Αναπαλαίωση Veyron μετά από μόλις 13 χρόνια

Οι αναπαλαιώσεις είθισται να αποτελούν ίδιον παλαιών αυτοκινήτων, εξ ου και η ονομασία τους. Κλασικές κατασκευές, που επιζητούν ένα εκ βάθρων φρεσκάρισμα σε όλους τους τομείς. Μην μπερδευτούμε με την ανακατασκευή, που μπορεί να αφορά καινούργια αυτοκίνητα ύστερα από ζημιά. Η Veyron που βλέπουμε, δεν είναι τίποτα από τα δύο: ούτε παλιά, ούτε ταλαίπωρη. Τότε γιατί η Bugatti αποφάσισε να την κάνει καινούργια;

Καταρχάς, η εν λόγω Veyron είναι η πρώτη Grand Sport. Η απολύτως πρώτη για την ακρίβεια, καθώς πρόκειται για το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε το 2008 και γύρισε όλο τον κόσμο, σε προωθητικά events και εκθέσεις. Το πρόγραμμα La Maison Pur Sang της γαλλικής εταιρίας αναλαμβάνει την επαναφορά ιστορικών Bugatti στη λαμπερή κατάσταση του παρελθόντος, κάνοντας πρεμιέρα με ένα αυτοκίνητο 13ετίας! Θα μπορούσε κάλλιστα να ήταν μια EB110 ή, ακόμα πιο ταιριαστά, μια Type 43 του 1928 (σαν αυτή δίπλα της) στη θέση της Veyron, ωστόσο η Bugatti επέλεξε την υπ’αριθμόν 1 Grand Sport. Ο λόγος; Διττός.

Αφενός, λόγω των μέχρι πρότινος περιορισμών της πανδημίας, ήθελε κάτι εύκολο και σύντομο. Η ασημί Grand Sport αναπαλαιώθηκε σε μόλις 4 μήνες και απολαμβάνει ολόφρεσκο χρώμα στο εξωτερικό, ολοκαίνουργιες επενδύσεις στο εσωτερικό, νέους τροχούς και όλες τις απαραίτητες εργασίες στα μηχανικά μέρη. Τα ανταλλακτικά ήταν όλα έτοιμα, κάτι που σημαίνει πως οι τεχνικοί της εταιρίας δεν χρειάστηκε ούτε να ψάξουν, ούτε πολύ περισσότερο να κατασκευάσουν κάποιο. Ένα τετράμηνο δουλειάς και voilà: μια Veyron σαν να βγήκε σήμερα από τη γραμμή παραγωγής.

Αφετέρου, η Bugatti ήθελε να εξασφαλίσει την αυθεντικότητα του αυτοκινήτου. Ο αριθμός πλαισίου αναγράφεται σε τουλάχιστον 5 σημεία, εξασφαλίζοντας πως η εν λόγω Veyron Grand Sport είναι όντως η πρώτη που κατασκευάστηκε. Μια κατάσταση για την οποία υπάρχουν πολλοί συλλέκτες, που θα πλήρωναν πάρα πολλά.

Πέρα από τα λογιστικά και εικαστικά, να υπενθυμίσουμε πως η Veyron Grand Sport είναι μια κατασκευή 1.001 ίππων και 1.250 Nm, με 8λιτρο τετρατούρμπινο W16 κινητήρα, που μπορεί να φτάσει μέχρι τα 360 χλμ./ώρα με ανοιχτή την οροφή και έως τα 407 χλμ./ώρα κλειστή.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το σπίτι που το έχουν τρακάρει 23 φορές!
Το σπίτι που το έχουν τρακάρει 23 φορές!
Λατρεία για την αμερικανική Alfa Romeo Tonale
Λατρεία για την αμερικανική Alfa Romeo Tonale
Τι κρύβει ένα VW Touareg V10 TDI των 4.900 ευρώ;
Τι κρύβει ένα VW Touareg V10 TDI των 4.900 ευρώ;
Σε νέα χέρια η Mercedes-Benz Ελλάς
Σε νέα χέρια η Mercedes-Benz Ελλάς
To σπανιότερο Skyline R34 άγγιξε τα 2 εκατομμύρια!
To σπανιότερο Skyline R34 άγγιξε τα 2 εκατομμύρια!
H Lamborghini φορτσάρει για συνθετικά καύσιμα
H Lamborghini φορτσάρει για συνθετικά καύσιμα
Με Polestar πινελιές το νέο Volvo XC90
Με Polestar πινελιές το νέο Volvo XC90
Απατεωνιά με σπάνιο Nissan Skyline R34
Απατεωνιά με σπάνιο Nissan Skyline R34
Πρόστιμο 6.000€ σε οδηγούς που δεν ανάβουν a/c
Πρόστιμο 6.000€ σε οδηγούς που δεν ανάβουν a/c
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της αστεράτης νέας Mercedes-Benz GLC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα έκδοση VW ID.3 Prime Pro S (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η «χιλιομετροφάγος» Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai 1.5 e-Power 190 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Kia XCeed
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ελληνική πρεμιέρα για την Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας BMW Σειρά 3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές και οι εξοπλισμοί του νέου Kia Niro
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda Civic στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store