Αναπαλαίωση Veyron μετά από μόλις 13 χρόνια

Οι αναπαλαιώσεις είθισται να αποτελούν ίδιον παλαιών αυτοκινήτων, εξ ου και η ονομασία τους. Κλασικές κατασκευές, που επιζητούν ένα εκ βάθρων φρεσκάρισμα σε όλους τους τομείς. Μην μπερδευτούμε με την ανακατασκευή, που μπορεί να αφορά καινούργια αυτοκίνητα ύστερα από ζημιά. Η Veyron που βλέπουμε, δεν είναι τίποτα από τα δύο: ούτε παλιά, ούτε ταλαίπωρη. Τότε γιατί η Bugatti αποφάσισε να την κάνει καινούργια;

Καταρχάς, η εν λόγω Veyron είναι η πρώτη Grand Sport. Η απολύτως πρώτη για την ακρίβεια, καθώς πρόκειται για το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε το 2008 και γύρισε όλο τον κόσμο, σε προωθητικά events και εκθέσεις. Το πρόγραμμα La Maison Pur Sang της γαλλικής εταιρίας αναλαμβάνει την επαναφορά ιστορικών Bugatti στη λαμπερή κατάσταση του παρελθόντος, κάνοντας πρεμιέρα με ένα αυτοκίνητο 13ετίας! Θα μπορούσε κάλλιστα να ήταν μια EB110 ή, ακόμα πιο ταιριαστά, μια Type 43 του 1928 (σαν αυτή δίπλα της) στη θέση της Veyron, ωστόσο η Bugatti επέλεξε την υπ’αριθμόν 1 Grand Sport. Ο λόγος; Διττός.

Αφενός, λόγω των μέχρι πρότινος περιορισμών της πανδημίας, ήθελε κάτι εύκολο και σύντομο. Η ασημί Grand Sport αναπαλαιώθηκε σε μόλις 4 μήνες και απολαμβάνει ολόφρεσκο χρώμα στο εξωτερικό, ολοκαίνουργιες επενδύσεις στο εσωτερικό, νέους τροχούς και όλες τις απαραίτητες εργασίες στα μηχανικά μέρη. Τα ανταλλακτικά ήταν όλα έτοιμα, κάτι που σημαίνει πως οι τεχνικοί της εταιρίας δεν χρειάστηκε ούτε να ψάξουν, ούτε πολύ περισσότερο να κατασκευάσουν κάποιο. Ένα τετράμηνο δουλειάς και voilà: μια Veyron σαν να βγήκε σήμερα από τη γραμμή παραγωγής.

Αφετέρου, η Bugatti ήθελε να εξασφαλίσει την αυθεντικότητα του αυτοκινήτου. Ο αριθμός πλαισίου αναγράφεται σε τουλάχιστον 5 σημεία, εξασφαλίζοντας πως η εν λόγω Veyron Grand Sport είναι όντως η πρώτη που κατασκευάστηκε. Μια κατάσταση για την οποία υπάρχουν πολλοί συλλέκτες, που θα πλήρωναν πάρα πολλά.

Πέρα από τα λογιστικά και εικαστικά, να υπενθυμίσουμε πως η Veyron Grand Sport είναι μια κατασκευή 1.001 ίππων και 1.250 Nm, με 8λιτρο τετρατούρμπινο W16 κινητήρα, που μπορεί να φτάσει μέχρι τα 360 χλμ./ώρα με ανοιχτή την οροφή και έως τα 407 χλμ./ώρα κλειστή.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αποκτήστε το ολοκαίνουργιο μονοθέσιο της Alfa Romeo
Αποκτήστε το ολοκαίνουργιο μονοθέσιο της Alfa Romeo …
Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος με Skoda Octavia;
Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος με Skoda Octavia; …
Ford Sierra RS500 πάει ολοταχώς για 203.000 ευρώ!
Ford Sierra RS500 πάει ολοταχώς για 203.000 ευρώ!
Σε ποια χώρα πάει «τρένο» το Toyota Starlet;
Σε ποια χώρα πάει «τρένο» το Toyota Starlet;
Υπερ-άριστο Renault Clio Williams θυμίζει καινούργιο
Υπερ-άριστο Renault Clio Williams θυμίζει καινούργιο
Ενάμιση Honda NSX είναι το πιο σπορ τροχόσπιτο!
Ενάμιση Honda NSX είναι το πιο σπορ τροχόσπιτο!
Δεκάδες χαμένοι «θησαυροί» σε χωράφι (+video)
Δεκάδες χαμένοι «θησαυροί» σε χωράφι (+video)
Το καλύτερο χιονο-Jimny με ενσωματωμένη αλατιέρα!
Το καλύτερο χιονο-Jimny με ενσωματωμένη αλατιέρα! …
VW Golf GTI MK2 πουλήθηκε για 81.000 ευρώ!
VW Golf GTI MK2 πουλήθηκε για 81.000 ευρώ!
Διαθέσιμο το μοναδικό Ford Puma Vivid Ruby
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με τιμή από 39.900 ευρώ το νέο Peugeot 408
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid 140 hp
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στην Ελλάδα η BMW i7 των 162.150 ευρώ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι νέες τιμές των Toyota C-HR και Corolla Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota RAV4 GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Jeep Avenger στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμός του VW ID. Buzz στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota Corolla 1.8 Hybrid 140 hp
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η νέα BMW Σειρά 7 στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Mercedes A-Class και B-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και επιδόσεις του νέου Volvo EX90
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store