Alfa Romeo: «Έρχεται το πολυπόθητο supercar!»

H Alfa Romeo είχε δεσμευτεί πως θα δραστηριοποιείτο με την εξέλιξη sportscar ή supercar, μόλις έβαζε τα οικονομικά της σε μια σειρά. Από τη στιγμή που αυτό επετεύχθη και οι Ιταλοί ανακοινώνουν περήφανα (κι ανακουφισμένοι) νούμερα κερδοφορίας, θα πρέπει να τηρήσουν την υπόσχεσή τους. Δια χειλιών του CEO τους, θα το κάνουν μέσα στο επόμενο έτος!

Ο Jean-Philippe Imparato μίλησε στο βρετανικό Autocar και επαναεπιβεβαίωσε (γιατί πρώτη φορά το έκανε στα μέσα του Αυγούστου) πως η μιλανέζικη φίρμα σκοπεύει να κατασκευάσει υπεραυτοκίνητο, με το «πράσινο φως» για την έναρξη της εξέλιξης να δίνεται εντός του 2023. Λεπτομέρειες, όπως είναι φυσικό, δεν υπάρχουν ακόμα, όμως ο Imparato υπαινίχθηκε πως το αυτοκίνητο θα βασίζεται εξ ολοκλήρου σε πλατφόρμα της Alfa Romeo, αντί να μοιράζεται μηχανικά μέρη με τη Maserati MC20 (όπως είχε ακουστεί παλιότερα): «Από το 1969 και τη Spider (σ.σ. τη Series I) έχει να εξελιχθεί Alfa Romeo σε εξ ολοκλήρου δικό της σασί. Θα ήταν πολύ ωραίο να το ξανακάνουμε» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Imparato.

Μικρή παρένθεση για τις απαραίτητες διευκρινήσεις στη δήλωση του Γάλλου. Η εξαιρετική πλατφόρμα Giorgio, που σήμανε την επιστροφή της Giulia, εξελίχτηκε από την FCA -όχι την ίδια, την Alfa- και χρησιμοποιείται πέραν των Giulia/Stelvio, από τη Maserati Grecale και το Jeep Grand Cherokee. Η 8C Competizione του 2007 βασιζόταν στη Maserati GranTurismo, η οποία με τη σειρά της μοιραζόταν στοιχεία με την Quattroporte. Ο Imparato, πάντως, ξέχασε την 4C, που εξελίχθηκε από τους μηχανικούς της Alfa Romeo και πάτησε στο ανθρακονημάτινο σασί, που οι ίδιοι σχεδίασαν (η συναρμολόγηση, ωστόσο, γινόταν στο εργοστάσιο της Maserati, οπότε ούτε εδώ είχαμε «100% Alfa»).

Αν όλα πάνε καλά, το «ΟΚ» θα δοθεί τον ερχόμενο Μάρτιο. Οι πληροφορίες είναι αρκετά συγκεχυμένες για το ποιόν του αυτοκινήτου, καθώς το μόνο σχετικά σίγουρο είναι πως θα φοράει τον 2.9 V6 twinturbo της Giulia GTA (εξ ου και το ανάλογο rendering, από το Auto Discoveries). Οι προ μηνών φήμες περί εξέλιξης του υπεραυτοκινήτου σε συνεργασία με τη Sauber πήγαν περίπατο, καθώς Ιταλοί και Ελβετοί «τα έσπασαν» μετά την απόφαση των δεύτερων να συμπορευτούν με την Audi, για την είσοδο των Γερμανών στη Formula 1.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέο «εξηλεκτρισμένο» σήμα για την Alfa Romeo
Νέο «εξηλεκτρισμένο» σήμα για την Alfa Romeo
Hyundai Ioniq 5 N με το πλάι στους -30°C (+video)
Hyundai Ioniq 5 N με το πλάι στους -30°C (+video)
Kia Sportage του 2008 «δεμένο» από τα μνημόνια
Kia Sportage του 2008 «δεμένο» από τα μνημόνια
Νέο Dacia Duster με σαρωτικές αλλαγές
Νέο Dacia Duster με σαρωτικές αλλαγές
Πώς επηρεάζεται ένας κινητήρας όταν καίει e-fuel;
Πώς επηρεάζεται ένας κινητήρας όταν καίει e-fuel; …
«Λαμπάδα» BMW M3 E30 για φραγκάτους νονούς
«Λαμπάδα» BMW M3 E30 για φραγκάτους νονούς
Οι νέοι θέλουν το χειροκίνητο κιβώτιο
Οι νέοι θέλουν το χειροκίνητο κιβώτιο
Πόσο πάει το σπασμένο μοτέρ σε Toyota GR Corolla;
Πόσο πάει το σπασμένο μοτέρ σε Toyota GR Corolla;
Iveco: «Η Ευρώπη θα γίνει Κούβα λόγω e-fuels»
Iveco: «Η Ευρώπη θα γίνει Κούβα λόγω e-fuels»
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store