Αναπαλαίωση Veyron μετά από μόλις 13 χρόνια

Οι αναπαλαιώσεις είθισται να αποτελούν ίδιον παλαιών αυτοκινήτων, εξ ου και η ονομασία τους. Κλασικές κατασκευές, που επιζητούν ένα εκ βάθρων φρεσκάρισμα σε όλους τους τομείς. Μην μπερδευτούμε με την ανακατασκευή, που μπορεί να αφορά καινούργια αυτοκίνητα ύστερα από ζημιά. Η Veyron που βλέπουμε, δεν είναι τίποτα από τα δύο: ούτε παλιά, ούτε ταλαίπωρη. Τότε γιατί η Bugatti αποφάσισε να την κάνει καινούργια;

Καταρχάς, η εν λόγω Veyron είναι η πρώτη Grand Sport. Η απολύτως πρώτη για την ακρίβεια, καθώς πρόκειται για το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε το 2008 και γύρισε όλο τον κόσμο, σε προωθητικά events και εκθέσεις. Το πρόγραμμα La Maison Pur Sang της γαλλικής εταιρίας αναλαμβάνει την επαναφορά ιστορικών Bugatti στη λαμπερή κατάσταση του παρελθόντος, κάνοντας πρεμιέρα με ένα αυτοκίνητο 13ετίας! Θα μπορούσε κάλλιστα να ήταν μια EB110 ή, ακόμα πιο ταιριαστά, μια Type 43 του 1928 (σαν αυτή δίπλα της) στη θέση της Veyron, ωστόσο η Bugatti επέλεξε την υπ’αριθμόν 1 Grand Sport. Ο λόγος; Διττός.

Αφενός, λόγω των μέχρι πρότινος περιορισμών της πανδημίας, ήθελε κάτι εύκολο και σύντομο. Η ασημί Grand Sport αναπαλαιώθηκε σε μόλις 4 μήνες και απολαμβάνει ολόφρεσκο χρώμα στο εξωτερικό, ολοκαίνουργιες επενδύσεις στο εσωτερικό, νέους τροχούς και όλες τις απαραίτητες εργασίες στα μηχανικά μέρη. Τα ανταλλακτικά ήταν όλα έτοιμα, κάτι που σημαίνει πως οι τεχνικοί της εταιρίας δεν χρειάστηκε ούτε να ψάξουν, ούτε πολύ περισσότερο να κατασκευάσουν κάποιο. Ένα τετράμηνο δουλειάς και voilà: μια Veyron σαν να βγήκε σήμερα από τη γραμμή παραγωγής.

Αφετέρου, η Bugatti ήθελε να εξασφαλίσει την αυθεντικότητα του αυτοκινήτου. Ο αριθμός πλαισίου αναγράφεται σε τουλάχιστον 5 σημεία, εξασφαλίζοντας πως η εν λόγω Veyron Grand Sport είναι όντως η πρώτη που κατασκευάστηκε. Μια κατάσταση για την οποία υπάρχουν πολλοί συλλέκτες, που θα πλήρωναν πάρα πολλά.

Πέρα από τα λογιστικά και εικαστικά, να υπενθυμίσουμε πως η Veyron Grand Sport είναι μια κατασκευή 1.001 ίππων και 1.250 Nm, με 8λιτρο τετρατούρμπινο W16 κινητήρα, που μπορεί να φτάσει μέχρι τα 360 χλμ./ώρα με ανοιχτή την οροφή και έως τα 407 χλμ./ώρα κλειστή.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πισωκίνητη και με 540 άλογα η BMW M4 CSL
Πισωκίνητη και με 540 άλογα η BMW M4 CSL
Έκτακτο Datsun «ξεθάφτηκε» μετά από 40 χρόνια
Έκτακτο Datsun «ξεθάφτηκε» μετά από 40 χρόνια
Τι συντήρηση έχει το νέο Hyundai Ioniq 5;
Τι συντήρηση έχει το νέο Hyundai Ioniq 5;
Με έμπνευση από το Impreza η τελευταία Bugatti Divo!
Με έμπνευση από το Impreza η τελευταία Bugatti Divo!
Έκπτωση στο service για εμβολιασμένους
Έκπτωση στο service για εμβολιασμένους
Ρεκόρ Γκίνες για την κατανάλωση της Mustang Mach-E
Ρεκόρ Γκίνες για την κατανάλωση της Mustang Mach-E
Ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία για το Kia EV6 GT!
Ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία για το Kia EV6 GT!
Ασύγκριτη Mercedes CLK GTR πάει για 10 εκατομμύρια!
Ασύγκριτη Mercedes CLK GTR πάει για 10 εκατομμύρια!
Γκάμα 20+ μοντέλων θέλουν οι Τούρκοι για την TOGG
Γκάμα 20+ μοντέλων θέλουν οι Τούρκοι για την TOGG …
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Ford Puma που ρίχνει «7άρες»
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes με 1.500άρη κινητήρα βενζίνης
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Audi Q3 TFSI e & Sportback με όφελος 3.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 15.990€ το νέο Dacia Duster. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορ SUV με 204 PS και κόστος 3€/100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο ακριβό και οικονομικό Suzuki
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του ανανεωμένου Skoda Kodiaq
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί της Ford Mustang Mach-E
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store