εκατ. για τη Supra του The Fast and the Furious!
Μισό εκατ. για τη Supra του The Fast and the Furious!
Το Honda Civic που δεν είναι Honda
Το Honda Civic που δεν είναι Honda
Ήρθε το νέο διαμάντι των plug-in hybrid SUV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις VW ID.3 και ID.4 σε τιμές ντίζελ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το απόλυτο Τζιπ με 3,5 λτ. κατανάλωση
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο υβριδικό Suzuki Swace. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Yaris Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota RAV4 των 306 PS στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των κορυφαίων 4κίνητων Mercedes EQA
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Dacia Sandero σε πολύ χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Kona Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store