Αποκλειστικά υβριδική η νέα Mercedes S-Class

58

Η έβδομη γενιά του μοντέλου που ορίζει τους όρους «πολυτέλεια» και «τεχνολογία», αναμένεται να λανσαριστεί εντός του 2020 και ούσα απόλυτα προσαρμοσμένη στα δεδομένα της εποχής, θα προσφέρεται αποκλειστικά ως υβριδική.

Η νέα S-Class θα χρησιμοποιεί τα υβριδικά σύνολα βενζίνης και πετρελαίου, με χωρητικότητα 2.9 και 3.0 λίτρων και ηλεκτρική αυτονομία που θα φτάνει μέχρι τα 100 χιλιόμετρα. Ακόμα και η κορυφαία έκδοση, η S63, θα είναι υβριδική – έστω mild. Ο 4λιτρος twinturbo V8 συνδυάζεται με το ήπιο σύνολο των 48V και αναμένεται να ξεπερνά τους 620 ίππους, ώστε να γεφυρώσει το χάσμα με την S65. Η τελευταία δύσκολα θα συνεχίσει με τη μορφή που την ξέρουμε, χρησιμοποιώντας δηλαδή τον 6λιτρο twinturbo V12. Ένα τέτοιο μοτέρ ενδεχομένως να δούμε στην έκδοση Maybach.

Δείτε ακόμη: Το «έξυπνο» κουμπί της νέας Mercedes GLA (+video)

Η έβδομη γενιά της S-Class θα βασίζεται στην πλατφόρμα MRA, με τις διαστάσεις να παίρνουν την ανιούσα. Σύμφωνα με τα Motorinews.it και Autobild.de, από όπου και οι πολύ ρεαλιστικές ψηφιακές εικόνες, η ναυαρχίδα της Mercedes θα φτάνει στα 5,25 μέτρα στην κανονική και τα 5,4 μέτρα με το μεγάλο μεταξόνιο, ώστε να υπάρχει σαφής διαχωρισμός από την E-Class, ενώ η κορυφαία Maybach θα αγγίζει τα 6 μέτρα!

Στο εσωτερικό το σύστημα πολυμέσων MBUX θα βρίσκεται σε αναβαθμισμένη μορφή, ενώ η παρουσία κουμπιών θα περιοριστεί στο ελάχιστο, αφήνοντας τον έλεγχο στην οθόνη αφής των 15 ιντσών (δίχως να αποκλείεται ακόμα μεγαλύτερη διάσταση).

Πέραν των υβριδικών, θα υπάρχει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση κατά πάσα πιθανότητα με την ονομασία EQ S. Θα κινείται από δυο ηλεκτροκινητήρες – ο ένας στον εμπρόσθιο άξονα και ο άλλος στον πίσω-, παρέχοντας έτσι μόνιμη τετρακίνηση, και μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 80 kWh και βάρους 650 κιλών, που θα είναι τοποθετημένη στο δάπεδο του οχήματος. Στην EQC ο εν λόγω συνδυασμός αποδίδει 408 ίππους και 765 Nm ροπής. Υπάρχει πιθανότητα δημιουργίας EQ S AMG, με ισχύ μεγαλύτερη των 550 ίππων και 900 Nm ροπής, με την αυτονομία να αγγίζει τα 500 χλμ.

Πρωταγωνιστικό ρόλο στο ηγετικό «Αστέρι» θα παίζει η αυτόνομη τεχνολογία, που θα φτάνει στο επίπεδο 3. Η συντριπτική πλειοψηφία των λειτουργιών και της οδήγησης μπορεί να εκτελεστεί από το ίδιο το όχημα, όμως απαιτείται η εγρήγορση του οδηγού.

Διαβάστε επίσης: Νέες Mercedes GLE και GLS 63 S με 612 ίππους

Περιμένουμε την επίσημη πρεμιέρα της τον Σεπτέμβρη του 2020, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, και τις πωλήσεις να ξεκινάνε το πρώτο τρίμηνο του 2021.